eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi HaczówZakup i dostawa autobusu 18-sto miejscowego (17+1) do przewozu osób niepełnosprawnych dla Warsztatu Terapii Zajęciowej działającego przy PSONI Koło w Haczowie".



Ogłoszenie z dnia 2024-10-08

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa autobusu 18-sto miejscowego (17+1) do przewozu osób niepełnosprawnych dla Warsztatu Terapii Zajęciowej działającego przy PSONI Koło w Haczowie”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ KOŁO W HACZOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180624650

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 902

1.5.2.) Miejscowość: Haczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-213

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134391787

1.5.8.) Numer faksu: 134391787

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk.haczow@psoni.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wtzhaczow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Haczowie. Warsztaty Terapii Zajeciowej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa autobusu 18-sto miejscowego (17+1) do przewozu osób niepełnosprawnych dla Warsztatu Terapii Zajęciowej działającego przy PSONI Koło w Haczowie”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc335a19-9bb7-4d0d-9771-c0bc1985fe04

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00534763

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00533900/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 „Zakup i dostawa autobusu 18-sto miejscowego (17+1) do przewozu osób niepełnosprawnych dla Warsztatu Terapii Zajęciowej działającego przy PSONI Koło w Haczowie.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://haczow.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://haczow.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu komunikacja pomiędzy wykonawcami i zamawiającym odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy.
2.Ogólne zasady korzystania z Platformy:
zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na adres: https://haczow.ezamawiajacy.pl
Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej.

Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich wpływu do Zamawiającego.
Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.: komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta
• Wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge
• Podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe);

W przypadku skorzystania z Platformy za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.

Dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.

Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods,odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.

Informacje o kodowaniu i czasie odbioru

Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm. ), dalej „RODO”, informuję, że:
▪ administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Haczowie z siedzibą pod adresem : 36-213 Haczów 902
▪ inspektorem ochrony danych osobowych w PSONI Koło w Haczowie jest P. Bożena Szmyd, kontakt: 13 43 91 787, email: zk.haczow@psoni.org.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn Zakup i dostawa autobusu 18-sto miejscowego (17+1) do przewozu osób niepełnosprawnych dla Warsztatu Terapii Zajęciowej działającego przy Polskim Stowarzyszeniu na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Haczowie ”.
▪ odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), dalej „ustawą Pzp”; w szczególności art. 18 ust. 6, art. 19, art. 74 z zastrzeżeniem, iż w postępowaniu nie zachodzą przesłanki uprawniające zamawiającego do skorzystania z legitymacji zawartej w art. 18 ust. 5,
▪ Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z przepisami ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
▪ obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
▪ w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
▪ posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
▪ nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Zgodnie z art. 19 ust. 5 ustawy Pzp zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PSONI.271.2.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 215447,15 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu typu AUTOBUS, z przeznaczeniem do przewozu 18 osób (17+1) dla potrzeb Warsztatu Terapii Zajęciowej w Haczowie.
Wymagania ogólne dla pojazdu:

Samochód typ AUTOBUS fabrycznie nowy nieużywany bezwypadkowy, bez żadnych napraw mechanicznych i lakierniczych, pochodzący z autoryzowanego salonu
Rok produkcji 2024 r.
Ilość miejsc siedzących: fabrycznie przystosowany do przewozu 18 osób (17 pasażerów + kierowca).
Przystosowanie do przewozu osób niepełnosprawnych polegające na montażu jednego stanowiska dla wózków inwalidzkich wraz z pasami bezpieczeństwa zamiennie z wypinanymi fotelami oraz wyposażeniu pojazdu w najazdy wjazdowe. System szybkiego wpinania i wypinania foteli w ostatnim rzędzie.

