Ogłoszenie z dnia 2024-10-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00490546/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Renowacja zabytkowej plebani w miejscowości Dobrów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PARAFIA RZYM.-KAT. PW.TRÓJCY ŚWIĘTEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 040063452
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 58
1.5.2.) Miejscowość: Dobrów
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-604
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@koscielec.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscielec.ug.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-koscielec1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Parafia Rzymskokatolicka
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Renowacja zabytkowej plebani w miejscowości Dobrów”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6f25de1-3dae-4960-8ead-8d8132686c59
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00535185
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00490421/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Renowacja zabytkowej plebani w miejscowości Dobrów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00490546
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PR.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remontu elewacji budynku plebani w Dobrowie (obręb 0004, ark.4, dz. nr 832). Obiekt znajduje się w gminnej ewidencji zabytków.
Opis prac budowlanych
Prace przygotowawcze
Przed przystąpienie do prac związanych z remontem elewacji należy wykonać:
• Demontaż elementów metalowych
• Demontaż zadaszenia wejścia i balustrad na schodach zewnętrznych i balkonie
• Uporządkowanie układu okien na elewacji frontowej
• Skucie głuchych tynków, ocena stanu technicznego podłoża elewacji
• Demontaż wszystkich elementów na elewacji tj. uchwyty na flagi, stare (nieczynne) przewody, wtórne kratki wentylacyjne
• Demontaż opierzeń, parapetów zew.
• Instalacje biegnące obecnie po elewacji umieścić podtynkowo
Demontaż rur spustowych Prace budowlane
Po wykonaniu prac przygotowawczych należy wykonać następujące prace budowlane:
• Remont elewacji wraz z renowacją istniejącego detalu architektonicznego
• Szycie spękań elewacji
• Remont płyty balkonowej (zabezpieczenie antykorozyjnej konstrukcji stalowej balkonu, wykonanie nowych warstw spadkowych, wykonanie mineralnej izolacji przeciwwilgociowej poziomej, wykonanie opierzenia z blachy tytan-cynk, warstwa wykończeniowa z płytek granitowych, płomieniowanych gr. 2cm
• Wykonanie nowych balustrad na schodach zewnętrznych i balkonie
• Tynkowanie i malowanie elewacji
• Wykonanie obróbek gzymsu, attyki i parapetów z blachy tytanowo – cynkowej z wywinięciem na wurstę
• Wykonanie opaski z otoczaków oraz obrzeża betonowego 6x20cm
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 203796,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299644,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 203796,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa Daniel Bartczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6681005035
7.3.3) Ulica: Kiszewy 12
7.3.4) Miejscowość: Kiszewy
7.3.5) Kod pocztowy: 62-740
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo - Usługowa Daniel Bartczak
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo - Usługowa Daniel Bartczak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 203796,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu dla zadania pn.: "Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029 w Klubie Malucha "Koziołek" w Lututowie przy ul. Wieruszowskiej 18"
- Remont pokoi w budynku szpitalnym w Ustroniu, przy ul. Zdrojowej 6 - pełna nazwa w dokumentach zamówienia
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- Przebudowa z rozbudową budynku na Placówkę Dziennej Opieki dla seniorów w miejscowości Żeleźnikowa Wielka
- Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO ŻEROMIN - RUTA
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.