eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubańZakup używanego samochodu ciężarowego typu wywrotka



Ogłoszenie z dnia 2023-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup używanego samochodu ciężarowego typu wywrotka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W LUBANIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230827388

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jarosława Dąbrowskiego 29 C

1.5.2.) Miejscowość: Lubań

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-800

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 756463750

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pzdluban.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiatluban.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pzdluban

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarząd Dróg

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup używanego samochodu ciężarowego typu wywrotka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12fbd10c-845a-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00535159

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00084454/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup używanego samochodu ciężarowego z naczepą typu wywrotka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00496837

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD/ZP/10/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup używanego samochodu ciężarowego typu wywrotka”
2. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 34134000-5
3. Wymagane parametry techniczne samochodu ciężarowego typu wywrotką:
3.1. Samochód ciężarowy typu wywrotka używany, nie uszkodzony, bezwypadkowy,
3.2. Rok produkcji: nie starszy niż 2005 r.
3.3. Rodzaj paliwa: diesel,
3.4. Przebieg nie więcej niż 360 000 km
3.5. Dopuszczalna masa całkowita 18 000 kg
3.6. Dopuszczalna ładowność 7 300 kg
3.7. Kiper 3-stronny
3.8. Liczba osi: 2
3.9. Kolor: pomarańczowy
3.10. Kierownica po lewej stronie
3.11. Silnik:
a. pojemność nie mniejsza niż 6 374 cm3
b. moc nie mniejsza niż 280 KM
3.12. Układ jezdny:
a. skrzynia biegów manualna;
b. napęd 4x4
c. blokada mostów
3.13. Wyposażenie
a. tachograf;
b. hak/zaczep;
c. klimatyzacja automatyczna/manualna
d. tempomat
e. ABS
f. elektryczne szyby
g. immobilizer
h. wspomaganie kierownicy
i. podgrzewana przednia szyba i lusterka
j. oświetlanie ostrzegawcze/koguty
k. ogrzewanie postojowe webasto
l. zawieszenie tył pneumatyczne, przednie resor
3.14. Wyposażenie dodatkowe (stanowi kryterium oceny ofert)
a. czołownica oraz wyprowadzona hydraulika do podłączenia pługa, piaskarki;
b. żuraw HDS sterowany pilotem bezprzewodowym lub manualnie, obrót żurawia 360o
4. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
4.1. Oferowany przez Wykonawcę samochód ciężarowy typu wywrotka powinien być w pełni sprawny i spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe określone w opisie przedmiotu zamówienia.
4.2. Oferowany samochód powinien być wolny od wad prawnych i fizycznych:
a. w pełni udokumentowane legalne pochodzenie,
b. pojazd i urządzenia w 100% sprawne technicznie, przygotowane do pracy
5. Pozostałe warunki:
5.1. Wykonawca na swój koszt dostarczy samochód do siedziby Zamawiającego.
5.2. Odbiór pojazdu odbędzie się w siedzibie Zamawiającego.
5.3. Zamawiający przed podpisaniem umowy zastrzega sobie prawo dokonania oględzin pojazdu oraz wykonania badań na koszt Wykonawcy w Stacji Kontroli Pojazdów a także jazdę próbną.
5.4. Wraz z wydaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty związane z samochodem ciężarowym oraz dodatkowym wyposażeniem.
5.5. Samochód ciężarowy wraz z dodatkowym wyposażeniem powinien posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych (w tym umożliwiające jego rejestrację) oraz katalog części zamiennych i instrukcję obsługi i eksploatacji w języku polskim.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34134000-5 - Ciężarówki z platformami płaskimi i wywrotki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 237021,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237021,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 237021,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "MUSZKIET" Grzegorz Muszkiet

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561974254

7.3.3) Ulica: Haraszowskie 12a

7.3.4) Miejscowość: Kolonowskie

7.3.5) Kod pocztowy: 47-110

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 237021,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.