eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZbąszynekŚwiadczenie usług dowozu i odwozu uczniów do i ze szkół podstawowych na terenie Gminy Zbąszynek w roku szkolnym 2024/2025, oraz uczniów niepełnosprawnych do SOSW w Świebodzinie



Ogłoszenie z dnia 2024-10-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług dowozu i odwozu uczniów do i ze szkół podstawowych na terenie Gminy Zbąszynek w roku szkolnym 2024/2025, oraz uczniów niepełnosprawnych do SOSW w Świebodzinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zbąszynek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770557

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Zbąszynek

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-210

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 683910332

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zbaszynek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbaszynek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zbaszynek.logintrade.net/zapytania_email,174653,7161bc9171f4b8239bf7c533f1470c67.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług dowozu i odwozu uczniów do i ze szkół podstawowych na terenie Gminy Zbąszynek w roku szkolnym 2024/2025, oraz uczniów niepełnosprawnych do SOSW w Świebodzinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc9c5317-4e0d-4bc7-9cd8-919208fa59ae

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00534720

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038817/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 .Dowóz dzieci do szkół w dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00489553

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIT.IV.271.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 732000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dowozu i odwozu uczniów do i ze szkół podstawowych na terenie Gminy Zbąszynek w roku szkolnym 2024/2025.
1) Przedmiot zamówienia obejmuje realizację usług transportowych – przewozy szkolne, na podstawie miesięcznych biletów uczniów dojeżdżających do szkół podstawowych na terenie Gminy Zbąszynek oraz zapewnienie opiekuna na czas przewozu.
2) Uczniowie mają być przewożeni w obie strony (dowozy i odwozy) w dni nauki szkolnej do niżej wymienionych szkół podstawowych:
1. Szkoły Podstawowej w Zbąszynku , ul. Sportowa 1 oraz Plac Wolności 1,
2. Szkoły Podstawowej w Kosieczynie ul. Główna 1,
3. Szkoły Podstawowej w Dąbrówce Wlkp, ul. Piastowska 37
z miejscowości wskazanych w Załączniku nr 10 do SWZ.
3) Zamawiający dopuszcza realizację usług przewozowych w ramach otwartej komunikacji publicznej, tj. w połączeniu z przewozem osób trzecich, z pierwszeństwem przejazdu uczniów z biletem miesięcznym. W przypadku realizacji usługi przewozów szkolnych w ramach przewozów regularnych, Wykonawca umożliwi przejazdy uczniom na podstawie wydanych biletów miesięcznych w celu realizacji zajęć pozalekcyjnych bądź wcześniejszego powrotu uczniów do domu.
4) Korzystanie z przewozów odbywać się będzie na podstawie biletów miesięcznych wydanych przez Wykonawcę.
5) Liczba uczniów oraz godziny przewozów wynikać będą z aktualnych planów lekcji poszczególnych szkół.
6) Zamawiający za pośrednictwem uprawnionych dyrektorów placówek oświatowych dostarczy Wykonawcy przed rozpoczęciem każdego miesiąca, jednak nie później niż do 20. dnia każdego miesiąca w okresie od września 2024 r. do czerwca 2025 r., aktualny wykaz uczniów dowożonych oraz uzgodni godziny (dowozów i odwozów) w poszczególnych szkołach, W przypadku zmiany planu lekcji dyrektorzy informować będą Wykonawcę z 7 dniowym wyprzedzeniem, o zaistniałych zmianach. Zwrot biletów z danego miesiąca powoduje obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy może być dokonywany do 10. dnia każdego miesiąca za dany okres realizacji umowy.
7) Środki transportu Wykonawcy spełniać będą europejską normę emisji spalin minimum EURO 3 oraz zostaną oznakowane właściwie do ich charakteru.
