eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa środków ochrony indywidualnej dla żołnierzy jednostek wojskowych w rejonie zaopatrywania 34. WOG



Ogłoszenie z dnia 2024-10-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków ochrony indywidualnej dla żołnierzy jednostek wojskowych w rejonie zaopatrywania 34. WOG

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180690373

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 11B

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-111

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia34wog@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/34wog/public/postepowanie?postepowanie=71359110

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa środków ochrony indywidualnej dla żołnierzy jednostek wojskowych w rejonie zaopatrywania 34. WOG

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d1c3ece-d323-4d22-867c-b8b1689cc757

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00534690

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00441422

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/58/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 533389,86 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej dla żołnierzy jednostek wojskowych w rejonie zaopatrywania 34. WOG.
2. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na 4 następujące części:
1) część nr 1: dostawa moskitier na głowę;
3. Szczegółową specyfikację ilościową określa:
1) załącznik nr 1A do SWZ – dotyczy części nr 1 - załącznik ten stanowi równocześnie Opis Przedmiotu Zamówienia (zwany dalej jako: „OPZ”) oraz formularze kalkulacji ceny ofertowej.
4. Przedmiot zamówienia w zakresie każdej części winien być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad fizycznych i prawnych.
5. Towar musi odpowiadać Polskim normom przenoszącym normy europejskie lub normom innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy lub parametrom odnoszącym się do tych norm. Informacje i oznaczenia dotyczące produktu muszą być formułowane w języku polskim oraz spełniać pozostałe wymogi zawarte w ustawie z dnia 12 grudnia 2003r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. 2021 r., poz. 222 z póź. zm.).
6. W celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom Zamawiającego określonym w SWZ Wykonawca zobowiązany jest dokonać - w formularzu kalkulacji ceny ofertowej (załącznik nr 1A do SWZ - opisu każdego zaoferowanego asortymentu celem szczegółowej identyfikacji (producent, nazwa handlowa, model, numer katalogowy).
7. Miejscem dostawy asortymentu jest magazyn służby mundurowej w Rzeszowie ul. Lwowska 5

4.5.3.) Główny kod CPV: 18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 86394,51 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej dla żołnierzy jednostek wojskowych w rejonie zaopatrywania 34. WOG.
2. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na 4 następujące części:
1) część nr 2: dostawa peleryn przeciwdeszczowych;
3. Szczegółową specyfikację ilościową określa:
1) załącznik nr 1B do SWZ – dotyczy części nr 2 - załącznik ten stanowi równocześnie Opis Przedmiotu Zamówienia (zwany dalej jako: „OPZ”) oraz formularze kalkulacji ceny ofertowej.
4. Przedmiot zamówienia w zakresie każdej części winien być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad fizycznych i prawnych.
5. Towar musi odpowiadać Polskim normom przenoszącym normy europejskie lub normom innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy lub parametrom odnoszącym się do tych norm. Informacje i oznaczenia dotyczące produktu muszą być formułowane w języku polskim oraz spełniać pozostałe wymogi zawarte w ustawie z dnia 12 grudnia 2003r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. 2021 r., poz. 222 z póź. zm.).
6. W celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom Zamawiającego określonym w SWZ Wykonawca zobowiązany jest dokonać - w formularzu kalkulacji ceny ofertowej (załącznik nr 1B do SWZ - opisu każdego zaoferowanego asortymentu celem szczegółowej identyfikacji (producent, nazwa handlowa, model, numer katalogowy).
7. Miejscem dostawy asortymentu jest magazyn służby mundurowej w Rzeszowie ul. Lwowska 5

