Ogłoszenie z dnia 2024-10-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00484392/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Rajcza finansowana ze środków Funduszu Sołeckiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAJCZA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182692
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Górska 1
1.5.2.) Miejscowość: Rajcza
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-370
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugrajcza@rajcza.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rajcza.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1e89214b-1a4c-4247-8d80-acf40210fe941.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Rajcza finansowana ze środków Funduszu Sołeckiego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e89214b-1a4c-4247-8d80-acf40210fe94
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00535409
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00073662/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Rajcza w ramach Funduszu Sołeckiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00484392
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.TPBN.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 200140,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Tytuł zadania: „Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Rajcza finansowana ze środków Funduszu Sołeckiego ”.2. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja/remont 4. dróg gminnych na terenie Gminy Rajcza w ramach zadania finansowanego z Funduszy Sołeckich poszczególnych Sołectw (4 ZADANIA CZĘŚCIOWE):
1) I CZĘŚĆ ZADANIA: „Przebudowa drogi „Za Gajką” w Soli w km 0+000 do km 0+120”. W zakresie nawierzchni, na tym odcinku, przewidziano wykonanie następujących robót na jezdni o szerokości 3,00 m oraz o długości 50 m:
a) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-63 mm, o grubości 30 cm – na całej szerokości jezdni,
b) ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm,
c) ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm,
d) wykonanie pobocza z kruszywa łamanego 0-63 mm o grubości 10 cm,
e) wykonanie przepustu fi 600 mm.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono:
a) w przedmiarach robót stanowiących Załączniki nr 6, 7, 8 i 9 do SWZ (każdy przedmiar osobno dla poszczególnego odcinka w danym sołectwie),
b) w projektach budowlanych/technicznych/uproszczonych stanowiących Załączniki nr 6A, 7A, 8A i 9A do SWZ (każdy projekt osobno dla poszczególnego odcinka w danym sołectwie),
c) w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej Załącznik nr 10 do SWZ.
Zamawiający wymaga, aby pracownicy fizyczni skierowani przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności: roboty budowlane wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, byli zatrudnieni na podstawie stosunku pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.5.) Wartość części: 59113,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Tytuł zadania: „Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Rajcza finansowana ze środków Funduszu Sołeckiego ”.2. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja/remont 4. dróg gminnych na terenie Gminy Rajcza w ramach zadania finansowanego z Funduszy Sołeckich poszczególnych Sołectw (4 ZADANIA CZĘŚCIOWE):
1) II CZĘŚĆ ZADANIA: Zadanie nr II: „Modernizacja drogi gminnej w przysiółku „Groń” w Zwardoniu”. W zakresie nawierzchni, na tym odcinku, przewidziano wykonanie następujących robót na jezdni o szerokości 2,75 m oraz o długości 120 m:
a) mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno,
b) wykonanie pobocza z kruszywa łamanego 0-31 mm o grubości 15 cm,
c) ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm,
d) ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono:
a) w przedmiarach robót stanowiących Załączniki nr 6, 7, 8 i 9 do SWZ (każdy przedmiar osobno dla poszczególnego odcinka w danym sołectwie),
b) w projektach budowlanych/technicznych/uproszczonych stanowiących Załączniki nr 6A, 7A, 8A i 9A do SWZ (każdy projekt osobno dla poszczególnego odcinka w danym sołectwie),
c) w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej Załącznik nr 10 do SWZ.
4. Zamawiający wymaga, aby pracownicy fizyczni skierowani przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności: roboty budowlane wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, byli zatrudnieni na podstawie stosunku pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.5.) Wartość części: 58991,68 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Tytuł zadania: „Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Rajcza finansowana ze środków Funduszu Sołeckiego ”.2. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja/remont 4. dróg gminnych na terenie Gminy Rajcza w ramach zadania finansowanego z Funduszy Sołeckich poszczególnych Sołectw (4 ZADANIA CZĘŚCIOWE):
1) III CZĘŚĆ ZADANIA: Zadanie nr III: „Przebudowa drogi „Do Gardasów” w Rycerce Górnej km 0+000 do km 0+047”. W zakresie nawierzchni, na tym odcinku, przewidziano wykonanie następujących robót na jezdni o szerokości 2.80 m oraz o długości 47 m:
a) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm grubości 25 cm,
b) ułożenie warstwy profilowej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm,
c) ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 5 cm,
d) wykonanie pobocza z kruszywa łamanego 0-31,5 mm o grubości 10 cm.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono:
a) w przedmiarach robót stanowiących Załączniki nr 6, 7, 8 i 9 do SWZ (każdy przedmiar osobno dla poszczególnego odcinka w danym sołectwie),
b) w projektach budowlanych/technicznych/uproszczonych stanowiących Załączniki nr 6A, 7A, 8A i 9A do SWZ (każdy projekt osobno dla poszczególnego odcinka w danym sołectwie),
c) w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej Załącznik nr 10 do SWZ.
