eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bargłów KościelnyPrzygotowywanie gorących posiłków dla dzieci uczących się wraz z dowozem do szkół na terenie Gminy Bargłów Kościelny



Ogłoszenie z dnia 2024-10-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowywanie gorących posiłków dla dzieci uczących się wraz z dowozem do szkół na terenie Gminy Bargłów Kościelny

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bargłów Kościelny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000534049

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Augustowska, 47

1.5.2.) Miejscowość: Bargłów Kościelny

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-320

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 87/642-40-11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@barglow.dt.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.barglow.wrotapodlasia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4f1f4abd-d054-4974-896a-e9fff46a1e9f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowywanie gorących posiłków dla dzieci uczących się wraz z dowozem do szkół na terenie Gminy Bargłów Kościelny

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f1f4abd-d054-4974-896a-e9fff46a1e9f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00534799

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025178/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 PRZYGOTOWYWANIE GORĄCYCH POSIŁKÓW DLA DZIECI UCZĄCYCH SIĘ WRAZ Z DOWOZEM DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY BARGŁÓW KOŚCIELNY

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00489298

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZ.271.18.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 168075,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie gorącego posiłku składającego się z zupy na bazie wywaru z mięsa zwierzęcego dla dzieci uczących się wraz z dowozem do szkół na terenie Gminy Bargłów Kościelny.
2. Ilość wydawanych w jednym dniu posiłków szacuje się na ok. 136 sztuki. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby zamawianych posiłków w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający nie ponosi konsekwencji za zmniejszenie liczby posiłków. Zapotrzebowanie uzależnione jest od frekwencji dzieci korzystających z dożywiania i liczby dni nauki, opieki stacjonarnej w szkole i oddziałach przedszkolnych. Zamawiający rozliczał się będzie z faktycznej ilości dostarczanych posiłków i ceny jednostkowej zupy.
3. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
55523100-3 - usługi w zakresie posiłków szkolnych
55520000-1 - usługi dostarczania posiłków
55521200-0 - usługi dowożenia posiłków
55521100-9 - usługi rozwożenia posiłków
55321000-6 - usługi przygotowywania posiłków
4. Okres realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy nie wcześniej niż od 23.09.2024 r. do 26.06.2025 r. w dni nauki szkolnej. Ogółem około 172 dni.
5. Szacunkowa dzienna ilość zamawianych gorących posiłków dla poszczególnych szkół wynosi:
- Szkoła Podstawowa w Bargłowie Kościelnym - około 68 posiłków,
- Szkoła Podstawowa w Tanie Starym - około 35 posiłki,
- Szkoła Podstawowa w Kroszewie - około 16 posiłków,
- Szkoła Podstawowa w Łabętniku - około 17 posiłków.
6. Dostawa posiłków przez pięć dni w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku w dni nauki w szkole pomiędzy godz. 9:00 a 11:30. Wykonawca uzgodni z Dyrektorami w/w szkół dokładną godzinę dostawy posiłków. Kaloryczność posiłków zgodna z normami Instytutu Żywności i Żywienia. Minimalny wsad do kotła 4,00 zł.
7. Zamawiający zamawia: przygotowywanie wraz z dowozem gorącego posiłku dla dzieci uczących się w formie zupy, własnym transportem i we własnych termosach gwarantujących utrzymanie właściwej temperatury posiłków w sposób zgodny z wymaganiami higieniczno-sanitarnymi. Talerze i łyżki zapewnia Zamawiający.
8. Wymagana ilość posiłku zupa (300 ml),
9. Posiłki powinny być przygotowywane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, sporządzone z pełnowartościowych produktów i urozmaicone. W przeciągu 5 dni roboczych (1 tygodnia) zupa nie może się powtarzać.
10. Wykonawca przygotowywać będzie posiłki z produktów własnych.
11. Posiłek w firmie zupy powinien być przygotowany na wywarze z mięsa wieprzowego, wołowego lub drobiowego i tym samym zapewnić obecność pełnowartościowego białka zwierzęcego.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia pojemności wydawanych posiłków oraz ocenę wsadu do kotła. Ocenę jakości posiłków dokonywać będzie Zamawiający w obecności przedstawiciela Wykonawcy lub służby sanitarno – epidemiologicznej.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli przez wyznaczonego przedstawiciela, stanu sanitarno – higienicznego kuchni i zaplecza kuchennego, kontrolę jakości i ilości wydawanych surowców z magazynu, uczestnictwo przy produkcji posiłków i przygotowaniu ich do wydania.
14. Lokal w którym będą przygotowywane posiłki powinien spełniać normy techniczne i posiadać odpowiednie wyposażenie umożliwiające należytą realizację przedmiotu zamówienia.
15. Posiłek, sposób jego przygotowania oraz transport powinien odbywać się z zachowaniem odpowiednich warunków higieniczno - sanitarnych oraz przestrzegał norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze określone przez Instytut Żywienia i Żywności.
16. Transport musi odbywać się pojazdami dopuszczonymi do przewozu posiłków przez Powiatowego Inspektora Sanitarnego. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli sanitarnej stanu pojazdu, pobierania wymazów czystościowych w obecności pracownika (np. kierowcy) Wykonawcy, który ma obowiązek uczestniczyć w kontroli a następnie podpisać protokół kontrolny. Zamawiający ma prawo sprawdzać zaświadczenie Sanitarno-Epidemiologiczne osób rozwożących posiłki. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zachowując wymogi sanitarno - epidemiologiczne biorąc pod uwagę aktualny stan prawny w zakresie personelu i warunków produkcji, pakowania i transportu oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie.
17. W trakcie realizacji umowy Zamawiający wymaga uwzględniania na bieżąco przez Wykonawcę wszelkich zmian, potrzeb, sugestii dotyczących przygotowywanego posiłku.
18. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
19. Wykonawca gwarantuje niezmienność ceny wydanych zup przez cały okres obowiązywania umowy.
20. W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki o nie gorszej jakości na swój koszt z innych źródeł.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

55521100-9 - Usługi rozwożenia posiłków

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171697,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198364,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171697,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P. H. U. WIMAR Marek Śliwiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7191355389

7.3.3) Ulica: Barszcze

7.3.4) Miejscowość: Bargłów Kościelny

7.3.5) Kod pocztowy: 16-320

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171697,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-26

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.