eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChrzanówBudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Chrzanowie wraz z budynkiem techniczno-administracyjnym



Ogłoszenie z dnia 2024-10-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Chrzanowie wraz z budynkiem techniczno-administracyjnym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Związek Międzygminny "Gospodarka Komunalna"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271109994

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@zmgk.chrzanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmgk.chrzanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aff4ea3c-27d7-11ef-a458-c2a7c3d67e03

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Chrzanowie wraz z budynkiem techniczno-administracyjnym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aff4ea3c-27d7-11ef-a458-c2a7c3d67e03

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00535644

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00092122/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Chrzanowie wraz z budynkiem techniczno-administracyjnym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00401199

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZ.271.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą „Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Chrzanowie wraz z budynkiem techniczno-administracyjnym”. Inwestycja obejmuje wykonanie, na podstawie
programu funkcjonalno-użytkowego Projektu Budowlanego i Wykonawczego budowy budynku biurowo-administracyjnego wraz z Punktem Selektywnej Zbiórki Odpadów
Komunalnych (PSZOK) w Chrzanowie przy ul. Stara Huta 5, na dz. nr 3518/4 i 3518/17, obręb 0001 Chrzanów, jedn. ewid. Chrzanów – miasto, wykonanie robót budowlanych na podstawie wykonanych projektów, dostarczenie oraz zamontowanie wyposażenia
ujętego w dokumentacji.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale IV SWZ, Programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ. Sposób realizacji zamówienia opisano również we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ. Zamawiający w celach pomocniczych załączą do dokumentacji Przedmiar stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.


Wykonawca jest zobowiązany do:
• Wykonania kompletnej dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych zgodnie z załączoną dokumentacją, oraz uzyskać na rzecz Zamawiającego wszelkie niezbędne decyzje/uzgodnienia pozwalające na użytkowanie obiektu po zakończeniu robót.
• Udzielenia na zrealizowane roboty budowalne gwarancji oraz rękojmi na okres min. 36 miesięcy. Bieg okresu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się z dniem uzyskania ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia. Oferta przewidująca wydłużenie okresu gwarancji jakości otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej.
• Posiadania, na czas prowadzenia robót budowlanych, ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu realizacji umowy;
• Wykonania oraz zamieszczenia tablic informacyjnych na terenie budowy zgodnie z zasadami opisanymi w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub
z państwowych funduszy celowych (Dz.U. 2021 poz. 953) oraz zgodnie z zamieszczonymi na stronie internetowej https://www.gov.pl/web/premier/program-inwestycji-strategicznych wzorami dotyczącymi materiałów promujących inwestycje realizowane w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych. Wykonawca przed wykonaniem tablicy informacyjnej prześle do Zamawiającego projekt. Zamawiający zaakceptuje bądź zgłosi ewentualne uwagi w ciągu 3 dni roboczych od daty otrzymania projektu.
• Dostarczenia Harmonogramu rzeczowo - finansowego (stworzonego zgodnie z zapisami wzoru umowy) oraz Podziału ceny stworzonego zgodnie z tabelą elementów scalonych zawartych w przedmiarze wskazujący sposób wyliczenia ceny ofertowej przed podpisaniem umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8794500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12841500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8794500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IDEABUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380395403

7.3.3) Ulica: Gen. Sikorskiego 71

7.3.4) Miejscowość: Trzebinia

7.3.5) Kod pocztowy: 32-540

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Tak, wykonanie instalacji elektrycznych i sanitarnych. Na dzień składania ofert nie są znane nazwy firm podwykonawczych.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8794500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.