Ogłoszenie z dnia 2023-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00471976/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-31
- 2023/BZP 00475950/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-03
- 2023/BZP 00481031/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Odnawialne źródła energii dla budynków użyteczności publicznej
w Gminie Wiązownica w formule zaprojektuj i wybuduj”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wiązownica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900364
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska
1.5.2.) Miejscowość: Wiązownica
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-522
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wiazownica.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wiazownica.com/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/wiazownica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Odnawialne źródła energii dla budynków użyteczności publicznejw Gminie Wiązownica w formule zaprojektuj i wybuduj”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb2fe0b5-77ea-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00535139
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG3.271.37.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1 Przedmiotem zamówienia jest w pierwszej kolejności wykonanie dokumentacji projektowej, a następnie dostawa i montaż instalacji PV i odbiór wykonanych dostaw, zgodnie z opracowaną dokumentacją.5.2 Uzyskanie wszelkich opinii, zgód, uzgodnień, w tym również zezwoleń na wycinkę drzew (jeżeli jest to konieczne) niezbędnych do opracowania dokumentacji budowlanej i realizacji robót budowlanych leży po stronie Wykonawcy.
5.3 Program funkcjonalno-użytkowy stanowi wytyczne do projektowania oraz służy do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych.
5.4 Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować, jako wzajemnie się uzupełniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek rozbieżności, wieloznaczności lub niejednoznaczności, Wykonawca nie może ograniczać zakresu swojego zobowiązania wynikającego z umowy w sprawie udzielonego zamówienia publicznego.
5.5 Wymagany minimalny okres gwarancji jakości (dla wszystkich części zamówienia) wynosi 24 miesięcy, od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru dostawy, chyba że wykonawca zaoferował dłuższy okres gwarancji.
Część Nr I
Odnawialne źródła energii - Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji PV na terenie Oczyszczalni ścieków w Wiązownicy w formule „zaprojektuj i wybuduj”
Przedmiot zamówienia dla danej części obejmuje zaprojektowanie, dostawę i montaż instalacji PV o mocy max. 49,5 kWp na gruncie działki nr ewid. 1035, 1036 i 1037 zabudowanej obiektami oczyszczalni ścieków w miejscowości Wiązownica.
Szczegółowe informacje dotyczące warunków, zakresu i sposobu realizacji dla danej części zamówienia określono w Programie funkcjonalno – użytkowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315500-3 - Instalacje średniego napięcia
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 222750,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1 Przedmiotem zamówienia jest w pierwszej kolejności wykonanie dokumentacji projektowej, a następnie dostawa i montaż instalacji PV i odbiór wykonanych dostaw, zgodnie z opracowaną dokumentacją.5.2 Uzyskanie wszelkich opinii, zgód, uzgodnień, w tym również zezwoleń na wycinkę drzew (jeżeli jest to konieczne) niezbędnych do opracowania dokumentacji budowlanej i realizacji robót budowlanych leży po stronie Wykonawcy.
5.3 Program funkcjonalno-użytkowy stanowi wytyczne do projektowania oraz służy do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych.
5.4 Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować, jako wzajemnie się uzupełniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek rozbieżności, wieloznaczności lub niejednoznaczności, Wykonawca nie może ograniczać zakresu swojego zobowiązania wynikającego z umowy w sprawie udzielonego zamówienia publicznego.
5.5 Wymagany minimalny okres gwarancji jakości (dla wszystkich części zamówienia) wynosi 24 miesięcy, od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru dostawy, chyba że wykonawca zaoferował dłuższy okres gwarancji.
Część Nr II
Odnawialne źródła energii - Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji PV na terenie Stacji Uzdatniania Wody w Piwodzie w formule „zaprojektuj i wybuduj”
Przedmiot zamówienia dla danej części obejmuje zaprojektowanie, dostawę i montaż instalacji PV o mocy max. 49,5 kWp na gruncie działki nr ewid. 1254 zabudowanej obiektami stacji uzdatniania wody w miejscowości Piwoda.
Szczegółowe informacje dotyczące warunków, zakresu i sposobu realizacji dla danej części zamówienia określono w Programie funkcjonalno – użytkowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315500-3 - Instalacje średniego napięcia
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 222750,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1 Przedmiotem zamówienia jest w pierwszej kolejności wykonanie dokumentacji projektowej, a następnie dostawa i montaż instalacji PV i odbiór wykonanych dostaw, zgodnie z opracowaną dokumentacją.5.2 Uzyskanie wszelkich opinii, zgód, uzgodnień, w tym również zezwoleń na wycinkę drzew (jeżeli jest to konieczne) niezbędnych do opracowania dokumentacji budowlanej i realizacji robót budowlanych leży po stronie Wykonawcy.
5.3 Program funkcjonalno-użytkowy stanowi wytyczne do projektowania oraz służy do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych.
