Ogłoszenie z dnia 2023-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00492075/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-14
- 2023/BZP 00506297/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa zorganizowania wycieczki do Włoch
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Łomżyńska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 451202740
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Akademicka 14
1.5.2.) Miejscowość: Łomża
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@al.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ansl.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ansl-edu.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa zorganizowania wycieczki do Włoch2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fec1e796-82c6-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00535059
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026550/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa kulturalno-oświatowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00492075
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KZp.2730.57.23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania pięciodniowej wycieczki do Włoch.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości uczestników wycieczki, o czym powiadomi Wykonawcę e-mailem lub telefonicznie, nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem wycieczki. Liczba osób uczestników wycieczki może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 10 osób bez zmiany ceny jednostkowej, z zastrzeżeniem możliwości zmiany na warunkach wskazanych w projekcie umowy.
6. Wykonawca zobowiązany jest, w ramach niniejszego zamówienia do:
a) zorganizowania i przeprowadzenia wycieczki, zgodnie z minimalnym zakresem zamówienia opisanym w opisie przedmiotu zmówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ,
b) zawarcia na rzecz osób uczestniczących w wycieczce umów ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, kosztów leczenia i ubezpieczenia bagażu, oraz przesłania Zamawiającemu kopii tych umów najpóźniej na 2 dni przed terminem wyjazdu na wycieczkę.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom (z którymi zawarł umowę o podwykonawstwo, zdefiniowana w art. 7 ust. 27 ustawy). W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę pełnych nazw i danych podwykonawców (o ile są mu znane). W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcy Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania i zaniechania takiego podmiotu jak za własne.
8. Stosownie do wymogów art. 95 ustawy PZP Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązani są zatrudnić na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, rezydenta wycieczki wykonującego następujące czynności: pozostaje w stałym kontakcie z osobą wyznaczoną przez Zamawiającego w kwestiach dotyczących organizacji wycieczki, zorganizowanie pobytu uczestników wycieczki i opiekuna wycieczki.
Szczegółowe zasady dotyczące wymogu a w szczególności sposób weryfikacji oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli jak i sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w projekcie umowy.
9. W przypadku zamówień przeznaczonych do użytku osób fizycznych, w tym pracowników Zamawiającego, opis przedmiotu zamówienia sporządza się, z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, chyba że jest to uzasadnione charakterem przedmiotu zamówienia (art. 100 ust. 1 i 2 ustawy):
• Realizując powyższe Zamawiający wymaga, aby realizacja zamówienia umożliwiała swobodny i bezpieczny dostęp dla osób niepełnosprawnych (sposób realizacji zamówienia winien zapewniać w pełni dostępność tym osobom). Jeżeli ww. wymagania wynikają z aktu prawa Unii Europejskiej, przedmiot zamówienia, w zakresie wymagań dotyczących dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, opisuje się przez odwołanie do tego aktu.
10. Wykonawca winien realizować przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym z ustawą z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U . z 2021 r. poz. 110 ze zm.), a w szczególności aby łączny udział pojazdów elektrycznych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych, w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, używanych przy wykonywaniu zamówienia wynosił co najmniej 10%. Przy obliczaniu procentowego limitu pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym należy uwzględnić zaokrąglenie do pełnych jednostek (sztuk).
4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 262992 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Top Podróże Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522621751
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-233
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-29INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Przebudowa ul. Jerzego Popiełuszki w Łomży
- Dostawa artykułów spożywczych sypkich oraz wody mineralnej do Zakładu Karnego w Czerwonym Borze oraz jego Oddziału Zewnętrznego w Grądach-Woniecku
- Dostawa mięsa drobiowego i podrobów drobiowych oraz mrożonych owoców, warzyw i flaków
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę ulicy Wojska Polskiego w Łomży - II postępowanie
- Zakup z dostawą bloków betonowych dla potrzeb MPGKiM ZB
- Opracowanie dokumentacji termomodernizacji budynków SP 1 i PP 10 w Łomży
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie trzech obozów resocjalizacyjno-terapeutycznych dla 150 uczestników projektów, pn.: "Wykluczenie - nie ma MOWy! 2 - etap I" oraz "Trampolina 4 - etap I
- Świadczenie usługi polegającej na kompleksowej organizacji i przeprowadzeniu dwóch krajowych wizyt studyjnych dla przedstawicieli gmin województwa kuj.-pom. oraz przedstawicieli Zamawiającego
- zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdu edukacyjno-terapeutycznego dla rodzin wraz z usługą hotelarską i gastronomiczną w związku z realizacją projektu pn. "Rodzina w Centrum Etap I",
- Organizacja wycieczki dla pracowników Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Chełmie
- KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA DWÓCH PIĘCIODNIOWYCH ZAGRANICZNYCH WIZYT STUDYJNYCH
- Usługa organizacji wydarzeń kulturalnych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach.
więcej: Organizacja wycieczek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.