eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przytyk › "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Przytyku Sp. z o.o. na okres od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r."



Ogłoszenie z dnia 2023-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Przytyku Sp. z o.o. na okres od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r."

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej w Przytyku Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 143344214

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zachąta 57

1.5.2.) Miejscowość: Przytyk

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-650

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgkprzytyk@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk-przytyk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/846407

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Przytyku Sp. z o.o. na okres od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r."

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2795200-82bb-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00535750

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00491744

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-ZGK.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej tj. zakup energii wraz z usługą dystrybucji dla obiektów wymienionych w Załączniku nr 1 A do SWZ – opis przedmiotu zamówienia, w podziale na części zamówienia:
1.1. I część zamówienia: dostawa energii elektrycznej na 2024 rok, w wysokości 99 425 kWh, do PPE podanych w załączniku nr 1A do SWZ – zamówienie podstawowe,
2. W toku realizacji zamówienia zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości energii (w zakresie do +/- 15% względem ilości energii dla zamówienia podstawowego :
2.1. zwiększenie ilości energii elektrycznej nastąpi na zasadzie prawa opcji. Zasady, zakres i sposób skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji zostały opisane w Dziale I ust. 2 pkt 3 Projektowych postanowień umowy wg Załącznika nr 2A do SWZ,
2.2. zmniejszenie ilości energii elektrycznej nastąpi na zasadzie, w zakresie i sposobie opisanym w Dziale I ust. 2 pkt 4 Projektowych postanowień umowy wg Załącznika nr 2 A do SWZ.
3. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w Załączniku nr 1 A do SWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy sprzedaży energii elektrycznej – Załącznik nr 2 A do SWZ.
4. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami jakości obsługi odbiorców określonymi w rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 29 listopada 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną. Parametry jakościowe energii elektrycznej w części dystrybucyjnej reguluje rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 22 marca 2023 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego oraz ustawy z dnia 15 lutego 2015 o odnawialnych źródłach energii wraz z aktami wykonawczymi do ustawy.
5. Sprzedawcą rezerwowym jest: PGE Obrót S.A.
6. Wymagania (obowiązki) stawiane Wykonawcy, opisane zostały w projektowanych postanowieniach umowy sprzedaży stanowiący Załączniku nr 2 A do SWZ. Zamawiający udzieli wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy pełnomocnictwa do:
6.1. Powiadomienia właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego o
zawarciu umowy kompleksowej energii elektrycznej oraz o planowanym
terminie rozpoczęcia sprzedaży energii elektrycznej,
6.2. Złożenia oświadczenia o wypowiedzeniu dotychczas obowiązującej umowy
kompleksowej dla punktów poboru energii elektrycznej Zamawiającego zawartych w nowych punktów poboru,
6.3. Reprezentowania Zamawiającego w kontaktach z dotychczasowym
Sprzedawcą energii elektrycznej lub Operatorem Systemu Dystrybucji w
sprawach związanych z procesem zmiany Sprzedawcy dotyczy punktów
poboru zamieszczonych w załącznikach nr 1 do umowy (Załącznik nr 1A do SWZ),
6.4. Reprezentowania Zamawiającego w kontaktach z Operatorem Systemu
Dystrybucji w sprawach związanych z procesem zgłoszeniem Sprzedawcy
dla nowych punktów poboru energii elektrycznej, na które Zamawiający
otrzymał od OSD numer umowy o świadczenie usług dystrybucji energii
elektrycznej.
7. Obowiązujące umowy sprzedaży energii elektrycznej z dotychczasowymi sprzedawcami energii elektrycznej dla punktów poboru energii elektrycznej zawartych w Załącznikach nr 1 A SWZ znajdują się na sprzedaży rezerwowej, a dokładny opis dla każdego z punktów PPE znajduje się w kolumnie o nazwie „Okres obowiązywania obecnej umowy sprzedażowej/ okres wypowiedzenia”.
8. W Załączniku nr 1 SWZ informacyjnie wskazano aktualne parametry (grupa taryfowa/moce umowne), które mogą podlegać zmianie w trakcie trwania umowy energii elektrycznej. W przypadku, gdy zmiana parametrów dystrybucyjnych wiązać się będzie z koniecznością ponoszenia dodatkowych opłat, zgodnie z taryfą OSD, Zamawiający zobowiązany będzie do ich uiszczenia.
9. Zamawiający ma prawo, w okresie obowiązywania Umowy do zmiany grup taryfowych, mocy umownej dla poszczególnych PPE określonych w załączniku nr 1 do Umowy (załączniki nr 1 A do SWZ) po uprzednim uzgodnieniu warunków technicznych dokonania tych zmian z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, zwanym dalej OSD. Zmiany w Umowie następować będą na pisemne zgłoszenie Zamawiającego do Wykonawcy począwszy od dokonania zmiany przez OSD. Powyższe zmiany będą przeprowadzone na zasadach określonych w taryfie operatora systemu dystrybucyjnego odpowiedniego dla Zamawiającego i będą dotyczyły, w szczególności zapewnienia danemu obiektowi poprawnego funkcjonowania (zgodne z jego przeznaczeniem) i/lub obniżenie kosztów na usłudze dystrybucji. Zmiana grup taryfowych może się odbyć w obszarze grup taryfowych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1A do SWZ.
10. Zamawiający przekaże Wykonawcy wyłonionemu w niniejszym postępowaniu niezbędne dane i dokumenty do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy, niezwłocznie po podpisaniu umowy.
11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę dla dowolnej części zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

