Og³oszenie z dnia 2024-10-08
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00595059/01 - Wynik z dnia 2024-11-14
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Profilowanie i wa³owanie dróg gruntowych oraz dostawa gruzu betonowego wraz z u³o¿eniem i wa³owaniem na terenie miasta i gminy Nowy Tomy¶l”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA NOWY TOMY¦L
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258862
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Poznañska 33
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nowy Tomy¶l
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyñski
1.5.7.) Numer telefonu: 614426600
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nowytomysl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.nowytomysl.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Profilowanie i wa³owanie dróg gruntowych oraz dostawa gruzu betonowego wraz z u³o¿eniem i wa³owaniem na terenie miasta i gminy Nowy Tomy¶l”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7137a71c-ac3b-49f3-81aa-0bc9b11564fd
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00535692
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00049868/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.20 „Profilowanie i wa³owanie dróg gruntowych oraz dostawa gruzu betonowego wraz z u³o¿eniem i wa³owaniem na terenie miasta i gminy Nowy Tomy¶l”
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9938713.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/993871
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu nastêpuj±cych narz±dzi:
a) www.platformazakupowa.pl
b) poczta elektroniczna: zamowienia@nowytomysl.pl
2. Oferta musi byæ sporz±dzona w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Nowy Tomy¶l z siedzib± w 64-300 Nowy Tomy¶l, ul. Poznañska 33;.
2) z inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Miejskim w Nowym Tomy¶lu mo¿na siê skontaktowaæ pod nr tel. 61 4426650, e-mail: j.kimstacz@nowytomysl.pl"
Pe³na tre¶æ klauzuli informacyjnej dotycz±cej przetwarzania danych osobowych znajduje siê w rozdz. XXIV SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osobie, której dane osobowe zosta³y pozyskane przez Zamawiaj±cego w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przys³uguje:
1) prawo do usuniêcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, okre¶lone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, ¿e podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.30.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest profilowanie i wa³owanie dróg gruntowych oraz dostawa gruzu betonowego wraz z u³o¿eniem i wa³owaniem na terenie miasta i gminy Nowy Tomy¶l.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) na terenie Gminy Nowy Tomy¶l:
- wykonanie remontu nawierzchni gruntowych dróg gminnych poprzez mechaniczne profilowanie wraz z wa³owaniem (ilo¶æ: 500 000,00 m2) oraz
- dostawê gruzu betonowego o frakcji od 0,00 mm do 0,63 mm (dopuszcza siê 10% gruzu ceglanego) wraz z u³o¿eniem i wa³owaniem (ilo¶æ: 2 700,00 t),
b) w miejscowo¶ci Glinno:
- dostawê gruzu betonowego o frakcji od 0,00 mm do 0,63 mm (dopuszcza siê 10% gruzu ceglanego) wraz z u³o¿eniem i wa³owaniem (ilo¶æ: 670,00 t).
3. Dok³adny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (odpowiednio za³±czniki nr 1, 1a do niniejszej SWZ).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy jest uprawniony zleciæ Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmuj±cy czynno¶ci analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”). Przedmiotem Opcji mog± byæ wszystkie lub niektóre z czynno¶ci opisanych w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiaj±cy nie jest zobowi±zany do zlecenia prac objêtych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie s³u¿y roszczenie o ich zlecenie. Prace bêd±ce przedmiotem Opcji mog± zostaæ zlecone na warto¶æ do 20% warto¶ci maksymalnej przedmiotu zamówienia okre¶lonej we wzorze umowy stanowi±cego za³±cznik nr 10 do SWZ.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy przy wyborze Wykonawcy pos³ugiwa³ siê bêdzie nastêpuj±cym kryteriami oceny ofert:
a) Cena wykonania zamówienia waga: 60%;
b) Czas reakcji – waga 40%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:a) warunek ten zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e:
- warunek ten zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, zrealizowa³ co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±ce na remoncie dróg (drogi) poprzez równanie i wa³owanie dróg (drogi) o warto¶ci co najmniej
150 000 z³ brutto ka¿da - które zosta³y wykonane w sposób nale¿yty, w tym zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone.
Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ przez roboty budowlane rozumie wykonanie robót budowlanych lub us³ug w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia.
b) Wykonawca spe³ni ten warunek, je¿eli wyka¿e dysponowanie nastêpuj±cymi narzêdziami, wyposa¿eniem zak³adu lub urz±dzeniami technicznymi w celu wykonania zamówienia publicznego:
- min. trzy (3) równiarki do profilowania,
- min. trzema (3) walcami,
- min. dwoma (2) samochodami ciê¿arowymi samowy³adowczymi.
c) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje osobami, posiadaj±cymi odpowiednie uprawnienia, które zostan± skierowane do realizacji zamówienia tj.:
- min. trzema (3) operatorami równiarki do profilowania,
- min. trzema (3) operatorami walca,
- min. dwoma (2) kierowcami samochodów ciê¿arowych samowy³adowczych.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 594) z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy, nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ),
b) o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 PZP oraz art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 9 do SWZ);
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane - wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty,
b) wykaz narzêdzi – wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ,
c) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za wykonywanie umowy wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia, niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Zestawienie dokumentów, które sk³adaj± siê na ofertê:1) Wype³niony formularz ofertowy (wg wzoru – za³±cznik nr 2 do SWZ),
2) O¶wiadczenie Wykonawcy dotycz±ce spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu sk³adne na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (wg wzoru – za³±cznik nr 3a do SWZ);
3) O¶wiadczenie Wykonawcy dotycz±ce braku podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (wg wzoru – za³±cznik nr 3b do SWZ);
4) O¶wiadczenie dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp przez podmiot udostêpniaj±cy Wykonawcy zasoby (wg wzoru – za³±cznik nr 3c do SWZ) – je¶li dotyczy;
5) O¶wiadczenie dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp przez podmiot udostêpniaj±cy Wykonawcy zasoby (wg wzoru – za³±cznik nr 3d do SWZ) – je¶li dotyczy;
6) O¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
7) zobowi±zanie podmiotu trzeciego – je¿eli dotyczy (niewi±¿±cy wzór zobowi±zania do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ);
8) pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów z³o¿onych wraz z ofert±;
9) odpis lub informacja z KRS lub z CEiDG, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest uprawomocniona do jego reprezentowania;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:1) oferta musi byæ podpisana w taki sposób, aby zobowi±zywaæ wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie - Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy w sprawie zamówienia publicznego;
2) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia oraz zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
W zwi±zku z powy¿szym do oferty sk³adanej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nale¿y za³±czyæ pe³nomocnictwo dla ustanowionego pe³nomocnika, z którego powinien wynikaæ zakres umocowania.
3) w miejscu na wpisanie Wykonawcy nale¿y wpisaæ firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia zosta³y zawarte w za³. nr 10 do SWZ, stanowi±cym wzór umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-23 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/993871
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-23 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-11-21
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
W postêpowaniu mog± braæ udzia³ Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia w okoliczno¶ciach, o których mowa tak¿e w art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.INNE PRZETARGI Z NOWEGO TOMY¦LA
- "Wykonanie us³ugi w zakresie dowozów i odwozów uczniów do jednostek o¶wiatowych w roku 2025 na podstawie biletów miesiêcznych"
- Przygotowywanie i wydawanie gor±cych dwudaniowych posi³ków dla klientów O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Nowym Tomy¶lu
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych do sto³ówki Szko³y Podstawowej nr 3 im. Feliksa Szo³drskiego w Nowym Tomy¶lu
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych do sto³ówki Przedszkola z oddzia³ami integracyjnymi w Glinnie
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych do sto³ówki SP1 im. Tadeusza Ko¶ciuszki w Nowym Tomy¶lu
wiêcej: przetargi w Nowym Tomy¶lu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga pe³nienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Spo³ecznego Sp. z o.o.
- Budowa zbiornika na poferment
- Budowa przydomowych oczyszczalni ¶cieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzêtu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddzia³u Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na termomodernizacji budynku Zak³adu Opieki Zdrowotnej, po³o¿onego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudow± parteru bud. ¯COP-segm. "D" wraz ze zmian± spos. u¿ytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, monta¿ windy
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.