eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce"Adaptacja i wyposażenie pomieszczeń w budynku dworca kolejowego w Kielcach na potrzeby korzystania przez Zarząd Transportu Miejskiego w Kielcach"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Adaptacja i wyposażenie pomieszczeń w budynku dworca kolejowego w Kielcach na potrzeby korzystania przez Zarząd Transportu Miejskiego w Kielcach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Transportu Miejskiego w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260196243

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Głowackiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-368

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 4134315 93

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ztm@ztm.kielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ztm.kielce.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1787989f-0daa-414b-a8bf-df8a8aed0864

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Adaptacja i wyposażenie pomieszczeń w budynku dworca kolejowego w Kielcach na potrzeby korzystania przez Zarząd Transportu Miejskiego w Kielcach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1787989f-0daa-414b-a8bf-df8a8aed0864

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00534998

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00014026/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 „Adaptacja i wyposażenie pomieszczeń w budynku dworca kolejowego w Kielcach na potrzeby korzystania przez Zarząd Transportu Miejskiego w Kielcach”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00465325

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 12/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1196200,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje adaptację i wyposażenie pomieszczeń budynku dworca kolejowego w Kielcach przy Placu Niepodległości 1, 25 – 560 Kielce w rewitalizacji, na potrzeby korzystania przez Zarząd Transportu Miejskiego w Kielcach.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje powierzchnie użytkową w następujących pomieszczeniach:
- pomieszczenia biurowe o łącznej powierzchni 463,09m2
- punkt obsługi klienta (sala konferencyjna nr 1) o powierzchni 53,91m2
- sala konferencyjna nr 2 o powierzchni 28,79m2
- pomieszczenie serwerowni o powierzchni 23.05m2
- pomieszczenie socjalne o powierzchni 22,33m2
- pomieszczenia łazienek o łącznej powierzchni 49.11m2
- ciągi komunikacyjne o łącznej powierzchni 136,68m2
- pomieszczenie gospodarcze/porządkowe o powierzchni 1.98m2
Razem łączna powierzchnia 778,11m2
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentację Projektową – Projekt wykonawczy aranżacji wnętrz – część graficzna – Załącznik nr 8 do SWZ, Projekt wykonawczy aranżacji wnętrz – część opisowa – Załącznik nr 9 do SWZ, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót STWiOR– Załącznik nr 10 do SWZ.
4. Dla ułatwienia wyliczenia wartości ryczałtowej oferty, Zamawiający przekazuje Przedmiary robót stanowiące Załącznik nr 7 do SWZ. Załączone Przedmiary należy traktować jako materiał pomocniczy.
5. Zgodnie z Projektem Umowy (stanowiącym Załącznik nr 11 do SWZ) Zamawiający przewidział za wykonanie przedmiotu zamówienia wynagrodzenie ryczałtowe, w rozumieniu art. 632 kodeksu cywilnego, które obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z wykonaniem umowy. Niedoszacowanie, pominięcie lub brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia, nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego.
6. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty budowlane niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z Dokumentacją Projektową – Projekt wykonawczy aranżacji wnętrz – część graficzna – Załącznik nr 8 do SWZ, Projekt wykonawczy aranżacji wnętrz – część opisowa – Załącznik nr 9 do SWZ, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót STWiOR – Załącznik nr 10 do SWZ.
7. Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego (przed zawarciem umowy) przedłoży Zamawiającemu Kosztorysy Ofertowe – szczegółowe odpowiadające swoim zakresem wielobranżowej Dokumentacji Projektowej – Projektowi budowlanemu, Projektowi Technicznemu / wykonawczemu oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Brak elementów w Kosztorysie Ofertowym – szczegółowym nie zwalnia Wykonawcy od wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z Dokumentacją Projektową – Projekt wykonawczy aranżacji wnętrz – część graficzna – Załącznik nr 8 do SWZ, Projekt wykonawczy aranżacji wnętrz – część opisowa – Załącznik nr 9 do SWZ, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót STWiOR - Załącznik nr 10 do SWZ.
