eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubniewiceRemont i przebudowa rynku miejskiego w Lubniewicach



Ogłoszenie z dnia 2024-10-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i przebudowa rynku miejskiego w Lubniewicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubniewice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966705

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 51

1.5.2.) Miejscowość: Lubniewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-210

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 957557052

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lubniewice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubniewice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/gminalubniewice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont i przebudowa rynku miejskiego w Lubniewicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2da9c30d-8e30-480d-9b03-8f519df1e291

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00534696

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028441/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Rewitalizacja Rynku w Lubniewicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00407934

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.07.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. „Remont i przebudowa rynku miejskiego w Lubniewicach.
Zakres rzeczowy inwestycji:
- remont i przebudowa rynku (dz,394/2, 394/1 oraz części działku 398 i 393),
- zieleń (średnia i wysoka),
- nawierzchnie utwardzone, zjazdy, chodniki, płyta rynku, dojścia do budynków,
- murki oporowe i schody terenowej,
- tarasy przy restauracjach,
- 3 zbiorniki na wody opadowe,
- pergoli (6 boksów restauracyjnych 3,00 x 2,98 m i wys. 2,60 m - pow. 8,94 m2 każdy),
- ogrodzenie ogródków restauracyjnych od strony drogi o wys. 1,30 m,
- obiekty małej architektury tj. gazony, śmietniki, tablice informacyjne, balustrady, ławki, stojaki na rowery,
- zabezpieczenie istniejącej, przebudowę i budowę infrastruktury tj. poidełko (zdrój uliczny, hydrant ogrodowy, w tym odwodnienie liniowe, system nawadniania zieleni, szafy gospodarcze (gniazda elektryczne), oświetlenie, instalacja teletechniczna (monitoring), studnie rewizyjne, oraz likwidacja kolizji, przebudowa lub/i zabezpieczenie istniejącej instalacji, wodociągowej, elektrycznej i teletechnicznej, obniżenie sieci gazowej,
Ponadto projekt zagospodarowania terenu określa lokalizację następujących budowli:
- fontanna „FN” wraz ze studnią technologii „STF1”, bez rzeźby „Rusałka” która będzie wykonana wg odrębnego postępowania,
- murki oporowe „Mo1-10”(w tym gazony „Gz1-Gz11)
- schody terenowe „Sch1-10)”
- podest sceniczny „PS” (pow. 50,62 m2)
- podest „POD”, (pow. 11,76 m2)

UWAGA!!!!
Zakres niniejszego postępowania przetargowego obejmuje działki o nr ewid. 394/1, 394/2, 393, 398 zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę Nr 57/2024 z dnia 18.06.2024r., znak: BN.6740.1.67.2024.ABan. Wyłączono z postępowania roboty budowlane w obrębie działek o nr ewid. 370 i 371 (droga wojewódzka nr 136).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45262520-2 - Roboty murowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6494898,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7639021,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6494898,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Usługowa Stanisław Cap

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5961001109

7.3.3) Ulica: Święty Wojciech 52

7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecz

7.3.5) Kod pocztowy: 66-300

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Zieleń średnia i wysoka. Leszek Kułąk - Budownictwo Sportowe, Inżynieria Krajobrazu, ul. Lawendowa 1, 66-440 Skwierzyna.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6494898,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-10-06

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.