eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaźmierzRestauracja zabytkowego pałacu i parku w Kaźmierzu - etap I



Ogłoszenie z dnia 2024-10-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Restauracja zabytkowego pałacu i parku w Kaźmierzu – etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kaźmierz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258313

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szamotulska 20

1.5.2.) Miejscowość: Kaźmierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-530

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nowakm@kazmierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kazmierz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kazmierz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Restauracja zabytkowego pałacu i parku w Kaźmierzu – etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c8c0a8a-0aaa-4a34-bc30-fbe7419108d4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00535813

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00005964/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Restauracja zabytkowego pałacu i parku w Kaźmierzu-etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00429163

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NI.271.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pałac i park w Kaźmierzu wpisane są do rejestru zabytków pod nr 1714/A z dnia 10.04.1975r. W ramach inwestycji przeprowadzone zostaną prace restauratorskie polegające na przywróceniu historycznego zagospodarowani terenu wokół zabytkowego pałacu i wyeksponowanie jego wartości estetycznych. Wykonane zostaną roboty budowalne przy zabytku związane z odtworzeniem układu komunikacji w otoczeniu pałacu i alejek w parku oraz odtworzeniem stawu. Rewitalizacja zabytkowego parku o powierzchni około 4 ha, otaczającego neogotycki pałac z XIX w. w Kaźmierzu. Wykonana zostanie wycinka sanitarna oraz wprowadzenie nowych nasadzeń zieleni wysokiej z gatunków drzew parkowych, a także zieleni średniej i niskiej. Wycinka będzie miała charakter pielęgnacyjny, eliminujący osobniki chore, uszkodzone, ewentualnie obce gatunkowo czy inwazyjne. Planowane jest odtworzenie w dużej części mocno zarośniętego stawu parkowego o powierzchni około 1.600 m2 mającego znaczenie estetyczne oraz przyrodnicze. Wykonanie ekologicznych ścieżek żwirowych prowadzących przez park i otaczających staw, wprowadzenie elementów małej architektury i oświetlenia parku według wskazań konserwatorskich. Układ komunikacyjny wokół budynku pałacu. Wykonanie trawników i rabat kwiatowych. Celem rewitalizacji parku jest przywrócenie w miarę możliwości historycznego założenia parkowego, w tym odtworzenie układu kompozycyjnego.
Przed przystąpieniem do wycinki należy bezwzględnie dokonać przeglądu zieleni pod kątem obecności czynnych gniazd i dziupli ptasich na drzewach i w bezpośrednim ich sąsiedztwie.
Wykonawca zobowiązany jest do pielęgnacji posadzonych drzew, krzewów, pozostałej zieleni w okresie trzech lat od podpisania protokołu odbioru wykonanych robót. Pielęgnacja zieleni obejmuje podlewanie, odchwaszczanie, ciecie, nawożenie, ochronę roślin.

Wykonawca zapewni do kierowania robotami:
a)kierownika budowy posiadającego aktualne uprawnienia budowlane zgodnie z zakresem wykonywanych prac,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót oraz pozostałych dokumentach załączonych do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212353-5 - Roboty budowlane w zakresie pałaców

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1148377,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1707240,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1148377,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGRO-LAS-SERWIS Andrzej Piętowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7820001769

7.3.3) Ulica: ul.L.Staffa 10

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-194

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

branża elektryczna SEM Zakład Elektrotechniczny J. S. Mackowiak sj


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1148377,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-03-21

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.