8) W sytuacjach awaryjnych pojazdu wyznaczonego do realizacji przewozu, Wykonawca podstawi w czasie nie dłuższym niż do 60 minut od zaistnienia awarii, pojazd zastępczy dopuszczony do ruchu według obowiązujących przepisów w przewozach pasażerskich, oznakowany właściwie do jego charakteru, tj. „R” (kurs rezerwowy) oraz spełniający europejską normę emisji spalin minimum EURO 2.
9) Orientacyjna liczba uczniów, wynosi 140, do dostarczenia na poranne zajęcia. W trakcie realizacji zamówienia może ulec zmianie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 525000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dowozu i odwozu uczniów niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w Świebodzinie zlokalizowanego przy ul. Żaków 1, w roku szkolnym 2024/2025.
1) Przedmiot zamówienia obejmuje realizację usług transportowych – przewozy szkolne, na podstawie miesięcznych biletów uczniów dojeżdżających do SOSW z terenu Gminy Zbąszynek oraz zapewnianie dwóch opiekunów na czas trwania usługi.
2) Uczniowie mają być przewożeni w obie strony (dowozy i odwozy) w dni nauki szkolnej,
3) Zamawiający dopuszcza realizację usług przewozowych w ramach otwartej komunikacji publicznej, tj. w połączeniu z przewozem osób trzecich, z pierwszeństwem przejazdu uczniów z biletem miesięcznym. W przypadku realizacji usługi przewozów szkolnych w ramach przewozów regularnych, Wykonawca umożliwi przejazdy uczniom na podstawie wydanych biletów miesięcznych w celu realizacji zajęć pozalekcyjnych bądź wcześniejszego powrotu uczniów do domu.
4) Korzystanie z przewozów odbywać się będzie na podstawie biletów miesięcznych wydanych przez Wykonawcę.
5) Liczba uczniów oraz godziny przewozów wynikać będą z aktualnego planu lekcji SOSW na dzień składania ofert przyjęto założenie - rano przywóz na 7:50 – odbiór z SOSW, 14:30 od poniedziałku. do czwartku oraz 13:30 w piątki.
6) Zamawiający dostarczy Wykonawcy przed rozpoczęciem każdego miesiąca, jednak nie później niż do 20. dnia każdego miesiąca w okresie od września 2024 r. do czerwca 2025 r., aktualny wykaz uczniów dowożonych oraz uzgodni godziny (dowozów i odwozów), W przypadku zmiany planu lekcji informować będą Wykonawcę z 7 dniowym wyprzedzeniem, o zaistniałych zmianach. Zwrot biletów z danego miesiąca powoduje obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy może być dokonywany do 10. dnia każdego miesiąca za dany okres realizacji umowy.
7) Środki transportu Wykonawcy spełniać będą europejską normę emisji spalin minimum EURO 3 oraz zostaną oznakowane właściwie do ich charakteru.
8) W sytuacjach awaryjnych pojazdu wyznaczonego do realizacji przewozu, Wykonawca podstawi w czasie nie dłuższym niż do 60 minut od zaistnienia awarii, pojazd zastępczy dopuszczony do ruchu według obowiązujących przepisów w przewozach pasażerskich, oznakowany właściwie do jego charakteru, tj. „R” (kurs rezerwowy) oraz spełniający europejską normę emisji spalin minimum EURO 2.
9) Orientacyjna maksymalna liczba uczniów, wynosi 27, do dostarczenia na poranne zajęcia. W trakcie realizacji zamówienia może ulec zmianie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 207000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 374220,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 459459,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 374220,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJIA SAMOCHODOWEJ W GORZOWIE WLKP. SPÓŁKA Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 599-26-63-751

7.3.3) Ulica: PODMIEJSKA 20

7.3.4) Miejscowość: GORZÓW WLKP.

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

2 trasy


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 374220,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198288,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198288,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198288,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CAR-BON BONECKI TRAVEL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6911144994

7.3.3) Ulica: Oś. Widok 24a/7

7.3.4) Miejscowość: Świebodzin

7.3.5) Kod pocztowy: 66-200

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198288,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.