Ogłoszenie z dnia 2024-10-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00405928/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
- 2024/BZP 00435016/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-29
- 2024/BZP 00440150/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Gminnego Ośrodka kultury i Urzędu Miejskiego w Czyżewie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czyżew
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670166
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mazowiecka 34
1.5.2.) Miejscowość: Czyżew
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-220
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@umczyzew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umczyzew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9517421.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku Gminnego Ośrodka kultury i Urzędu Miejskiego w Czyżewie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-439fa325-1924-4f18-9b66-e5af571e1305
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00535724
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043412/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury i Urzędu Miejskiego w Czyżewie (roboty zewnętrzne i wewnątrz budynku)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00405928
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6.1 Inwestycja pn. „Modernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury i Urzędu Miejskiego w Czyżewie” jest podzielona na dwa etapy
Etap I obejmuje roboty zewnętrzne tj. m.in. budowę wiatrołapu wejścia głównego wraz z zewnętrznymi schodami wyposażonymi w platformę przeznaczoną dla osób niepełnosprawnych ruchowo, budowę zewnętrznej windy z panoramicznym szybem windowym, wiatrołapem i schodami zewnętrznymi z pochylnią dla osób niepełnosprawnych ruchowo oraz termomodernizację budynku Urzędu Miejskiego w Czyżewie , wykonanie elewacji z zastosowaniem grafitowego tynku mineralnego barwionego w masie i cegły licowej. Ponadto zakres tego etapu obejmuje wymianę pokrycia dachowego oraz zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej.
Szczegółowy opis etapu I stanowi dokumentacja techniczna/projektowa będąca załącznikiem nr 8 do SWZ. Zakres ten będzie objęty decyzją pozwolenie na budowę. W chwili obecnej Zamawiający złożył wniosek o wydanie decyzji pozwolenia na budowę.
Część zakresu z etapu I objęty jest prawem opcji tj.: wymiana stolarki okiennej. Prawo opcji polega na zwiększeniu zakresu inwestycji o wskazany zakres robót.
• Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
• Zamawiający poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej o skorzystaniu z prawa opcji – nie później w terminie nie później niż 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, poprzez złożenie oświadczenia woli, o skorzystaniu z tego prawa, w którym Zamawiający wskaże które roboty przewidziane opcją mają być wykonane. W przypadku niezłożenia takiego oświadczenia Wykonawca wykona przedmiot zamówienia bez stolarki okiennej.
• Przedmiot oraz zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji w tym warunki płatności i warunki gwarancji i rękojmi, będą takie same jak te, które obowiązują odpowiednio przy realizacji zamówienia podstawowego.
• Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy ani nie wymaga podpisania dodatkowej umowy
Etap II będzie realizowany w formule zaprojektuj i wybuduj i obejmuje roboty wewnętrzne tj. m.in. remont Sali widowiskowej, oraz pozostałych pomieszczeń Gminnego Ośrodka Kultury w tym korytarzy i klatek schodowych i łazienek. Zakres etapu II obejmuje także nowe nagłośnienie oraz wyposażenie GOK-u. Szczegółowy opis etapu II stanowi Program Funkcjonalno-Użytkowy będący załącznikiem nr 8a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45431000-7 - Kładzenie płytek
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45432130-4 - Pokrywanie podłóg
45262522-6 - Roboty murarskie
45262321-7 - Wyrównywanie podłóg
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45232460-4 - Roboty sanitarne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5945477,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8065000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5945477,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlany Stanisław Mączyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7220001146
7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
7.3.5) Kod pocztowy: 18-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Stanisław Mączyński Zakład Budowlany
jakie przetargi wygrała firma
Stanisław Mączyński Zakład Budowlany
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5945477,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI CZYŻEW
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Czyżew oraz Strategii Rozwoju Gminy Czyżew na lata 2026-2036
- Sukcesywne dostawy paliw płynnych do pojazdów i sprzętu będącego własnością Gminy Czyżew w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31.12.2026 r.
- Przebudowa odcinka drogi gminnej relacji Siennica Gizy-Siennica Łukasze
- Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej nr 107984B na odcinku Kaczyn Stary - Kaczyn Herbasy
więcej: przetargi CZYŻEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego na potrzeby rozbudowy budynku D Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Mikołaja Kopernika w Toruniu.
- Modernizacja tarasu SP ZOZ w Nałęczowie
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.