4. Zamawiający wymaga, aby pracownicy fizyczni skierowani przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności: roboty budowlane wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, byli zatrudnieni na podstawie stosunku pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.5.) Wartość części: 37723,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Tytuł zadania: „Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Rajcza finansowana ze środków Funduszu Sołeckiego ”.2. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja/remont 4. dróg gminnych na terenie Gminy Rajcza w ramach zadania finansowanego z Funduszy Sołeckich poszczególnych Sołectw (4 ZADANIA CZĘŚCIOWE):
1) IV CZĘŚĆ ZADANIA: Zadanie nr IV: „Remont drogi gminnej „Do Zająca” w Soli-Kiczorze od km 0+128 do km 0+177 w ramach zadania pn.: Modernizacja drogi gminnej nr 13141 „Do Państwa Zając” w m. Sól-Kiczora”.
a) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-60 mm grubości 20 cm,
b) ułożenie płyt YOMB żelbetowych o grubości 12 cm,
c) ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego pomiędzy płytami o grubości 5 cm,
d) ułożenie ścieków korytkowych trójkątnych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono:
a) w przedmiarach robót stanowiących Załączniki nr 6, 7, 8 i 9 do SWZ (każdy przedmiar osobno dla poszczególnego odcinka w danym sołectwie),
b) w projektach budowlanych/technicznych/uproszczonych stanowiących Załączniki nr 6A, 7A, 8A i 9A do SWZ (każdy projekt osobno dla poszczególnego odcinka w danym sołectwie),
c) w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej Załącznik nr 10 do SWZ.
4. Zamawiający wymaga, aby pracownicy fizyczni skierowani przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności: roboty budowlane wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, byli zatrudnieni na podstawie stosunku pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.5.) Wartość części: 44311,73 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53848,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64065,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53848,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STOLBUD SZCZOTKA Jerzy Szczotka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5530010606
7.3.3) Ulica: Rycerka Górna 395
7.3.4) Miejscowość: Rycerka Górna
7.3.5) Kod pocztowy: 34-370
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOLBUD SZCZOTKA SZCZOTKA JERZY
jakie przetargi wygrała firma
STOLBUD SZCZOTKA SZCZOTKA JERZY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53848,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55481,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56602,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55481,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STOLBUD SZCZOTKA Jerzy Szczotka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5530010606
7.3.3) Ulica: Rycerka Górna 395
7.3.4) Miejscowość: Rycerka Górna
7.3.5) Kod pocztowy: 34-370
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOLBUD SZCZOTKA SZCZOTKA JERZY
jakie przetargi wygrała firma
STOLBUD SZCZOTKA SZCZOTKA JERZY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55481,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35443,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45339,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35443,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STOLBUD SZCZOTKA Jerzy Szczotka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5530010606
7.3.3) Ulica: Rycerka Górna 395
7.3.4) Miejscowość: Rycerka Górna
7.3.5) Kod pocztowy: 34-370
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOLBUD SZCZOTKA SZCZOTKA JERZY
jakie przetargi wygrała firma
STOLBUD SZCZOTKA SZCZOTKA JERZY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35443,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36817,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46698,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36817,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STOLBUD SZCZOTKA Jerzy Szczotka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5530010606
7.3.3) Ulica: Rycerka Górna 395
7.3.4) Miejscowość: Rycerka Górna
7.3.5) Kod pocztowy: 34-370
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOLBUD SZCZOTKA SZCZOTKA JERZY
jakie przetargi wygrała firma
STOLBUD SZCZOTKA SZCZOTKA JERZY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36817,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Inwestycje w infrastrukturę zaopatrzenia w wodę i oczyszczania ścieków w Gminie Podedwórze
- Teren rekreacyjno - integracyjny przy Miejskiej Bibliotece w Pieniężnie
- Teren rekreacyjno - integracyjny przy Miejskiej Bibliotece w Pieniężnie
- "Przebudowa stawu w Godaczach, Gmina Świercze"
- Rozbiórka przepustu, budowa mostu, budowa mostu tymczasowego wraz z gruntownymi dojściami, remont dojazdów na potoku Wielopolanka w m. Wielopole w ciągu drogi gminnej
- Budowa drogi gminnej ul. Dworskiej (129048G) w Gościcinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.