4.5.3.) Główny kod CPV: 18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 198383,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej dla żołnierzy jednostek wojskowych w rejonie zaopatrywania 34. WOG.
2. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na 4 następujące części:
1) część nr 3: dostawa bojowych rękawic antyzakłuciowych;
3. Szczegółową specyfikację ilościową określa:
1) załącznik nr 1C do SWZ – dotyczy części nr 3 - załącznik ten stanowi równocześnie Opis Przedmiotu Zamówienia (zwany dalej jako: „OPZ”) oraz formularze kalkulacji ceny ofertowej.
4. Przedmiot zamówienia w zakresie każdej części winien być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad fizycznych i prawnych.
5. Towar musi odpowiadać Polskim normom przenoszącym normy europejskie lub normom innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy lub parametrom odnoszącym się do tych norm. Informacje i oznaczenia dotyczące produktu muszą być formułowane w języku polskim oraz spełniać pozostałe wymogi zawarte w ustawie z dnia 12 grudnia 2003r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. 2021 r., poz. 222 z póź. zm.).
6. W celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom Zamawiającego określonym w SWZ Wykonawca zobowiązany jest dokonać - w formularzu kalkulacji ceny ofertowej (załącznik nr 1C do SWZ - opisu każdego zaoferowanego asortymentu celem szczegółowej identyfikacji (producent, nazwa handlowa, model, numer katalogowy).
7. Miejscem dostawy asortymentu jest magazyn służby mundurowej w Rzeszowie ul. Lwowska 5

4.5.3.) Główny kod CPV: 18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 171835,88 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej dla żołnierzy jednostek wojskowych w rejonie zaopatrywania 34. WOG.
2. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na 4 następujące części:
1) część nr 4: dostawa kaloszy;
3. Szczegółową specyfikację ilościową określa:
1) załącznik nr 1D do SWZ – dotyczy części nr 4 - załącznik ten stanowi równocześnie Opis Przedmiotu Zamówienia (zwany dalej jako: „OPZ”) oraz formularze kalkulacji ceny ofertowej.
4. Przedmiot zamówienia w zakresie każdej części winien być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad fizycznych i prawnych.
5. Towar musi odpowiadać Polskim normom przenoszącym normy europejskie lub normom innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy lub parametrom odnoszącym się do tych norm. Informacje i oznaczenia dotyczące produktu muszą być formułowane w języku polskim oraz spełniać pozostałe wymogi zawarte w ustawie z dnia 12 grudnia 2003r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. 2021 r., poz. 222 z póź. zm.).
6. W celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom Zamawiającego określonym w SWZ Wykonawca zobowiązany jest dokonać - w formularzu kalkulacji ceny ofertowej (załącznik nr 1D do SWZ - opisu każdego zaoferowanego asortymentu celem szczegółowej identyfikacji (producent, nazwa handlowa, model, numer katalogowy).
7. Miejscem dostawy asortymentu jest magazyn służby mundurowej w Rzeszowie ul. Lwowska 5

4.5.3.) Główny kod CPV: 18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 76775,98 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. Badając treść oferty – w szczególności pod kątem wystąpienia rażąco niskiej ceny – Zamawiający zwrócił uwagę, iż zaoferowana przez Wykonawcę cena ma charakter rażąco niskiej. W związku z obowiązkiem nałożonym przez ustawę Pzp, Zamawiający działając na podstawie art. 224 ust. 1 i 2 wezwał Wykonawcę do złożenia wyjaśnień w zakresie podejrzenia wystąpienia rażąco niskiej ceny jednocześnie wyznaczając Wykonawcy racjonalny termin do złożenia wyjaśnień wraz z dowodami. Wykonawca nie złożył wyjaśnień w terminie określonym w piśmie.
W związku z zaistniałym stanem faktycznym Zamawiający zobligowany jest do odrzucenia oferty wykonawcy z racji niezłożenia wyjaśnień do przedmiotowego wezwania.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243209,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 257699,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243209,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MADA Kosiec i Wspólnicy sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1181625269

7.3.3) Ulica: ul. Słowicza 17

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-170

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 234209,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-10

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209292,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 293936,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209292,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Armyworld.pl Wojciech Miąskowski SKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5892072022

7.3.3) Ulica: ul. Kartuska 29

7.3.4) Miejscowość: Sierakowice

7.3.5) Kod pocztowy: 83-340

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209292,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-10

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183363,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183363,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183363,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MADA Kosiec i Wspólnicy sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1181625269

7.3.3) Ulica: ul. Słowicza 17

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-170

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183363,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.