Ogłoszenie z dnia 2023-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00388529/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROZBIÓRKA BUDYNKU MAGAZYNOWO – BIUROWEGO KS WARTA POZNAŃ W RAMACH ZADANIA PN. MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY OBIEKTÓW WIELOFUNKCYJNYCH KS WARTA W POZNANIU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302689539
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wiosny Ludów 2
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-831
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pim.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pim.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6c3088e6-4e34-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ROZBIÓRKA BUDYNKU MAGAZYNOWO – BIUROWEGO KS WARTA POZNAŃ W RAMACH ZADANIA PN. MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY OBIEKTÓW WIELOFUNKCYJNYCH KS WARTA W POZNANIU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c3088e6-4e34-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00534770
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00388529
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PIM/09/23/ZP44/2021-302
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie prac rozbiórkowych budynku magazynowo
– biurowego KS Warta Poznań, zlokalizowanego przy ul. Droga Dębińska 12 w Poznaniu.
Obiekt przeznaczony do rozbiórki jest obiektem parterowym, częściowo podpiwniczonym o powierzchni zabudowy ok 1930 m2.
W ramach doprecyzowania zakresu prac rozbiórkowych Zamawiający udostępnia rysunki: przekroje oraz rzuty (poziom „0”oraz„-1”), a także zdjęcia podglądowe i pomocniczy-orientacyjny przedmiar robót (zawiera szacowane ilości robót - nie stanowi ostatecznej podstawy wyceny).
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie i przekazanie Zamawiającemu następujących opracowań:
1. Plan rozbiórek
2. Plan BIOZ/ IBWR na prace rozbiórkowe
3. Dokumenty potwierdzające utylizację rozebranych materiałów
W skład robót budowlanych wchodzi m.in.:
1. Organizacja placu budowy wraz z przygotowaniem terenu pod prace rozbiórkowe
2. Odcięcie, zaślepienie i zabezpieczenie wszystkich mediów do niego dochodzących m.in obiektu od sieci cieplnej, gazowej, teletechnicznej, elektroenergetycznej, kanalizacyjnej i wodociągowej w porozumieniu z zarządcą danej sieci, za pomocą stosownych protokołów.
3. Rozbiórka istniejącego budynku wraz z utylizacją/przekazaniem materiałów rozbiórkowych na podstawie decyzji Zamawiającego.
4. Zasypanie wykopy po rozebranych elementach podziemnych (kondygnacji -1, fundamentach) . wraz z wyplantowaniem ziemi, za pomocą materiału ziemnego (zapewnionego przez Wykonawcę) zagęszczanego warstwami min co 30 cm, gwarantującego uzyskanie wskaźnika zagęszczenia Is ≥ 0,95. Dla potwierdzenia uzyskania wymaganego wskaźnika zagęszczenia Wykonawca na własny koszt wykona w obecności Zamawiającego lub osoby przez niego wskazanej, badanie sondą dynamiczną w min. 10 wskazanych punktach.
5. Oczyszczenie terenu z materiałów z rozbiórki.
6. Niwelacji terenu/wyrównanie
7. Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza –w ramach dokumentacji powykonawczej
Przed przystąpieniem do wykonywania robót należy wykonać wszystkie niezbędne zabezpieczenia, jak oznakowanie i ogrodzenie terenu robót, zgromadzić potrzebne narzędzia i sprzęt, a także zainstalować odpowiednie urządzenia do usuwania z budynku materiałów z rozbiórki.
Prace należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP.
WARUNKIEM KONIECZNYM PRZED ZŁOŻENIEM OFERTY JEST PRZEPROWADZENIE WIZJI LOKALNEJ NA OBIEKCIE. TERMIN WIZJI LOKALNEJ: 13.09.2023 godz. 10:00.
Całość przedmiotu zamówienia podlega wykonaniu zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki inżynierskiej oraz powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
Dodatkowe informacje dotyczące szczegółowego zakresu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy – Załączniku nr 1 do SWZ oraz Załącznikach nr 2-3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170970 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 516600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170970 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZYJAZNY RECYKLING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 387440940
7.3.3) Ulica: Wielka 18/12
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-775
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
odwykonawcom powierzone zostanie wykonanie następujących części zamówienia:
roboty rozbiórkowe - nazwa/adres podwykonawcy - Łępecki & Matuszczak, ul. Gołężycka 132, 61-357 Poznań
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZYJAZNY RECYKLING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZYJAZNY RECYKLING SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170970 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i dostawa środków czystości do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu - powtórka
- TPm-28/25 Remont łazienek i pionów sanitarnych w budynku Domu Studenckiego Medyk Uniwersytetu Medycznego przy ul. Rokietnickiej 4 w Poznaniu
- BUDOWA CHODNIKA W UL. CZARNKOWSKIEJ NA ODCINKU OD UL. DĄBROWSKIEGO DO UL. SYTKOWSKIEJ W POZNANIU
- Dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego, dojelitowego i doustnego, zestawów do podaży żywienia dojelitowego
- Sukcesywne dostawy części zamiennych do pojazdów Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu
- Bieżąca konserwacja nawierzchni DW 181 odcinek Mikołajewo-Ciszkowo km 45+300-46+ 725
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Rozbudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków w Pisanicy - z podziałem na V części.
- PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI CZERWONKA PARCEL NA DŁ. 350 MB
- Remont cząstkowy dróg na terenie Gminy Strzeleczki
- Remont drogi powiatowej 2126K w km od 1+742,50 do km 4+039,00 w miejscowościach Czatkowice - Dębnik, Powiat Krakowski.
- ,,Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie i modernizacji łazienek oraz klatek schodowych w DPS Gostynin"
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.