eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SadkowiceOdławianie, przyjęcie do schroniska i utrzymanie bezdomnych zwierząt odłowionych z terenu Gminy Sadkowice



Ogłoszenie z dnia 2023-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odławianie, przyjęcie do schroniska i utrzymanie bezdomnych zwierząt odłowionych z terenu Gminy Sadkowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SADKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148489

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sadkowice 129A

1.5.2.) Miejscowość: Sadkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-206

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gminasadkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gminasadkowice.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odławianie, przyjęcie do schroniska i utrzymanie bezdomnych zwierząt odłowionych z terenu Gminy Sadkowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5e3197b-9418-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00534881

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045778/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Odławianie, przyjecie do schroniska i utrzymanie bezdomnych zwierząt odłowionych z terenu Gminy Sadkowice

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d5e3197b-9418-11ee-9ee7-e2087ac16d09

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się:
- przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
- poczty elektronicznej: przetargi@gminasadkowice.pl

2. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: przetargi@gminasadkowice.pl (z wyłączeniem składania ofert).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
5. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
6. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
7. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021r. poz.1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Sadkowice, Sadkowice 129A, 96-206 Sadkowice;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@gminasadkowice.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GP.271.2.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Cz. I – „Utrzymanie i dalsze poszukiwanie nowych właścicieli dla zwierząt obecnie przebywających w schronisku.”

Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie bezdomnych zwierząt odłowionych z terenu Gminy Sadkowice w poprzednich latach obecnie przebywających w schronisku:
1) objęcie przebywających w schronisku zwierząt (psów) całodobową opieką, polegającą na zapewnieniu:
a) pomieszczenia chroniącego je przed zimnem, upałami i opadami atmosferycznymi z dostępem do światła dziennego,
b) wyżywienia zwierząt min. 2 razy dziennie odpowiednią karmą,
c) stałego dostępu do wody,
d) opieki weterynaryjnej;
2) traktowanie w sposób humanitarny zwierząt (psów) doprowadzonych do schroniska;
3) obligatoryjna sterylizacja lub kastracja psów, odrobaczanie, szczepienie przeciw wściekliźnie;
4) podejmowanie działań zmierzających do odnalezienia właściciela i umożliwienie mu odebrania zwierzęcia (psa) ze schroniska, po uprzednim uregulowaniu przez właściciela kosztów pobytu psa w schronisku (warunek wydania zwierzęcia);
5) W ramach zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do poszukiwania i pozyskiwania osób chętnych do zaopiekowania się bezdomnymi zwierzętami.
Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania na zadeklarowanym w ofercie poziomie - poziomu dokonanych adopcji w stosunku do stanu zwierząt przebywających w schronisku Wykonawcy na ostatni dzień każdego roku obowiązywania umowy.
Powyższe wyliczenia procentowe dotyczyć mają zwierząt bezdomnych będących pod ustawową opieką Zamawiającego, a do liczby wykonanych adopcji nie wlicza się zwierząt oddanych właścicielowi. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia raportu o osiągniętym procencie adopcji, a w razie nie osiągnięcia wymaganych wartości, Zamawiający ma prawo obciążenia Wykonawcy karami umownymi za niedopełnienie warunków zamówienia.
6) przejęcie 51 szt. psów znajdujących się w schronisku PSIA OSTOJA Pieczyska ul. Szkolna 14, 98-400 Wieruszów i zapewnienie im opieki przez czas trwania umowy;
7) przewidywana łączna szacunkowa ilość psów w schronisku - 51 szt. podlegających przejęciu przez Wykonawcę ze schroniska PSIA OSTOJA Pieczyska ul. Szkolna 14, 98-400 Wieruszów ( ilość ta może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w związku z nowymi odłowieniami i adopcjami do czasu końca obecnej umowy). Ilość 51 jest to stan na koniec listopada).
8) Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 10.1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85210000-3 - Ośrodki pielęgnowania zwierząt domowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85200000-1 - Usługi weterynaryjne

98380000-0 - Usługi psiarni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierowa następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniał kryteria:
1) cena brutto (A) – 60%;
C = (Cmin : Co) x 60
gdzie:
C - liczba punktów przyznana danej ofercie za cenę (z VAT) za wykonanie zamówienia,
Cmin - minimalna cena (z VAT) za wykonanie zamówienia zaoferowana w postępowaniu,
Co - cena (z VAT) za wykonanie zamówienia, podana przez Wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany,
60 - maksymalna ilość punktów do uzyskania równa jest określonej wadze kryterium w %.

