Ogłoszenie z dnia 2024-10-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00432619/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
- 2024/BZP 00456780/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-13
- 2024/BZP 00457731/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-14
- 2024/BZP 00461717/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-19
- 2024/BZP 00464439/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku Domu Dziecka w Obornikach Śląskich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Trzebnicki
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Trzebnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934785
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ks. Dz. Bochenka 6
1.5.2.) Miejscowość: Trzebnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@powiat.trzebnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat.trzebnica.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sp_trzebnica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku Domu Dziecka w Obornikach Śląskich2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3b67789-a010-47af-bb02-5078997c77d0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00534723
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070227/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Dostosowanie budynku Domu Dziecka do obowiązujących przepisów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
2. Zamówienie realizowane w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Odbudowy Zabytków2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00432619
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IiPF.272.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadanie pn: „Przebudowa budynku Domu Dziecka w Obornikach Śląskich”.
2. Zamówienie realizowane w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
3. Adres inwestycji:
Budynek Domu Dziecka
ul. Parkowa 4
55-120 Oborniki Śląskie
4. W zakres prac wchodzą m.in:
− zdemontowanie rur spustowych, rynien, instalacji odgromowej oraz pozostałych akcesoriów dachowych,
− rozebranie pokrycia dachowego z dachówki,
− remont kominów,
− wymurowanie istniejących kominów od poziomu strychu do projektowanej rzędnej,
− wymurowanie kominów od poziomu posadzki na parterze do projektowanej rzędnej,
− montaż pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej, łat, kontrłat i folii dachowej,
− montaż systemu rynnowego, obróbek blacharskich, instalacji odgromowej oraz komunikacji na dachu,
− zdemontowanie istniejącej stolarki okiennej wraz z parapetami zewnętrznymi,
− zdemontowanie istniejącej stolarki drzwiowej, zewnętrznej,
− montaż nowej stolarki okiennej oraz parapetów zewnętrznych i wewnętrznych,
− montaż nowej stolarki drzwiowej,
− wykonanie instalacji odgromowej i uziemiającej,
− roboty montażowe,
− badania i pomiary instalacji elektrycznych,
− roboty posadzkarskie,
− roboty ziemne,
− iniekcje,
− roboty ślusarskie,
− roboty stolarskie,
− instalacje sanitarne,
− instalacja hydrantowa,
− instalacja wodociągowa,
− kanalizacja sanitarna,
− wentylacja,
− instalacja gazu.
5. Szczegółowe zakresy robót określają :
1) Projekt wykonawczy,
2) Projekt architektoniczno- budowlany,
3) Ekspertyza budowlana,
4) Przedmiar robót,
5) STWiORB
6) Pozwolenie na budowę,
7) Pozwolenie konserwatorskie.
które stanowią integralną część niniejszej SWZ.
6. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części, tym samym Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. W przypadku niniejszego postępowania Zamawiający odstąpił od podziału na części ponieważ uznał, że podział zamówienia niósłby ze sobą ryzyko braku ofert na jedną lub kilka części, niewyłonienie Wykonawcy na jedną lub kilka części, przedłużenie się postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, powstanie rozbieżności czasowych poszczególnych etapów procedury udzielenia zamówienia publicznego. z uwagi na możliwość wystąpienia nadmiernych trudności technicznych i wysokich kosztów wykonania zamówienia w częściach, a potrzeba skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Dodatkowo podział zamówienia na części i ewentualna konieczność unieważnienia jednej z nich groziłaby utratą dofinansowania dla całego zadania.
8. Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie z ustawą
z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. 2023. 682), zawartą umową w sprawie zamówienia publicznego, projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, projektem budowlanym, przepisami prawa w tym z zakresu BHP, normami technicznymi, poleceniami Zamawiającego, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, stosując wyroby budowlane posiadające certyfikaty, deklaracje zgodności, atesty
i aprobaty techniczne.
9. Wszędzie gdziekolwiek przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę należy rozumieć, iż wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz „lub równoważny”. W przypadku wystąpienia w specyfikacji technicznej zastrzeżonych nazw własnych oraz znaków towarowych producentów lub produktów, zgodnie z art. 99 ustawy pzp, dopuszcza się oferowanie produktów równoważnych do wymaganych przy pełnym zagwarantowaniu przez Wykonawcę spełnienia parametrów nie niższych niż opisanych w dokumentacji projektowej. Użyte w dokumentacji projektowej i specyfikacji nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, należy traktować, jako informację na temat oczekiwanego standardu poziomu jakości, a nie ściśle jako wyrób konieczny do użycia. Przy czym możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych podlega akceptacji przez Projektanta. Obowiązek wykazania równoważności proponowanych rozwiązań obciąża
w całości Wykonawcę.
10. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ .
11. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy ubiegający się o wykonanie zamówienia przeprowadzali wizję lokalną budynku objętego przedmiotem zamówienia. W celu umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się z osobami wyznaczonymi do komunikowania się z Wykonawcami (rozdz. XVI ust. 14 SWZ). Ponieważ wizja lokalna to oględziny miejsca realizacji zamówienia, podczas wizji co do zasady Wykonawcy nie zwracają się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ w zakresie opisu przedmiotu zamówienia lub warunków realizacji zamówienia. Wszelkie wyjaśnienia zapisów SWZ dokonywane będą na podstawie art. 284 ustawy pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215215-7 - Roboty budowlane w zakresie domów dziecka
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45211340-4 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego
45262700-8 - Przebudowa budynków
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45321000-3 - Izolacja cieplna
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45211300-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy domów
45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów
45261320-3 - Kładzenie rynien
45262520-2 - Roboty murowe
45262300-4 - Betonowanie
45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45442100-8 - Roboty malarskie
45454100-5 - Odnawianie
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3454920,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4474740,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3454920,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PLANIVERSO SP Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 022040525
7.3.3) Ulica: MGLISTA 10/20
7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW
7.3.5) Kod pocztowy: 53-020
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3454920,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TRZEBNICY
- "Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do Gminnego Przedszkola nr 2 w Trzebnicy w roku 2025"
- "Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku"
- MAŁUSZYN droga dojazdowa do gruntów rolnych - Etap I
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: ,,Przebudowa drogi powiatowej nr 1368 D wraz z budową ciągu pieszo-rowerowego w miejscowości Ligota Piękna, gm. Wisznia Mała".
- Zakup ładowarki teleskopowej w formie leasingu operacyjnego
- ,,Przebudowa drogi powiatowej nr 1360 D - Pęgów ul. Kasztanowa - etap II"
więcej: przetargi w Trzebnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.