8. W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania wynikające ze wskazanych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych.
9. Wszystkie materiały budowlane i urządzenia, które będą użyte do realizacji przedmiotu zamówienia będą odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w ustawie Prawo budowlane. Zastosowane materiały muszą posiadać zgodność z polską Normą oraz odpowiednie certyfikaty z zakresu ochrony środowiska, bhp i ppoż. oraz będą odpowiadać wymaganiom, określonym w Dokumentacji Projektowej – Projekt wykonawczy aranżacji wnętrz – część graficzna – Załącznik nr 8 do SWZ, Projekt wykonawczy aranżacji wnętrz – część opisowa – Załącznik nr 9 do SWZ, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót STWiOR – Załącznik nr 10 do SWZ. Materiały i wyposażenie przewidziane do zamontowania muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad i usterek.
10. Roboty będą prowadzone przy czynnym obiekcie. W czasie prowadzenia robót Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezkolizyjne funkcjonowanie obiektu. Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania oraz zabezpieczenia ruchu i robót na czas prowadzenia robót. Wszelkie prace prowadzone przez Wykonawcę mogą być realizowane w uzgodnionych porach funkcjonowania obiektu dworcowego nie powodując utrudnień w obsłudze podróżnych czy też funkcjonowaniu działalności innym użytkownikom. W przypadku wystąpienia realizacji robót w pomieszczeniach znajdujących się poza obszarem budowy, Wykonawca, przy współudziale przedstawiciela Zamawiającego, zobowiązany jest uzgodnić z użytkownikiem termin wykonania robót w tych pomieszczeniach. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania porządku. Wszystkie odpady oraz magazyn materiałów budowlanych powinny znajdować się w obrębie pomieszczeń przeznaczonych do adaptacji.
10.1. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu powykonawczej dokumentacji technicznej, sporządzony kosztorys powykonawczy, wydane zgody, opinie, zalecenia, karty charakterystyki urządzeń, protokoły odbioru i dopuszczenia do użytkowania, certyfikaty zgodności oraz badania wykonanych instalacji elektrycznej i systemów zabezpieczeń
10.2. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i przekazania Zamawiającemu świadectwa charakterystyki energetycznej dla adaptowanych pomieszczeń budynku dworca po wykonaniu planowanych prac wykończeniowych.
10.3. Biorąc pod uwagę okoliczności, iż roboty budowlane będą wykonywane w budynku przebudowanego Dworca Kolejowego w Kielcach, w celu zachowania gwarancji udzielonej przez wykonawcę inwestycji pod nazwą „Przebudowa Dworca Kolejowego w Kielcach” roboty budowlane należy wykonać również zgodnie z warunkami technicznymi z dnia 31.01.2024 r. znak: KNKr7.6431.877.2023.ES/13 określonymi przez Polskie Koleje Państwowe S.A. stanowiącymi złącznik nr 14.
11. Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2, jeżeli Zamawiający przewiduje możliwość albo wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub sprawdzeniu tych dokumentów:
11.1. Zamawiający wymaga przeprowadzenia przez Wykonawców wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji przedmiotu umowy. Pominięcie wizji lokalnej, skutkuje zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18 Pzp odrzuceniem złożonej oferty.
11.2. W celu umówienia wizji lokalnej lub zapoznania się z dokumentacją znajdującą się na miejscu u Zamawiającego należy kontaktować się z osobami wyznaczonymi do komunikowania się z Wykonawcami (pkt. 27 SWZ).
11.3. Potwierdzeniem dokonania wizji lokalnej będzie Oświadczenie podpisane przez osoby reprezentujące Wykonawcę oraz Zamawiającego. Osoba reprezentująca Wykonawcę musi być umocowana do tej czynności w oparciu o dokumenty rejestrowe lub pełnomocnictwo przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Wzór Oświadczenia o przeprowadzeniu wizji lokalnej stanowi Załącznik nr 12 do SWZ. Oświadczenie będzie sporządzone w 2 jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla Wykonawcy i Zamawiającego. Kopię oświadczenia należy dołączyć do oferty.
11.4. Koszty Wykonawcy, związane z udziałem w wizji lokalnej poniesie Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45410000-4 - Tynkowanie

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1438134,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1838850,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1438134,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kamela Inwestycje Anna Kamela

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 959 033 09 89

7.3.3) Ulica: Gomółki 24B

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-456

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1438134,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.