Ogłoszenie z dnia 2024-10-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00392031/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dojścia do plaży przy zejściu nr 13 w Łebie wraz z zagospodarowaniem plaż oraz terenów przyplażowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Łeba
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979743
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 90
1.5.2.) Miejscowość: Łeba
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 59 8661 510
1.5.8.) Numer faksu: 59 8661 337
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@leba.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://leba.um.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/leba1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa dojścia do plaży przy zejściu nr 13 w Łebie wraz z zagospodarowaniem plaż oraz terenów przyplażowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ccb618e-384e-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00535018
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037050/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Budowa dojścia do plaży przy zejściu nr 13 wraz z zagospodarowaniem plaż oraz terenów przyplażowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00392031
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.28.2023.MP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2658343,99 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa dojścia do plaży przy zejściu nr 13 w Łebie wraz z zagospodarowaniem plaż oraz
terenów przyległych, w trybie zaprojektuj i wybuduj.
2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym stanowiącym Załącznik nr 4 do
SWZ oraz treścią niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia. Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo
– kosztorysowej wraz ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami, w tym z Urzędem Morskim i uzyskanie decyzji pozwolenia
na budowę oraz realizację inwestycji.
3. Opracowanie dokumentacji projektowej obejmować będzie:
a) wykonanie projektu budowlanego opracowanego dla każdej branży – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z
dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2022 r. poz. 1679)
składającego się z projektu zagospodarowania terenu, części architektonicznej i części branżowych – dla zamawiającego 5
egzemplarzy, w tym 1 zatwierdzone przez organ wydający pozwolenie na budowę wraz z wersją elektroniczną zapisaną w
ogólnie dostępnym formacie (np. .doc, .pdf) oraz w forma-cie .dwg na nośniku pendrive.
b) wykonanie projektu wykonawczego dla każdej branży – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z
dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych
wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454) – dla
zamawiającego po 5 egzemplarzy wraz z wersją elektroniczną (2 egz.) zapisaną w ogólnie dostępnym forma-cie (np. .doc,
.pdf) oraz w formacie .dwg na nośniku pendrive.
c) wykonanie projektu technicznego – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie
szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2022 r. poz. 1679) – dla Zamawiającego po 5 egzemplarzy
wraz z wersją elektroniczną (2 egz.) zapisaną w ogólnie dostępnym formacie (np. .doc, .pdf) oraz w formacie .dwg na nośni-
ku pendrive.
d) opracowanie kosztorysu inwestorskiego dla każdej branży – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii
z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania
planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie
funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 2458) – po 1 egzemplarzu wraz z wersją elektroniczną za-pisaną w ogólnie dostępnym formacie (np. .doc, .pdf) oraz w formacie .ath, .kst na nośniku pendrive.
e) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych opracowaną dla każdej branży - zgodnie z
Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy
dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-
użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454) – po 3 egzemplarze wraz z wersją elektroniczną za-pisaną w ogólnie dostępnym
formacie (np. .doc, .pdf) na nośniku pendrive.
f) wykonanie przedmiaru robót opracowany dla każdej branży – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii
z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych
wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454) – po 2
egzemplarze wraz z wersją elektroniczną zapisaną w ogólnie dostępnym formacie (np. .doc, .pdf) oraz w formacie .ath, .kst
na nośniku pendrive.
g) opracowanie projektu docelowej organizacji ruchu - po 3 egzemplarze wraz z wersją elektroniczną zapisaną w ogólnie
dostępnym formacie (np. .doc, .pdf) na nośniku pendrive.
h) opracowanie dokumentacji przebudowy istniejącej infrastruktury podziemnej kolidującej z projektowaną przebudową
układu komunikacyjnego (ciągiem pieszo-jezdno-rowerowego, oświetleniem, kanalizacją deszczową, sanitarną,
wodociągiem, kanałem technologicznym, zagospodarowaniem plaży i terenów przyległych) - po 5 egzemplarzy wraz z
wersją elektroniczną zapisaną w ogólnie dostępnym formacie (np. .doc, .pdf) na nośniku pendrive.
i) przygotowanie projektu inwentaryzacji zieleni warunkującego otrzymanie pozwolenia na wycinkę drzew kolidujących z
inwestycją - po 2 egzemplarze wraz z wersją elektroniczną zapisaną w ogólnie dostępnym formacie (np. .doc, .pdf) na
nośniku pendrive.
4. W ramach robót budowlanych Wykonawca wykona:
a) budowę dojścia do plaży przy zejściu nr 13 w Łebie wraz z zagospodarowaniem plaży oraz terenów przyległych wg
opracowanej wcześniej dokumentacji projektowej i uzyskanych zezwoleń;
b) dostarczy obiekty przyplażowe oraz naplażowe;
c) powykonawczą inwentaryzację geodezyjną;
d) dokumentację powykonawczą ze zrealizowanych robót budowlanych z naniesionymi ewentualnymi zmianami;
e) inne niezbędne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3054878,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3389000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3389000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Specjalistycznych REWERS Agnieszka Wojciech Formela s.j
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 220355336
7.3.3) Ulica: ul. Długa 45
7.3.4) Miejscowość: Bożepole Wielkie
7.3.5) Kod pocztowy: 84-214
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3389000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-05-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Przebudowa drogi gminnej nr 041247C w km 0+000,00-0+335,97 w miejscowości Szembruczek
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- "Budowa mieszkań komunalnych na terenie Gminy Staroźreby"
- Budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z drenażem, oświetleniem i ogrodzeniem na działce 1240/2, obręb Sośnica.
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.