2) Poziom adopcji zwierząt (C) – 40%
Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie poziomu adopcji zwierząt dla
12 miesięcy obowiązywania Umowy, którego osiągnięcie będzie obowiązywało Wykonawcę w trakcie obowiązywania umowy, przy czym minimalny poziom adopcji zwierząt określa się na 30%.
Przez poziom adopcji zwierząt rozumie się stosunek liczby wykonanych adopcji (do liczby wykonanych adopcji nie wlicza się zwierząt oddanych właścicielowi) do liczby zwierząt przebywających w schronisku Wykonawcy (stan zwierząt będących pod ustawową opieką Zamawiającego przebywających w schronisku Wykonawcy) na ostatni dzień obowiązywania umowy , wg wzoru:

liczby wykonanych adopcji
A = ----------------------------------------------------------------------------------- x 100
liczby zwierząt przebywających w schronisku Wykonawcy

Zamawiający przyzna punkty w następujący sposób:
− poziom adopcji zwierząt 30 % – 0 pkt
− poziom adopcji zwierząt 35 % – 20 pkt
− poziom adopcji zwierząt 40 % – 40 pkt.

W przypadku zaoferowania poziomu adopcji na poziomie powyżej 40 %, Wykonawca otrzyma maksymalną ilość punktów, tj. 40 pkt.
40 - maksymalna ilość punktów do uzyskania równa jest określonej wadze kryterium w %.
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów udzielenia zamówienia obliczona na podstawie poniższego wzoru:
P = A+C

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Poziom adopcji zwierząt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

B. Cz. II – „Odławianie i dożywotnie utrzymanie lub utrzymanie do chwili adopcji.”

Przedmiotem zamówienia jest odławianie, przyjęcie do schroniska i dożywotnie utrzymanie lub utrzymanie do chwili adopcji bezdomnych zwierząt odłowionych z terenu Gminy Sadkowice:
1) odławianie i przyjmowanie do schroniska bezdomnych zwierząt (psów) z terenu Gminy Sadkowice oraz oznaczeniem chipem;
2) objęcie dostarczonych do schroniska zwierząt (psów) całodobową opieką, polegającą na zapewnieniu:
a) pomieszczenia chroniącego je przed zimnem, upałami i opadami atmosferycznymi z dostępem do światła dziennego,
b) wyżywienia zwierząt min. 2 razy dziennie odpowiednią karmą,
c) stałego dostępu do wody,
d) opieki weterynaryjnej;
3) traktowanie w sposób humanitarny zwierząt (psów) doprowadzonych do schroniska;
4) obligatoryjna sterylizacja lub kastracja psów, odrobaczanie, szczepienie przeciw wściekliźnie;
5) czas reakcji od chwili zgłoszenia - (wg oferty Wykonawcy - pozycja punktowana jako kryterium), maksymalny czas do 48 godzin;
6) podejmowanie działań zmierzających do odnalezienia właściciela i umożliwienie mu
odebrania zwierzęcia (psa) ze schroniska, po uprzednim uregulowaniu przez właściciela kosztów pobytu psa w schronisku (warunek wydania zwierzęcia);
7) W ramach zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do poszukiwania
i pozyskiwania osób chętnych do zaopiekowania się bezdomnymi zwierzętami.
8) przewidywana łączna szacunkowa ilość dostarczonych psów do schroniska – 25 szt.,
9) Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 10.2 do SWZ.
10) Szacunkowa ilość dostarczonych / odłowionych zwierząt do schroniska może ulec zmniejszeniu w trakcie wykonywania umowy nie więcej niż o 10 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85210000-3 - Ośrodki pielęgnowania zwierząt domowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85200000-1 - Usługi weterynaryjne

98380000-0 - Usługi psiarni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniał kryteria:
3) cena brutto (A) – 60%;
C = (Cmin : Co) x 60
gdzie:
C - liczba punktów przyznana danej ofercie za cenę (z VAT) za wykonanie zamówienia,
Cmin - minimalna cena (z VAT) za wykonanie zamówienia zaoferowana w postępowaniu,
Co - cena (z VAT) za wykonanie zamówienia, podana przez Wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany,
60 - maksymalna ilość punktów do uzyskania równa jest określonej wadze kryterium w %.

