eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi £êcznaFizyczna ochrona mienia bazy ZDP w £êcznej przy ul. Przemys³owej 16 w roku 2024



Og³oszenie z dnia 2023-12-06


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Fizyczna ochrona mienia bazy ZDP w £êcznej przy ul. Przemys³owej 16 w roku 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZARZ¡D DRÓG POWIATOWYCH W £ÊCZNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029470

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Przemys³owa 16

1.5.2.) Miejscowo¶æ: £êczna

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-010

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiatleczynski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://zdpleczna.bip.e-zeto.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Fizyczna ochrona mienia bazy ZDP w £êcznej przy ul. Przemys³owej 16 w roku 2024

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-dad8a314-9427-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00535202

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00060029/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Fizyczna ochrona mienia bazy ZDP w £êcznej przy ul. Przemys³owej 16 w roku 2024

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://zdppowiatleczynski.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zdppowiatleczynski.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym sk³adanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie p.z.p., odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). 2. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 3. Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazuj±:1) drog± elektroniczn±: zdp@powiatleczynski.pl;2) poprzez Platformê, dostêpn± pod adresem:
https://zdppowiatleczynski.ezamawiajacy.pl4. Rejestracja na Platformie, w tym z³o¿enie oferty w formie elektronicznej, wymaga utworzenia darmowego konta na www.oneplace.marketplanet.pl.5. Rejestracja i korzystanie z Platformy www.oneplace.marketplanet.pl 6. Zgodnie z 67 ustawy p.z.p., Zamawiaj±cy podaje wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Platformy:1) sta³y dostêp do sieci Internet i minimalna prêdko¶æ po³±czenia internetowego nie mniejsza ni¿ 512 kb/s2) Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje3) Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.04) W³±czona obs³uga JavaScript

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP.ZP.372.14.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi ochrony obiektów i mienia bazy Zarz±du Dróg Powiatowych w £êcznej w roku 2024, w sk³ad którego wchodzi:
1) budynek administracyjny stanowi±cy siedzibê ZDP,
2) zaplecze (tj. plac magazynowy, parking strze¿ony, pozosta³e obiekty, sprzêt oraz ¶rodki transportowo - sprzêtowe, znajduj±ce siê na terenie siedziby Zamawiaj±cego, równie¿ te nie bêd±ce w³asno¶ci± Zamawiaj±cego)
2. W ramach umowy Wykonawca, w godzinach ¶wiadczenia us³ugi, bêdzie przyjmowa³ i ewidencjonowa³ pojazdy skierowane na parking strze¿ony o którym mowa wy¿ej w ust. 1 pkt 2.
3. Przewidywana liczba godzin ¶wiadczenia us³ug wynosi: do 6 776 godzin. Okre¶lona ilo¶æ godzin jest ilo¶ci± orientacyjn±, Zamawiaj±cy mo¿e powierzyæ Wykonawcy ¶wiadczenie us³ug w mniejszej lub wiêkszej ilo¶ci godzin w zale¿no¶ci od potrzeb.
4. Przez wype³nianie czynno¶ci sk³adaj±cych siê na wykonywanie us³ugi rozumie siê ochronê mienia w rozumieniu przepisów ustawy z 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. 2021 r., poz. 1995), a w szczególno¶ci:
1) pe³nienie dy¿uru w miejscach okre¶lonych w ust. 1 powy¿ej poza godzinami pracy jednostki, to jest w dni robocze w godzinach od 15:00 do 07:00 dnia nastêpnego, a tak¿e w soboty, niedziele i ¶wiêta przez ca³± dobê – 1 osoba na zmianie,
2) ochronê przed w³amaniem do obiektów Zamawiaj±cego, okre¶lonych w ust. 1 powy¿ej,
3) ochronê przed zaborem lub uszkodzeniem wyposa¿enia obiektów okre¶lonych w pkt 1 powy¿ej, a zw³aszcza urz±dzeñ, materia³ów, maszyn budowlanych, narzêdzi i pojazdów s³u¿±cych przy wykonywaniu robót, oraz urz±dzeñ biurowych, dokumentów nale¿±cych do Zamawiaj±cego, jak równie¿ stanowi±cych w³asno¶æ osób trzecich a znajduj±cych siê na nieruchomo¶ci Zamawiaj±cego na podstawie umów z Zamawiaj±cym,
4) niedopuszczanie do wstêpu osób nieuprawnionych na teren chroniony – poza godzinami pracy jednostki, to jest w dni robocze w godzinach od 15:00 do 7:00 dnia nastêpnego, a tak¿e w soboty, niedziele i ¶wiêta,
5) prowadzenie ksi±¿ki s³u¿by

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualn± koncesjê na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, okre¶laj±c± zakres i formê prowadzenia, wydan± przez Ministerstwo Spraw Wewnêtrznych na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej, zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 1995),
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ co najmniej 1 zadanie odpowiadaj±c± swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. us³uga fizycznej ochrony mienia o warto¶ci co najmniej 150 000,00 z³ brutto w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
1) aktualn± koncesjê na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, okre¶laj±c± zakres i formê prowadzenia, wydan± przez Ministerstwo Spraw Wewnêtrznych na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej, zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. 2021 r. poz. 1995),
2) wykaz us³ug z którego wynika wykonanie 1 zadania odpowiadaj±cego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. us³uga fizycznej ochrony mienia o warto¶ci co najmniej 150 000,00 z³ brutto w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; - za³±cznik nr 4 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-14 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://zdppowiatleczynski.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-14 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.