eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzyżewModernizacja budynku Gminnego Ośrodka kultury i Urzędu Miejskiego w Czyżewie



Ogłoszenie z dnia 2024-10-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Gminnego Ośrodka kultury i Urzędu Miejskiego w Czyżewie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czyżew

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670166

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mazowiecka 34

1.5.2.) Miejscowość: Czyżew

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-220

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@umczyzew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umczyzew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/951742

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku Gminnego Ośrodka kultury i Urzędu Miejskiego w Czyżewie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-439fa325-1924-4f18-9b66-e5af571e1305

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00535724

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043412/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury i Urzędu Miejskiego w Czyżewie (roboty zewnętrzne i wewnątrz budynku)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00405928

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6.1 Inwestycja pn. „Modernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury i Urzędu Miejskiego w Czyżewie” jest podzielona na dwa etapy
Etap I obejmuje roboty zewnętrzne tj. m.in. budowę wiatrołapu wejścia głównego wraz z zewnętrznymi schodami wyposażonymi w platformę przeznaczoną dla osób niepełnosprawnych ruchowo, budowę zewnętrznej windy z panoramicznym szybem windowym, wiatrołapem i schodami zewnętrznymi z pochylnią dla osób niepełnosprawnych ruchowo oraz termomodernizację budynku Urzędu Miejskiego w Czyżewie , wykonanie elewacji z zastosowaniem grafitowego tynku mineralnego barwionego w masie i cegły licowej. Ponadto zakres tego etapu obejmuje wymianę pokrycia dachowego oraz zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej.
Szczegółowy opis etapu I stanowi dokumentacja techniczna/projektowa będąca załącznikiem nr 8 do SWZ. Zakres ten będzie objęty decyzją pozwolenie na budowę. W chwili obecnej Zamawiający złożył wniosek o wydanie decyzji pozwolenia na budowę.
Część zakresu z etapu I objęty jest prawem opcji tj.: wymiana stolarki okiennej. Prawo opcji polega na zwiększeniu zakresu inwestycji o wskazany zakres robót.
• Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
• Zamawiający poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej o skorzystaniu z prawa opcji – nie później w terminie nie później niż 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, poprzez złożenie oświadczenia woli, o skorzystaniu z tego prawa, w którym Zamawiający wskaże które roboty przewidziane opcją mają być wykonane. W przypadku niezłożenia takiego oświadczenia Wykonawca wykona przedmiot zamówienia bez stolarki okiennej.
• Przedmiot oraz zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji w tym warunki płatności i warunki gwarancji i rękojmi, będą takie same jak te, które obowiązują odpowiednio przy realizacji zamówienia podstawowego.
• Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy ani nie wymaga podpisania dodatkowej umowy
Etap II będzie realizowany w formule zaprojektuj i wybuduj i obejmuje roboty wewnętrzne tj. m.in. remont Sali widowiskowej, oraz pozostałych pomieszczeń Gminnego Ośrodka Kultury w tym korytarzy i klatek schodowych i łazienek. Zakres etapu II obejmuje także nowe nagłośnienie oraz wyposażenie GOK-u. Szczegółowy opis etapu II stanowi Program Funkcjonalno-Użytkowy będący załącznikiem nr 8a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45431000-7 - Kładzenie płytek

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45432130-4 - Pokrywanie podłóg

45262522-6 - Roboty murarskie

45262321-7 - Wyrównywanie podłóg

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45232460-4 - Roboty sanitarne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5945477,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8065000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5945477,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlany Stanisław Mączyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7220001146

7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie

7.3.5) Kod pocztowy: 18-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5945477,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-10

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.