5.4 Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować, jako wzajemnie się uzupełniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek rozbieżności, wieloznaczności lub niejednoznaczności, Wykonawca nie może ograniczać zakresu swojego zobowiązania wynikającego z umowy w sprawie udzielonego zamówienia publicznego.
5.5 Wymagany minimalny okres gwarancji jakości (dla wszystkich części zamówienia) wynosi 24 miesięcy, od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru dostawy, chyba że wykonawca zaoferował dłuższy okres gwarancji.
Część Nr III
Odnawialne źródła energii - Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji PV na budynkach szkoły podstawowej w Wiązownicy w formule „zaprojektuj i wybuduj”
Przedmiot zamówienia dla danej części obejmuje zaprojektowanie, dostawę i montaż instalacji PV o mocy max. 38 kWp na konstrukcji dachu budynku szkoły podstawowej sali gimnastycznej, działka nr ewid. 1521 i 1522/2 w miejscowości Wiązownica.
Szczegółowe informacje dotyczące warunków, zakresu i sposobu realizacji dla danej części zamówienia określono w Programie funkcjonalno – użytkowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315500-3 - Instalacje średniego napięcia
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 130500,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1 Przedmiotem zamówienia jest w pierwszej kolejności wykonanie dokumentacji projektowej, a następnie dostawa i montaż instalacji PV i odbiór wykonanych dostaw, zgodnie z opracowaną dokumentacją.5.2 Uzyskanie wszelkich opinii, zgód, uzgodnień, w tym również zezwoleń na wycinkę drzew (jeżeli jest to konieczne) niezbędnych do opracowania dokumentacji budowlanej i realizacji robót budowlanych leży po stronie Wykonawcy.
5.3 Program funkcjonalno-użytkowy stanowi wytyczne do projektowania oraz służy do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych.
5.4 Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować, jako wzajemnie się uzupełniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek rozbieżności, wieloznaczności lub niejednoznaczności, Wykonawca nie może ograniczać zakresu swojego zobowiązania wynikającego z umowy w sprawie udzielonego zamówienia publicznego.
5.5 Wymagany minimalny okres gwarancji jakości (dla wszystkich części zamówienia) wynosi 24 miesięcy, od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru dostawy, chyba że wykonawca zaoferował dłuższy okres gwarancji.
Część Nr IV
Odnawialne źródła energii - Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji PV na budynku Urzędu Gminy Wiązownica w formule „zaprojektuj i wybuduj”
Przedmiot zamówienia dla danej części obejmuje zaprojektowanie, dostawę i montaż instalacji PV o mocy max. 22 kWp na konstrukcji dachu budynku urzędu gminy i gminnego centrum kultury, działka nr ewid. 1529 w miejscowości Wiązownica.
Szczegółowe informacje dotyczące warunków, zakresu i sposobu realizacji dla danej części zamówienia określono w Programie funkcjonalno – użytkowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315500-3 - Instalacje średniego napięcia
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 99000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1 Przedmiotem zamówienia jest w pierwszej kolejności wykonanie dokumentacji projektowej, a następnie dostawa i montaż instalacji PV i odbiór wykonanych dostaw, zgodnie z opracowaną dokumentacją.5.2 Uzyskanie wszelkich opinii, zgód, uzgodnień, w tym również zezwoleń na wycinkę drzew (jeżeli jest to konieczne) niezbędnych do opracowania dokumentacji budowlanej i realizacji robót budowlanych leży po stronie Wykonawcy.
5.3 Program funkcjonalno-użytkowy stanowi wytyczne do projektowania oraz służy do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych.
5.4 Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować, jako wzajemnie się uzupełniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek rozbieżności, wieloznaczności lub niejednoznaczności, Wykonawca nie może ograniczać zakresu swojego zobowiązania wynikającego z umowy w sprawie udzielonego zamówienia publicznego.
5.5 Wymagany minimalny okres gwarancji jakości (dla wszystkich części zamówienia) wynosi 24 miesięcy, od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru dostawy, chyba że wykonawca zaoferował dłuższy okres gwarancji.
Część Nr V
Odnawialne źródła energii - Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji PV na budynku GOWIR w Radawie w formule „zaprojektuj i wybuduj”
Przedmiot zamówienia dla danej części obejmuje zaprojektowanie, dostawę i montaż instalacji PV o mocy max. 30 kWp na konstrukcji dachu budynku GOWIR, działka nr ewid. 605/23 w miejscowości Radawa.
Szczegółowe informacje dotyczące warunków, zakresu i sposobu realizacji dla danej części zamówienia określono w Programie funkcjonalno – użytkowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315500-3 - Instalacje średniego napięcia
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 135000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI WIĄZOWNICA
więcej: przetargi WIĄZOWNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.