Silnik: Wysokoprężny z turbodoładowaniem (diesel)
Rodzaj paliwa: olej napędowy
Pojemność silnika minimum 2000 cm³
Moc silnika minimum 130 KM
Norma czystości spalin: EURO 6e (EA)
Minimalne wymiary:
Długość nie mniejsza niż 6700 mm,
Szerokość z lusterkami nie mniejsza niż: 2470 mm,
Wysokość 2660-2750 mm obciążony/nieobciążony,
Rozstaw osi nie mniejszy niż 3750 mm,
Napęd tylny, Tylna oś bliźniacze koła

Wyposażenie:
-Skrzynia biegów: manualna,
-Kierownica wielofunkcyjna (sterowanie dodatkowymi funkcjami, takim jak np. radio, telefon komórkowy, tempomat), z regulacją położenia
-Kamera cofania z obrazem wyświetlanym na wyświetlaczu radia
- Czujniki parkowania z przodu i z tyłu pojazdu
- Lusterka boczne – elementy eliminujące martwe pole i wbudowane kierunkowskazy
-Klimatyzacja
-Radio cyfrowe, kolorowy wyświetlacz dotykowy min. 8”, zestaw głośnomówiący bluetooth, gniazdo USB, sterownie
z kierownicy
- Elektryczna podgrzewana przednia szyba
- Elektrycznie regulowane, podgrzewane i składane lusterka boczne
- Automatycznie włączane światła
- Automatycznie włączane wycieraczki
- Elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy
- Elektroniczny układ wspomagania kierownicy
- Komputer pokładowy
- Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera z przodu
- System tankowania bez korka wlewu z zabezpieczeniem prze wlaniem niewłaściwego paliwa
- System zapobiegający blokowaniu kół
- System kontroli wywrócenia pojazdu
- System zapobiegania kolizjom z funkcją automatycznego hamowania
- System kontroli pasa ruchu
- Elektrycznie sterowne szyby przednich drzwi
- Układ ułatwiający ruszanie pod górę
- Układ poprawiający stabilność na zakrętach
- Układ wspomagania awaryjnego hamowania
- Boczne światła obrysowe
-Tempomat
- Immobilizer
- Centralny zamek
- Tylne drzwi dwuskrzydłowe
- Boczne drzwi przesuwane z prawej strony
- Szyby tylne podgrzewane
- Wysoki dach
- ogranicznik prędkości – 100 km/h
- Tachograf cyfrowy elektroniczny, 24 godzinny
- dodatkowy próg/stopień na zewnątrz, na szerokość drzwi przesuwnych. Aluminiowy, odporny na warunki atmosferyczne, o powierzchni antypoślizgowej, montowany na stałe, co najmniej na szerokość stopy umożliwiający wsiadanie/wysiadanie osób mniej sprawnych. Maksymalna szerokość umożliwiająca przegląd techniczny pojazdu.
- Kolor nadwozia – brązowy metalik
- Tapicerka w kolorze ciemnym
- Możliwość szybkiego demontażu trzeciego rzędu siedzeń w celu powiększenia przestrzeni ładunkowej
-Trójkąt ostrzegawczy
-Kamizelki odblaskowe 18szt
-Gaśnica 2 szt
- Koło zapasowe
- Apteczka pierwszej pomocy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SWZ

-Wykonawca wyda Zamawiającemu pojazd będący przedmiotem umowy w dniu odbioru faktycznego z pełnym zbiornikiem paliwa , innych płynów eksploatacyjnych.
Samochód musi spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy
z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (teks jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 450) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy w tym posiadać homologację, wystawioną zgodnie z art. 68 ustawy Prawo o ruchu drogowym.