4.5.5.) Wartość części: 146225,79 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej tj. zakup energii wraz z usługą dystrybucji dla obiektów wymienionych w Załączniku nr 1 B do SWZ – opis przedmiotu zamówienia, w podziale na części zamówienia:
1.1. II część zamówienia: kompleksowa dostawa energii elektrycznej na 2024 rok na zasadach prosumenta, w wysokości 258 855 kWh, do PPE podanych w załączniku nr 1B do SWZ – zamówienie podstawowe,
2. W toku realizacji zamówienia zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości energii (w zakresie do +/- 15% względem ilości energii dla zamówienia podstawowego :
2.1. zwiększenie ilości energii elektrycznej nastąpi na zasadzie prawa opcji. Zasady, zakres i sposób skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji zostały opisane w Dziale I ust. 2 pkt 3 Projektowych postanowień umowy wg Załącznika nr 2B do SWZ,
2.2. zmniejszenie ilości energii elektrycznej nastąpi na zasadzie, w zakresie i sposobie opisanym w Dziale I ust. 2 pkt 4 Projektowych postanowień umowy wg Załącznika nr 2 B do SWZ.
3. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w Załączniku nr 1 B do SWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy sprzedaży energii elektrycznej – Załącznik nr 2 B do SWZ.
4. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami jakości obsługi odbiorców określonymi w rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 29 listopada 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną. Parametry jakościowe energii elektrycznej w części dystrybucyjnej reguluje rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 22 marca 2023 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego oraz ustawy z dnia 15 lutego 2015 o odnawialnych źródłach energii wraz z aktami wykonawczymi do ustawy.
5. Sprzedawcą rezerwowym jest: PGE Obrót S.A.
6. Wymagania (obowiązki) stawiane Wykonawcy, opisane zostały w projektowanych postanowieniach umowy sprzedaży stanowiący Załączniku nr 2B do SWZ. Zamawiający udzieli wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy pełnomocnictwa do:
6.1. Powiadomienia właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego o
zawarciu umowy kompleksowej energii elektrycznej oraz o planowanym
terminie rozpoczęcia sprzedaży energii elektrycznej,
6.2. Złożenia oświadczenia o wypowiedzeniu dotychczas obowiązującej umowy
kompleksowej dla punktów poboru energii elektrycznej Zamawiającego zawartych w nowych punktów poboru,
6.3. Reprezentowania Zamawiającego w kontaktach z dotychczasowym
Sprzedawcą energii elektrycznej lub Operatorem Systemu Dystrybucji w
sprawach związanych z procesem zmiany Sprzedawcy dotyczy punktów
poboru zamieszczonych w załącznikach nr 1 do umowy (Załącznik nr 1B do SWZ),
6.4. Reprezentowania Zamawiającego w kontaktach z Operatorem Systemu
Dystrybucji w sprawach związanych z procesem zgłoszeniem Sprzedawcy
dla nowych punktów poboru energii elektrycznej, na które Zamawiający
otrzymał od OSD numer umowy o świadczenie usług dystrybucji energii
elektrycznej.
7. Obowiązujące umowy sprzedaży energii elektrycznej z dotychczasowymi sprzedawcami energii elektrycznej dla punktów poboru energii elektrycznej zawartych w Załącznikach nr 1 B SWZ znajdują się na sprzedaży rezerwowej, a dokładny opis dla każdego z punktów PPE znajduje się w kolumnie o nazwie „Okres obowiązywania obecnej umowy sprzedażowej/ okres wypowiedzenia”.
8. W Załączniku nr 1 SWZ informacyjnie wskazano aktualne parametry (grupa taryfowa/moce umowne), które mogą podlegać zmianie w trakcie trwania umowy energii elektrycznej. W przypadku, gdy zmiana parametrów dystrybucyjnych wiązać się będzie z koniecznością ponoszenia dodatkowych opłat, zgodnie z taryfą OSD, Zamawiający zobowiązany będzie do ich uiszczenia.
9. Zamawiający ma prawo, w okresie obowiązywania Umowy do zmiany grup taryfowych, mocy umownej dla poszczególnych PPE określonych w załączniku nr 1 do Umowy (załączniki nr 1 B do SWZ) po uprzednim uzgodnieniu warunków technicznych dokonania tych zmian z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, zwanym dalej OSD. Zmiany w Umowie następować będą na pisemne zgłoszenie Zamawiającego do Wykonawcy począwszy od dokonania zmiany przez OSD. Powyższe zmiany będą przeprowadzone na zasadach określonych w taryfie operatora systemu dystrybucyjnego odpowiedniego dla Zamawiającego i będą dotyczyły, w szczególności zapewnienia danemu obiektowi poprawnego funkcjonowania (zgodne z jego przeznaczeniem) i/lub obniżenie kosztów na usłudze dystrybucji. Zmiana grup taryfowych może się odbyć w obszarze grup taryfowych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 B do SWZ.
10. Zamawiający przekaże Wykonawcy wyłonionemu w niniejszym postępowaniu niezbędne dane i dokumenty do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy, niezwłocznie po podpisaniu umowy.
11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę dla dowolnej części zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.5.) Wartość części: 406553,17 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 05.12.2023 r. o godzinie 11:00 upłynął termin na składanie ofert. Do ustalonego terminu nie wpłynęła żadna oferta.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 05.12.2023 r. o godzinie 11:00 upłynął termin na składanie ofert. Do ustalonego terminu nie wpłynęła żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.