Ogłoszenie z dnia 2023-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00472493/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi sortowania odpadów komunalnych w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Trzebieniu dla MZGK Sp. z o.o. w Bolesławcu. Znak sprawy: 11/RZP/SWZ/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "MIEJSKI ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W BOLESŁAWCU
1.3.) Oddział zamawiającego: MZGKBC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230478960
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Staszica 6
1.5.2.) Miejscowość: Bolesławiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-700
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 75 734 6271
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzgk@mzgk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgk.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-168e49cf-7942-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi sortowania odpadów komunalnych w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Trzebieniu dla MZGK Sp. z o.o. w Bolesławcu. Znak sprawy: 11/RZP/SWZ/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-168e49cf-7942-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00535769
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 11/RZP/SWZ/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 506563,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa będzie wykonywana na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych przy ul. Spacerowej 24, 59-700 Trzebień.
Usługa polegać będzie w szczególności na sortowaniu odpadów komunalnych oraz wykonywaniu prac porządkowych. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji umowy w okresie do 12 miesięcy tj. od 01.01.2024 do 31.12.2024 r. Wykonawca skieruje osoby do wykonywania czynności w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.Szacunkowa, liczba roboczogodzin w okresie realizacji umowy - 10.560,00 godzin, gdzie przez roboczogodzinę rozumie się 60 minut zegarowych. Przewiduje się wykonywanie usługi przez maksymalnie sześć (6) dni w tygodniu, (od poniedziałku do soboty), w godzinach od 6:00 do 22:00.
Zamówienie nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia. Realizacja usługi odbędzie się na podstawie zamówienia, które Zamawiający przekaże Wykonawcy
zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych:
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Kod CPV - 79610000 - 3 – Zapewnienie usług personelu.
W ramach przedmiotu zamówienia będą wykonywane usługi, a w szczególności:
-ręczne segregowanie odpadów komunalnych na linii sortowniczej z wyłączeniem odpadów niebezpiecznych,
-prace porządkowe na terenie zakładu.
Do obowiązków Wykonawcy należą również wszelkie czynności wynikające ze szczegółowego opisu, zawartego Załączniku nr 8 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia - dalej OPZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79610000-3 - Zapewnianie usług personelu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 535788,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 622812,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 535788,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Job Center Plus Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9671430152
7.3.3) Ulica: ul. Gdańska nr 89lok.1
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-022
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 535788 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- ,,Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) dla jednostek organizacyjnych Powiatu Bolesławieckiego na okres od 01.05.2025 r. do 30.04.2026 r."
- Sukcesywne dostawy środków kontrastowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
- Dostawa monitorów oraz materiałów eksploatacyjnych do zestawów komputerowych
więcej: przetargi w Bolesławcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.