Ogłoszenie z dnia 2024-10-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Podniesienie poziomu bezpieczeństwa drogowego na terenie Gminy Jedlina-Zdrój – modernizacja przejść dla pieszych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jedlina-Zdrój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718202
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poznańska 2
1.5.2.) Miejscowość: Jedlina-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-330
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48748455215
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@jedlinazdroj.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.jedlinazdroj.eu
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Podniesienie poziomu bezpieczeństwa drogowego na terenie Gminy Jedlina-Zdrój – modernizacja przejść dla pieszych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f79f29c-cc3a-4768-be63-e2a1cedbd6ba
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00534757
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046445/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 „Podniesienie poziomu bezpieczeństwa drogowego na terenie Gminy Jedlina-Zdrój – modernizacja przejść dla pieszych”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00519819
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Wcześniejsze postępowanie OEL.271.1.7.2024 zostało unieważnione w dniu 18.09.2024r. z powodu braku ofert.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 18 września 2024 r. do godz. 08:00 nie wpłynęła żadna oferta.
Uzasadnienie prawne unieważnienia
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, który stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cyt.:
„2) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
W związku z powyższym Zamawiający zamierza udzielić zamówienia na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy Pzp, który stanowi m.in., że Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-2a70b494-1888-429c-a90e-7fad7ab2b599
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OEL.271.1.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 162740,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.2. Zaproszenia do negocjacji. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji przejść dla pieszych w ramach zadania pn.: „Podniesienie poziomu bezpieczeństwa drogowego na terenie Gminy Jedlina-Zdrój – modernizacja przejść dla pieszych”.
2.3. Zaproszenia do negocjacji. Wykonawca podczas negocjacji wskaże okres gwarancji jakości i rękojmi za wady, wyrażony w postaci całkowitej liczby miesięcy. Zamawiający ustala minimalny wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót. Wykonawca może zadeklarować okres gwarancji jakości i rękojmi za wady dłuższy niż 36 m-cy.
2.4. Zaproszenia do negocjacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 12 do Zaproszenia, oraz:
a) Opis przedmiotu zamówienia - stanowiący Załącznik Nr 1 do Zaproszenia,
b) Skrócony opis techniczny - stanowiący Załącznik Nr 2 do Zaproszenia,
c) Dokumentacja projektowa dot. przejścia przy ul. Piastowskiej- stanowiąca Załącznik Nr 3 do Zaproszenia,
d) Dokumentacja projektowa dot. przejścia przy ul. Słowackiego- stanowiąca Załącznik Nr 4 do Zaproszenia,
e) Przedmiar robót - stanowiący Załącznik Nr 5 do Zaproszenia.
Wszystkie wskazane załączniki stanowią integralną część Zaproszenia.
Termin wykonania zamówienia:
3.1. Zaproszenia do negocjacji. Termin realizacji przedmiotu zamówienia określa się do dnia 31.10.2024r. Określenie konkretnej daty końcowej realizacji inwestycji jest zasadne z uwagi na dofinansowanie inwestycji w formie dotacji ze środków Dolnośląskiego Funduszu Pomocy Rozwojowej 2024, która określa warunki wypłaty wynagrodzenia dla Wykonawcy oraz termin rozliczenia środków z dofinansowania. Określenie dat wynika także z zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 210000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWE "VICBUD" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8860001902
7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 1
7.3.4) Miejscowość: Czarny Bór
7.3.5) Kod pocztowy: 58-379
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWE "VICBUD" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWE "VICBUD" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
- Budowa oświetlenia zewnętrznego w m. Golina ul. Polna, Kąkolowa i ul. Świerkowa, gm. Golina - etap I
- Bieżące utrzymanie dróg, ulic, placów, chodników, parkingów, urządzeń BRD i wiat przystankowych, których zarządcą jest Burmistrz Bobolic w 2025 roku
- Budowa parkingu przy ul. Zdrowej 13
- Remonty dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni z kostki brukowej położonych na terenie Gminy Koluszki
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.