Ogłoszenie z dnia 2023-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00397269/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-14
- 2023/BZP 00397370/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-14
- 2023/BZP 00412075/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-25
- 2023/BZP 00423276/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty dróg powiatowych w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg – 2 zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KARTUSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674865
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Kartuzy
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 58 380 21 76
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewelinaczaja@kartuskipowiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kartuskipowiat.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kartuski_powiat1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty dróg powiatowych w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg – 2 zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c01c5afc-52eb-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00535351
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00397269
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.272.2.14.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia pn.: „Remont drogi powiatowej nr 1907 G Mirachowo – Kartuzy w trzech odcinkach – Zadanie nr 1”.Zadanie polega na remoncie nawierzchni na trzech odcinkach drogi powiatowej 1907G (długości 1057m, 2000m, 2200m), wzmocnieniu jej trwałości i uzupełnieniu poboczy, wymianie barier drogowych w celu poprawy bezpieczeństwa pieszych użytkowników drogi i zminimalizowania negatywnych skutków korzystania ze zdegradowanej nawierzchni oraz krawędzi jezdni doprowadzającej do uszkodzenia pojazdów.
W ramach planowanego remontu przewidziano między innymi:
- frezowanie nawierzchni bitumicznej,
- wykonanie warstwy ścieralnej grubości 4 cm łącznej długości 5257 m,
- wyrównanie nawierzchni,
- regulację i uzupełnienie poboczy,
- porządkowanie poboczy/ wycinka krzaków,
- oczyszczanie i umacnianie rowów przydrożnych,
- regulację nawierzchni zjazdów z kostki prefabrykowanej,
- wymianę barier drogowych energochłonnych,
- wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 3748822,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia pn.: „Remont drogi powiatowej nr 1926 G Borowo – Babi Dół – Zadanie nr 2”.Zadanie polega na remoncie nawierzchni drogi powiatowej 1926G (długości 1119m), wzmocnieniu jej trwałości i uzupełnieniu poboczy w celu poprawy bezpieczeństwa pieszych użytkowników drogi i zminimalizowania negatywnych skutków korzystania ze zdegradowanej nawierzchni oraz krawędzi jezdni doprowadzającej do uszkodzenia pojazdów.
W ramach planowanego remontu przewidziano między innymi:
- frezowanie nawierzchni bitumicznej,
- wykonanie warstwy ścieralnej grubości 4 cm łącznej długości 1119 m,
- wyrównanie nawierzchni,
- regulację i uzupełnienie poboczy,
- porządkowanie poboczy,
- oczyszczanie i umacnianie rowów przydrożnych,
- wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 1127882,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3600640,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4452730,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3600640,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kruszywo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8411348795
7.3.3) Ulica: Długa 4B
7.3.4) Miejscowość: Linia
7.3.5) Kod pocztowy: 84-223
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3600640,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1284459,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1572358,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1284459,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlano-Drogowa MTM Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9581323406
7.3.3) Ulica: Hutnicza 35
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-061
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA BUDOWLANO - DROGOWA MTM S.A.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA BUDOWLANO - DROGOWA MTM S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1284459,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych do wykonywania nawierzchni drogowych oraz naprawy mostów dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach - I
- Wykonanie remontów dróg powiatowych w obszarze działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach
- Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć z robotyki wraz z kursem programowania.
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT ELEWACJI OD ULICY ORAZ TERMOMODERNIZACJA ŚCIANY SZCZYTOWEJ I ELEWACJI OD PODÓWRKA WYKONANIE IZLOACJI PIONOWEJ BUDYNKU
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Ogrodzieńcu przy ul. Słowackiego, działka nr 3030/25
- Budowa drogi gminnej publicznej wraz z rozbudową drogi gminnej nr 101220R w miejscowości Pysznica
- Przebudowa ul. Akacjowej w Skowarczu.
- Prace modernizacyjne związane z realizacją zadania inwestycyjnego pn " Poprawa dostępności budynku Urzędu Miejskiego w Wołominie"
- Dostawa tłucznia wraz z wbudowaniem na potrzeby Gminy Rabka-Zdrój w 2025 roku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.