eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PolańczykPoprawa dostępności Urzędu Gminy Solina, Ośrodka Zdrowia w Wołkowyi oraz Przedszkola Publicznego w Bukowcu



Ogłoszenie z dnia 2024-10-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa dostępności Urzędu Gminy Solina, Ośrodka Zdrowia w Wołkowyi oraz Przedszkola Publicznego w Bukowcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SOLINA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440063

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wiejska 2

1.5.2.) Miejscowość: Polańczyk

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-610

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@esolina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: esolina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9a7d2a8d-0694-48c2-9663-d2d8e72a8173

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa dostępności Urzędu Gminy Solina, Ośrodka Zdrowia w Wołkowyi oraz Przedszkola Publicznego w Bukowcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a7d2a8d-0694-48c2-9663-d2d8e72a8173

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00535110

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043299/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Poprawa dostępności Urzędu Gminy Solina, Ośrodka Zdrowia w Wołkowyi oraz Przedszkola Publicznego w Bukowcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Inwestycja jest współfinansowana z Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00474338

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.271.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2334641,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część Nr 1: Przebudowa budynku Urzędu Gminy Solina z/s w Polańczyku w celu udostępnienia dla osób z niepełnosprawnościami oraz osób starszych.
Zadanie obejmuje usunięcie istniejących w budynku barier architektonicznych z uwzględnieniem przeszkód technicznych, które uniemożliwiają jego dostosowanie.
W ramach zadania zostaną wykonane m.in.:
- przebudowa budynku związana z dobudową windy zewnętrznej z dostosowanym podjazdem,
- wymianą drzwi zewnętrznych (parter niski i parter) i wewnętrznych w budynku zapewniających normatywną szerokość,
- budowa 4 WC dla osób niepełnosprawnych,
- przebudowa ciągów komunikacyjnych (schody i korytarze) w zakresie antypoślizgowych okładzin w kontrastowych kolorach, oznaczenia i doświetlenia ciągów komunikacyjnych, a także dostosowania korytarzy do poziomu windy i klatki schodowej z montażem barierek ochronnych i pochwytów,
- zakup wyposażenia w tym przenośnej pętli indukcyjnej wielkopowierzchniowej, która obsłuży zarówno sekretariat UG oraz salę konferencyjną,
- przebudowa instalacji elektrycznej,
- przebudowa instalacji hydrantowej,
Roboty objęte niniejszym zamówieniem będą prowadzone w funkcjonującym obiekcie, dlatego Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty budowlane w sposób ograniczający do minimum czynniki zakłócające pracę wykonywaną przez pracowników Zamawiającego oraz ograniczyć do minimum wszelkie uciążliwości dla petentów Urzędu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera się w załączniku nr 3 do SWZ - Dokumentacja projektowa i Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45313100-5 - Instalowanie wind

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45442100-8 - Roboty malarskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

34971000-4 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

4.5.5.) Wartość części: 1994545,11 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część Nr 2: Zmiana zagospodarowania terenu i strefy wejścia do budynku Ośrodka Zdrowia w Wołkowyi oraz budynku Przedszkola Publicznego w Bukowcu w celu udostępnienia dla osób z niepełnosprawnościami oraz osób starszych.
Zmiana zagospodarowania terenu i strefy wejścia do budynku Ośrodka Zdrowia w Wołkowyi w celu
udostępnienia dla osób z niepełnosprawnościami oraz osób starszych, w ramach zadania zostaną wykonane m.in.:
- przebudowa istniejącej pochylni zewnętrznej,
- poprawa nawierzchni pochylni (kostka bezfazowa),
- dostosowanie szerokości oraz spadku istniejących ciągów pieszych (nawierzchnia z kostki betonowej bezfazowej) wraz ze schodami terenowymi przy budynku z zamontowaniem balustrady i poręczy,
- oznaczenie fakturowe na schodach; wybudowane miejsce odpoczynku przy ciągu pieszym oraz wybudowane miejsce postojowe dla osób niepełnosprawnych (z oznaczeniem poziomym i pionowym stanowiska o nawierzchni z kostki betonowej bezfazowej),
Ponadto zaplanowano wykonanie prac związanych z częściowym ogrodzeniem, furtką i bramą.
Zmiana zagospodarowania terenu i strefy wejścia do budynku Przedszkola Publicznego w Bukowcu w celu udostępnienia dla osób z niepełnosprawnościami i osób starszych, w ramach zadania zostaną wykonane m.in.:
- wymianę drzwi zewnętrznych,
- wykonanie pochylni zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych,
- poprawę nawierzchni ciągu pieszego oraz schodów terenowych w ciągu pieszym oraz nawierzchni utwardzeń przy budynku (schody będą wyposażone w balustrady, a poręcze schodów zostaną zamocowane na dwóch wysokościach. Stopnie schodów zewnętrznych będą wykonane z materiałów antypoślizgowych i niepowodujących zjawiska olśnienia. Na schodach zostanie wykonane oznaczenie fakturowe),
- wykonanie miejsca parkingowego dla osób niepełnosprawnych (z oznaczeniem poziomym i pionowym stanowiska o nawierzchni z kostki betonowej bezfazowej).
Roboty budowlane, będą wykonywane w budynkach czynnych, przy ruchu ciągłym, dlatego konieczne będzie uzgodnienie czasu i terminu wykonywania prac z Zarządcami obiektów. Wszystkie roboty objęte zamówieniem należy przeprowadzić w taki sposób, aby nie zakłócać funkcjonowania jednostek organizacyjnych Zamawiającego i zapewnione było całkowite bezpieczeństwo każdej osobie przebywającej na terenie jednostki organizacyjnej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera się w załączniku nr 3 do SWZ - Dokumentacja projektowa i Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

4.5.5.) Wartość części: 340096,81 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2410480,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2688903,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2410480,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BORSTAR Usługi Ogólnobudowlane Jerzy Borgosz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370271940

7.3.3) Ulica: ul. Zygmunta Kaczkowskiego 5

7.3.4) Miejscowość: Lesko

7.3.5) Kod pocztowy: 38-600

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2410480,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 401000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 403036,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 401000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOSYMAR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389542739

7.3.3) Ulica: Berezka 7B

7.3.4) Miejscowość: Polańczyk

7.3.5) Kod pocztowy: 38-610

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 401000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.