eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TłuchowoPrace konserwatorskie , restauratorskie i roboty budowlane budynku Dworu murowanego w Jasieniu



Ogłoszenie z dnia 2024-10-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace konserwatorskie , restauratorskie i roboty budowlane budynku Dworu murowanego w Jasieniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tłuchowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866577

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sierpecka 20

1.5.2.) Miejscowość: Tłuchowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-605

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 542876260

1.5.8.) Numer faksu: 542876204

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugtluchowo@pro.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tluchowo.nowoczesnagmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/tluchowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace konserwatorskie , restauratorskie i roboty budowlane budynku Dworu murowanego w Jasieniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a712028-02eb-4d09-91be-9338d269145e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00535285

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010730/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Prace konserwatorskie , restauratorskie i roboty budowlane budynku Dworu murowanego w Jasieniu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00480443

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ORG.271.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 370370,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiot zamówienia Realizacja projektu w trybie „zaprojektuj i wybuduj. Przedmiotem zamówienia jest: a) Zaprojektowanie - tj. opracowanie - zgodnie z przepisami - kompletnej dokumentacji projektowej dla zamierzenia inwestycyjnego pn.: "Prace konserwatorskie , restauratorskie i roboty budowlane budynku Dworu murowanego w Jasieniu" w zakresie wszystkich branż wraz z wymaganymi uzgodnieniami i pozwoleniami, programami prac konserwator-skich, ekspertyzami, badaniami historyczno - architektonicznymi, przygotowaniem wniosku o pozwolenie na budowę i uzyskanie na jego podstawie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę. b) budowa - tj. wykonanie, na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego i Organy właściwego Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków oraz Organy Starostwa Powiatowe-go dokumentacji projektowej dla ww. zadania inwestycyjnego pn. "Prace konserwatorskie , restauratorskie i roboty budowlane budynku Dworu murowanego w Jasieniu " w zakre-sie umożliwiającym odbiór bez uwag wykonanych robót przez Inwestora, Orany właściwego Wojewódzkiego Urzędu Zabytków oraz Organy Nadzoru Budowlanego oraz użytkowanie
budynku zgodnie z przeznaczeniem. c) Zapewnienie nadzoru budowlanego, tj. kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz spełniającego wymagania art. 37c Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz.U.2022.840): Robotami budowlanymi kieruje nadzór inwestorski przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru osób, która posiada uprawniania budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury. d) zapewnienie nadzoru autorskiego - tj. pełnienie nadzoru autorskiego przez projektantów (autorów projektów) przez cały czas trwania inwestycji, w szczególności poprzez: udział projektantów w naradach roboczych w trakcie realizacji robót budowlanych (na terenie bu-dowy), wpisy do dziennika budowy, weryfikację dokumentacji powykonawczej w zakresie jej zgodności z faktycznym wykonaniem robót. Weryfikacja dokumentacji zostanie potwierdzona poprzez oświadczenie projektantów - autorów projektu, załączonego do dokumentacji powykonawczej.
e) Zapewnienie nadzoru archeologicznego jeżeli będzie wymagany
Przedmiotem inwestycji jest przygotowanie projektu i przeprowadzenie prac konserwatorskich wraz z nadzorami, obejmujących pracę polegającą na wykonanie: a) Wykonane nowego pokrycia dachu wraz z wymianą uszkodzonej konstrukcji dachu; b) Obróbek blacharskich pasa pod rynnowego i pasa nadrynnowego, opierzeń; c) Montaż nowych rynien i rur spustowych; d) Wykonanie prac konserwatorskich elewacji budynku.
Zastosowane materiały muszą być zatwierdzone przez nadzór konserwatorski. Pełen opis przedmiotu zamówienia zawiera PFU.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 394200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 394200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 394200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAP BUD Sp. z o.o. ul. Lipowa 9D Piaski, 09-200 Sierpc

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761707478

7.3.3) Ulica: Lipowa 9D

7.3.4) Miejscowość: Piski

7.3.5) Kod pocztowy: 09-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

prace konserwatorskie elewacji budynku -MABO Małgorzata Bober, 09-200 Sierpc, ul. Płocka 14C


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 394200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-08-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.