4) czas realizacji (B) odłowienia zwierzęcia (od momentu przyjęcia zgłoszenia do czasu odłowienia zwierzęcia) – 40%; minimalny czas dojazdu to 12 godzin – maksymalny czas dojazdu to 48 godzin;
-do 12 godzin – 40 pkt
-do 24 godzin – 20 pkt
-do 48 godzin – 0 pkt
Uwaga:
Maksymalny czas przyjęcia to 48 godzin.

40 - maksymalna ilość punktów do uzyskania równa jest określonej wadze kryterium w %.


14. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów udzielenia zamówienia obliczona na podstawie poniższego wzoru:
P = A+B

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji odłowienia zwierzęcia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ramach potwierdzenia spełnienia warunku wykazał, że posiada następujące aktualne dokumenty:

a) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia schroniska dla bezdomnych zwierząt (zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r., o utrzymaniu czystości i porządku w gminach – tj. Dz. U. z 2023r. poz. 1469 z późn. zm.) ważnego w okresie realizacji zamówienia;

b) wpis schroniska do rejestru podmiotów prowadzących działalność nadzorowaną, prowadzonego przez Powiatowego Lekarza Weterynarii na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. z 2020 r., poz. 1421 z późn. zm.).

c) umowy zawarte z podmiotami świadczącymi usługi niezbędne do prawidłowego funkcjonowania schroniska oraz do spełnienia wymagań określonych w niniejszym ogłoszeniu (m.in. usługa weterynaryjna, odbiór odpadów, wyłapywanie zwierząt) – kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, lub oświadczenie że Wykonawca wykonuje te czynności we własnym zakresie osobami uprawnionymi do wykonywania takiego rodzaju czynności.

d) aktualne zezwolenie dla przewoźnika

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ramach potwierdzenia spełnienia warunku wykazał, że posiada następujące aktualne dokumenty:

a) opłaconą na kwotę co najmniej 20 000,00 zł polisę OC, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w całym okresie świadczenia usług na kwotę co najmniej 20 000,00 zł.

4) zdolności technicznej lub zawodowej:

A. Dla Cz. I - Utrzymanie i dalsze poszukiwanie nowych właścicieli dla zwierząt obecnie przebywających w schronisku.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ramach potwierdzenia spełnienia warunku wykazał, że posiada następujące doświadczenie:
a) posiada wiedzę i doświadczenie w należytym wykonaniu zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi obejmujące odławianie, transport oraz utrzymanie w schronisku bezdomnych zwierząt (minimalna wartość zamówień wskazanych w celu spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia winna wynosić 70 000,00 zł brutto każda (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych) – załącznik nr 4.1 do SWZ. W wykazie Wykonawca musi podać ich wartości, przedmiot, daty wykonania i podmioty, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami takimi mogą być referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były lub są wykonywane. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

B. Dla Cz. II - Odławianie i dożywotnie utrzymanie lub utrzymanie do chwili adopcji.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ramach potwierdzenia spełnienia warunku wykazał, że posiada następujące doświadczenie:
a) posiada wiedzę i doświadczenie w należytym wykonaniu zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi obejmujące odławianie, transport oraz utrzymanie w schronisku bezdomnych zwierząt (minimalna wartość zamówień wskazanych w celu spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia winna wynosić 70 000,00 zł brutto każda (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych) – załącznik nr 4 do SWZ. W wykazie Wykonawca musi podać ich wartości, przedmiot, daty wykonania i podmioty, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami takimi mogą być referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były lub są wykonywane. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
b) dysponuje minimum 1 sprawnym technicznie pojazdem przeznaczonym do przewozu odłowionych psów odpowiadający warunkom określonym w ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt ( tekst jedn. Dz.U. z 2023r poz. 1580) oraz aktach wykonawczych wydanych na ich podstawie w całym okresie świadczenia usługi;
c) dysponuje atestowanym sprzętem i urządzeniami, przy pomocy których zwierzęta będą odławiane, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 26 sierpnia 1998 r. w sprawie zasad i warunków wyłapywania bezdomnych zwierząt (Dz. U z 1998 r. nr 116, poz. 753).

