Ogłoszenie z dnia 2024-10-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00432130/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszywa na terenie Nadleśnictwa Leżajsk w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO LEŻAJSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690026999
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tomasza Michałka 48
1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 172428894
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lezajsk@krosno.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lezajsk.krosno.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lezajsk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka Leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kruszywa na terenie Nadleśnictwa Leżajsk w 2024 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc4e8552-1e3f-4741-b460-cb2a0afae3d8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00534927
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00494670/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa kruszywa na terenie Nadleśnictwa Leżajsk w 2024 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00432130
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.1.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa na potrzeby utrzymania szlaków leśnych na terenie Nadleśnictwa Leżajsk. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Leżajsk. Dostawy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia odbywać się będą bezpośrednio na szlaki leśne lub miejsca składania kruszywa zlokalizowane na terenie Nadleśnictwa Leżajsk wg potrzeb Zamawiającego. Ilości szacunkowe (orientacyjne) dostawy opisane są w tabeli w rozdziale 3 pkt 1 ust.1.2. SWZ z podziałem na poszczególne leśnictwa. Przedmiotem zamówienia jest dostawa we wskazane lokalizacje ok. 2736 ton kruszywa łamanego o frakcji 31,5/63 mm oraz 470 ton kruszywa łamanego frakcji 0/63 mm wraz z transportem do leśnictw położonych na terenie Nadleśnictwa Leżajsk – wg wskazań Zamawiającego (lokalizacja miejsc rozładunku kruszywa do uzgodnienia z Zamawiającym). Kruszywo powinno spełniać wymagania normy PN-EN 13242 (Kruszywa do niezwiązanych i związanych hydraulicznie materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym) oraz Wymagania Techniczne WT-4 2010 dla mieszanki do warstw podbudowy pomocniczej KR 1-2 zgodnie z załącznikiem nr 3 do Zarządzenia nr 102 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 19 listopada 2010 r. Mieszanki niezwiązane do dróg krajowych WT-4 2010 Wymagania Techniczne. Kruszywa łamane powinny charakteryzować się zawartością procentową ziaren przekruszonych mechanicznie dla kategorii nie niższej C90/3 wg normy PN-EN 933-5. Dostarczone materiały powinno posiadać deklarację zgodności normą z lub równoważną, które należy dostarczyć zamawiającemu przed rozpoczęciem dostaw. Cena materiałów tj.: kruszywa łamanego frakcji 31,5/63mm i frakcji 0/63 mm za tonę podana w ofercie przez Wykonawcę będzie stała i niezmienna przez cały okres realizacji umowy. Sukcesywna dostawa kruszyw łamanych na szlaki leśne (zrywkowe) obejmuje zakup materiałów oraz transport we wskazane przez właściwego terytorialnie Leśniczego miejsca plac składowania/ droga leśna/szlak leśny będący w zarządzie Nadleśnictwa. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć z każdym ładunkiem dostarczonych materiałów dokument (dokument WZ lub inny dokument) stanowiący potwierdzenie wykonania dostawy. Na druku dokumentu musi być podana: ilość kruszywa w tonach, data dostarczenia, nr rejestracyjny samochodu, nazwa Leśnictwa. Ponadto na druku dokumentu zawierającego potwierdzenie dostawy Wykonawca zobowiązany jest uzyskać podpis miejscowego Leśniczego ze wskazaniem daty wykonania dostawy. Brak potwierdzenia powyższych informacji na dokumencie WZ (lub na innym dokumencie) skutkuje wstrzymaniem zapłaty za daną dostawę. Dostawa materiałów realizowana będzie partiami w zależności od potrzeb Zamawiającego i warunków pogodowych. Zamawiający przekaże Wykonawcy pisemnie luz za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail informację o ilości dostarczonych materiałów oraz wskaże miejsca rozładunku. Wykonawca dostarczy materiał w dni robocze (tj.: od poniedziałku do piątku) w godzinach od 7:00 do 15:00. Dostawę należy wykonać samochodami samowyładowczymi, przystosowanymi do jazdy po drogach leśnych, nieutwardzonych, o dopuszczalnej masie całkowitej do 40 ton. Transport kruszywa odbywa się na koszt i ryzyko Wykonawcy. Przedstawiciel Zamawiającego wskaże drogi po których będzie mógł poruszać się Wykonawca. Zamawiający gwarantuje realizację umowy na poziomie minimum 80% wartości umowy (wynagrodzenia Wykonawcy) netto określonej w § 6 ust. 1 wzorze umowy stanowiącego załącznik nr 8 do niniejszej SWZ. Wskazane w postępowaniu przetargowym ilości dostaw wchodzących w zakres Przedmiotu Umowy, a wycenione przez Wykonawcę w formularzu ofertowym stanowiącym część oferty, mają charakter szacunkowy. Ilość dostaw zleconych do wykonania w trakcie realizacji Przedmiotu Umowy może być mniejsza od ilości przedstawionej w postępowaniu przetargowym, co jednak nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych poszczególnych towarów zgodnie z powyższymi zasadami. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie wyłącznie za faktycznie wykonane dostawy w okresie obowiązywania umowy, a Wykonawca przyjmuje do wiadomości brak roszczenia o realizację umowy i zapłaty wynagrodzenia w części niezleconej do wykonania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 357163,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 358898,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 357163,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Rutkowski & Trębacz S.C., ul. Paderewskiego 1, 37-300 Leżajsk, pełnomocnik Małgorzta Trębacz
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Małgorzata Trębacz Usługi Transportowe, Wierzawice 798B, 37-300 Leżajsk; Usługi Transportowe Rutkowski Tadeusz, ul. Paderewskiego 1, 37-300 Leżajsk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8160002590
7.3.3) Ulica: Paderewskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Leżajsk
7.3.5) Kod pocztowy: 37-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RUTKOWSKI & TRĘBACZ S.C. Tadeusz Rutkowski i Małgorzata Trębacz
jakie przetargi wygrała firma
RUTKOWSKI & TRĘBACZ S.C. Tadeusz Rutkowski i Małgorzata Trębacz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 357163,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z LEŻAJSKA
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Technicznych w Leżajsku
- Dostawa produktów nabiałowych
- Dostawa mięsa i wędlin
- Dostawa produktów spożywczych
- "Sukcesywna dostawa warzyw, owoców, jaj oraz ziemniaków w 2025 roku dla oświatowych jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Leżajsk"
- SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO - WYCHOWAWCZEGO W LEŻAJSKU OD 01.01.2025 R. DO 30.06.2025 R. Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
więcej: przetargi w Leżajsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowożenie uprawnionych dzieci przedszkolnych i uczniów do Szkoły Podstawowej w Dubeninkach w okresie od 7 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r. w formie zakupu biletów miesięcznych
- USŁUGI TRANSPORTOWE NA PRZEWÓZ DZIECI I MŁODZIEŻY SZKOLNEJ Z GMINY MIKSTAT W 2025 ROKU
- Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Gminy Klembów do jednostek oświatowych
- "Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych w Gminie Gaworzyce w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2026 r."
- Świadczenie usługi całorocznego sprzątania i pielęgnacji terenów zewnętrznych będących we władaniu Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi.
- Zakup i dostawa kruszywa dolomitowego na potrzeby inwestycji prowadzonych przez Gminny Zakład Komunalny Sp. z o. o. w Zbrosławicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.