Ogłoszenie z dnia 2024-10-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00497064/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa polarymetru cyfrowego do Instytutu Nauk Chemicznych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet w Siedlcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001471
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konarskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: (25)6431976
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klaudia.krawczyk-styrna@uws.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uws.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uws-edu.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa polarymetru cyfrowego do Instytutu Nauk Chemicznych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2acfc98e-d3d2-466f-8673-cdffd2e1cba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00535065
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00414009/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Dostawa polarymetru cyfrowgo do Instytutu Nauk Chemicznych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00497064
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.290.59.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 112967,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa polarymetru cyfrowego do Instytutu Nauk Chemicznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie sprzętu wskazanego w ust. 1 do siedziby Zamawiającego na terenie miasta Siedlce. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
1) uzgodnienie terminu dostawy;
2) wywiezienie i utylizacja opakowań, o ile Zamawiający nie postanowi inaczej. Zamawiający nie ma obowiązku przechowywania oryginalnych opakowań po dostarczonym przedmiocie umowy. Gwarancja nie może być uzależniona od posiadania oryginalnych opakowań;
3) dostarczenie (transport, wniesienie) przedmiotu zamówienia do Instytutu Nauk Chemicznych Uniwersytetu w Siedlcach, ul. 3 Maja 54, w Siedlcach;
4) montaż i uruchomienie urządzenia oraz szkolenie personelu w zakresie obsługi urządzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138575,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138575,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138575,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOJCIECH KACA "DONSERV"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5220011445
7.3.3) Ulica: Michała Spisaka 31
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-495
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138575,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Zakup i dostawa shavera ginekologicznego
- Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie zarządzanym przez Zarząd Powiatu w Siedlcach w sezonie 2024/2025 z podziałem na części
- Świadczenie usług medycznych dla celów badań profilaktycznych dla żołnierzy i pracowników wojska 28 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu w 2025 r.
- Dostawa pomocy i artykułów szkoleniowych z podziałem na 3 części (Zadania).
- Zakup i dostawa samochodu ciężarowego "śmieciarki" na potrzeby Zakładu w Woli Suchożebrskiej
- Modernizacja Oddziału Laryngologii w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o. - Etap II realizacja. Sprzęt informatyczny.
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów dla Zwierzętarni z podziałem na 8 części
- ZP/G/73/24Przedmiotem zamówienia jest dostawa skręcarki do skręcania od 1 do 3 wyjściowej wiązki o szerokości od 1 mm do 10 mm.
- Zakup i dostawa spektrometru FTIR z przystawką ATR wraz z odsprzedażą starego spektrometru FTIR , nr postępowania ZP3/3051/24
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO -TERMOMETRY I TERMOHIGROMETRY
- "Dostawa różnych przyrządów do badań lub testowania do jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie"
- Sprzedaż i dostawa odczynników chemicznych, drobnego sprzętu laboratoryjnego i przeciwciał dla Instytutu Nauk Medycznych
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.