3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdziale VIII, wykonawca zobowiązany będzie do złożenia na wezwanie Zamawiającego następujących dokumentów:
a) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia schroniska dla bezdomnych zwierząt (zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r., o utrzymaniu czystości i porządku w gminach – tj. Dz. U.z 2023r. poz. 1469) ważnego w okresie realizacji zamówienia;
b) wpis schroniska do rejestru podmiotów prowadzących działalność nadzorowaną, prowadzonego przez Powiatowego Lekarza Weterynarii na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. z 2020 r., poz. 1421 z późn. zm.).
c) umowy zawarte z podmiotami świadczącymi usługi niezbędne do prawidłowego funkcjonowania schroniska oraz do spełnienia wymagań określonych w niniejszym ogłoszeniu (m.in. usługa weterynaryjna, odbiór odpadów, wyłapywanie zwierząt) – kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, lub oświadczenie że Wykonawca wykonuje te czynności we własnym zakresie osobami uprawnionymi do wykonywania takiego rodzaju czynności.

d) aktualne zezwolenie dla przewoźnika (tylko dla Części II)

e) opłaconą na kwotę co najmniej 20 000,00 zł polisę OC, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w całym okresie świadczenia usług na kwotę co najmniej 20 000,00 zł;
f) wykaz 2 usług - Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi obejmujące odławianie, transport oraz utrzymanie w schronisku bezdomnych zwierząt (minimalna wartość zamówień wskazanych w celu spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia winna wynosić minimum 70 000,00 zł brutto każda (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych) – załącznik nr 4.2 do SWZ. W wykazie Wykonawca musi podać ich wartości, przedmiot, daty wykonania i podmioty, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami takimi mogą być referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były lub są wykonywane. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje minimum 1 sprawnym technicznie pojazdem przeznaczonym do przewozu odłowionych psów odpowiadający warunkom określonym w ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2022 r. poz. 572, 2375) oraz aktach wykonawczych wydanych na ich podstawie w całym okresie świadczenia usługi;
g) oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje atestowanym sprzętem i urządzeniami, przy pomocy których zwierzęta będą odławiane, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 26 sierpnia 1998 r. w sprawie zasad i warunków wyłapywania bezdomnych zwierząt (Dz. U z 1998 r. nr 116, poz. 753) (tylko dla Części II)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023r. poz. 1689 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ;
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:

1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ, o których mowa w Rozdziale X.1 SWZ;
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia składa każdy z wykonawców;
2) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wg art.117 ust. 4– załączniki nr 7.1 i 7.2 do SWZ (jeżeli dotyczy);
3) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby wg art. 125 ust. 5 – załączniki nr 8.1 i 8.2 do SWZ (jeżeli dotyczy);
4) zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia wg art. 118 - załączniki nr 9.1 i 9.2 do SWZ (jeżeli dotyczy);
5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium:
Część I: 1900,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych zero groszy).
Część II : 1100,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto złotych zero groszy).
1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
a) gwarancjach bankowych;
b) gwarancjach ubezpieczeniowych;
c) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto BS BR o/Sadkowice nr k-ta: 39 9291 0001 0035 8648 2000 0440 z adnotacjami:
a. „Wadium Cz. I – „Utrzymanie i dalsze poszukiwanie nowych właścicieli dla zwierząt obecnie przebywających w schronisku.”
b. Wadium Cz. II – „Odławianie i dożywotnie utrzymanie lub utrzymanie do chwili adopcji”

UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy - załączniki nr 7.1 i 7.2 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w „Projekcie Umowy”, stanowiący załączniki nr 5.1 i 5.2 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz określonych w „Projekcie Umowy”, stanowiący załączniki nr 5.1 i 5.2 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-14 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-14 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-12

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.