eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PruszczZP.271.20.2023 Budowa dróg gminnych w miejscowości Łaszewo nr 031101C i 031102C - na odcinku DG 031101C od km 1+255 do km 2+387 oraz DG 031102C od km 0+930 do km 1+281"



Ogłoszenie z dnia 2023-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ZP.271.20.2023 Budowa dróg gminnych w miejscowości Łaszewo nr 031101C i 031102C – na odcinku DG 031101C od km 1+255 do km 2+387 oraz DG 031102C od km 0+930 do km 1+281”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRUSZCZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351050

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 33

1.5.2.) Miejscowość: Pruszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-120

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 52-56-24-305, 52-56-24-323

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pruszcz@pruszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d18f4327-6993-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP.271.20.2023 Budowa dróg gminnych w miejscowości Łaszewo nr 031101C i 031102C – na odcinku DG 031101C od km 1+255 do km 2+387 oraz DG 031102C od km 0+930 do km 1+281”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d18f4327-6993-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00535192

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00006684/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Budowa dróg gminnych w miejscowości Łaszewo nr 031101C i 031102C - na odcinku DG 031101C od km 1+255 do km 2+387 oraz DG 031102C od km 0+930 do km 1+281

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

EFR na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach PROW na lata 2014-2020, Działanie M07: Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich, Poddziałanie 7.2: Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii, Typ operacji 7.2.1: Budowa lub modernizacja dróg lokalnych

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00442498

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1490439,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa dróg gminnych w miejscowości Łaszewo nr 031101C i 031102C – na odcinku
DG 031101C od km 1+255 do km 2+387 oraz DG 031102C od km 0+930 do km 1+281 polega na utwardzeniu istniejących odcinków gruntowych dróg gminnych wraz z wykonaniem pobocza z kruszywa i zjazdów na przyległe posesje. Zakres opracowania dzieli się na dwie drogi gminne nr 031101C i 031102C.
• Liczba jezdni/pasów ruchu: dwukierunkowy 1/1 (mijanka 1/2)
• Szerokość: 4,0 m (mijanka 5,0 m)
• Długość DG 031101C: 1132 m
• Długość DG 031102C: 351 m
• Całkowita długość: 1483 m
• Usunięcie kolidujących 10 szt. drzew oraz nasadzenie nowych drzew w ilości 20 szt. spełniających warunki określone w decyzji Starosty Świeckiego znak BOŚ.613.125.2022 z dnia 18.01.023r. (lipa drobnolistna i/lub klon zwyczajny).
• Regulacja/zabezpieczenie/przeniesienie/usunięcie kolizji urządzeń obcych wg uzgodnień branżowych

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 7 do SWZ) określa załączona do niniejszej SWZ dokumentacja projektowa, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (w części zawierającej zbiór wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujący wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania robót), projekt umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1649800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2818757,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1649800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ADRA ADAM KUDLAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090368320

7.3.3) Ulica: KOŚCIELNA 3

7.3.4) Miejscowość: Pruszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-120

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1649800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.