Warunki dostawy i gwarancji
, Miejscem dostawy jest siedziba Zamawiającego.
1. Sprzedający udziela gwarancji na sprzedany samochód, na okres co najmniej:
- 24 miesięcy na silnik i podzespoły
– 60 miesięcy na perforację nadwozia
– 24 miesięcy na powłokę lakierniczą,
liczonych od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń, bez limitu kilometrów, na zasadach określonych w projekcie umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34121100-2 - Autobusy transportu publicznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34120000-4 - Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryterium Cena : Maksymalną liczbę punktów (60) otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą całkowitą cenę za realizację zamówienia, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zgodnie ze wzorem podanym w SWZ.

b) kryterium Gwarancja na silnik i podzespoły. Maksymalną liczbę punktów (10) otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najdłuższy termin gwarancji ( min. 24 miesiące) na silnik i podzespoły pojazdu, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zgodnie z wzorem podanym w SWZ.

c) kryterium: Gwarancja na perforację nadwozia. Maksymalną liczbę punktów (10) otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najdłuższy termin gwarancji ( min. 60 miesięcy) na perforację nadwozia , natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zgodnie z wzorem podanym w SWZ.

d) kryterium: Gwarancja na powłokę lakierniczą. Maksymalną liczbę punktów (10) otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najdłuższy termin gwarancji ( min. 24 miesiące) na perforację nadwozia , natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zgodnie ze wzorem podanym w SWZ.

e) kryterium : Norma czystości spalin. Maksymalną liczbę punktów (10) otrzyma Wykonawca, który zaproponuje pojazd spełniający normę czystości spalin EURO 6e (EA) , natomiast pozostali Wykonawcy proponujący pojazd spełniający normę czystości spalin poniżej EURO 6e (EA) otrzymają: 0 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na silnik i podzespoły

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na perforację nadwozia.

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na powłokę lakierniczą

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Norma czystości spalin.

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zgodnie z Art. 57 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) nie podlegają wykluczeniu:
b) spełniają warunki udziału w postępowaniu o ile zostały one określone przez zamawiającego.
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu dla :
a)zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - nie określa warunku,
b) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – nie określa warunku,
c) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej -nie określa warunku,
d) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej – określa warunek w następujący sposób:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że:
-w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum 1dostawę autobusu 18-sto miejscowego (17+1) do przewozu osób niepełnosprawnych , o wartości dostawy równej co najmniej: 265.000,00. zł, wraz z podatkiem VAT oraz potwierdzeniem, że dostawa/dostawy te zostały wykonane należycie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów:
a)zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających , że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu , albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności
b) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego ze wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne , w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających , że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,
c) oświadczenia wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy o braku przynależności do tej samej w rozumieniu grupy kapitałowej ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086) z innym wykonawcą, który złożył odrębna ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu , albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ) W celu potwierdzenia przez wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów:
a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się
lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

a)Zgodnie z art. 58 ust. 1 – 2 Pzp wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
b) Zgodnie art. 117 ust. 3 Pzp - W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
c) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy, jeżeli w postępowaniu zachodzą okoliczności opisane w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą Zamawiającego. Zmiana ta ma być dokonana w drodze aneksu pisemnego pod rygorem nieważności. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. Zmiany o których mowa mogą dotyczyć osób odpowiedzialnych z ramienia Wykonawcy i Zamawiającego do koordynowania prowadzonych dostaw z przyczyn niezależnych zarówno w stosunku do wymienionych w SWZ i ofercie , danych adresowych wykonawcy, zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych lub innych warunków, których nie można było przewidzieć w tym: opóźnień w produkcji i dostawie pojazdu związanych z czynnikami takimi jak wprowadzenie do produkcji nowego modelu, zmian technologicznych podnoszących jakość technologiczną pojazdu, ,opóźnień związanych z przestojem fabryki produkującej pojazd, w tym związanymi z dostawą kluczowych elementów mających wpływ na ostateczny montaż pojazdu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-16 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć w formie lub w postaci elektronicznej" do dnia 16.10.2024 r. do godz. 9.30:00 na Platformie pod adresem: https://haczow.ezamawiajacy.pl„OFERTY". Na ofertę składa się: Formularz oferty sporządzony wg wzoru Formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 wraz z wypełnionym załącznikiem nr 2 Oświadczenie oraz załącznikiem nr 3 Opis przedmiotu zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-16 09:35

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.