Ogłoszenie z dnia 2024-10-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00386887/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-07
- 2023/BZP 00401485/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-18
- 2023/BZP 00410098/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-22
- 2023/BZP 00421044/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kontynuacja inwestycji pn. „Rozbudowa z przebudową budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Małym Rudniku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRUDZIĄDZ
1.3.) Oddział zamawiającego: stanowisko ds. zamówień publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118626
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. J. Wybickiego 38
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@grudziadz.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.lo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2a670af8-4d81-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kontynuacja inwestycji pn. „Rozbudowa z przebudową budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Małym Rudniku”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a670af8-4d81-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00535862
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt jest finansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00386887
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.25.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest kontynuacja inwestycji pn.: Rozbudowa z przebudową Gminnego Ośrodka Kultury w Małym Rudniku.
Opracowany obiekt to 2-kondygnacyjny budynek łączący funkcję GOK-u oraz Ochotniczej Straży Pożarnej w Małym Rudniku. Budynek został zaprojektowany i wybudowany w technologii tradycyjnej, murowanej o układzie zewnętrznych ścian konstrukcyjnych ze stropami prefabrykowanymi, sprężanymi, przykryty stropodachem prefabrykowanym, sprężanym oraz dachem płaskim z dźwigarem kratowych drewnianych. Zastosowano bezpośrednie posadowienie budynku przy pomocy żelbetonowych stóp i ław fundamentowych. W poziomie kondygnacji nadziemnych układ konstrukcyjny tworzą ściany zewnętrzne i wewnętrzne nośne oraz żelbetowe stropy. Został on pokryty stropodachem płaskim w części 2-kondygnacyjnej oraz dachem o kącie nachylenia 5.0% w części parterowej.
Przedmiotem zamówienia jest dokończenie rozbudowy z przebudową budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Małym Rudniku. W chwili obecnej roboty budowlane są na etapie prac wykończeniowych wewnątrz budynku oraz wykończeniowych na elewacji. Zakres prac obejmuje wykonanie robót wraz z dostarczeniem materiału. Materiały dostarczone przez Zamawiającego zostały poniżej dodatkowo opisane.
Zakres prac obejmuje:
- wykończenie elewacji płytami HPL (dostarczonymi przez Zamawiającego),
- dostawę i montaż wyposażenia budynku,
- wykończenie ścian wewnętrznych,
- dostawa i montaż urządzenia systemu radiowęzłowego oraz głośników,
- dostawa i montaż gniazd sieci komputerowej,
- montaż 2 szt. kurtyn powietrznych (dostarczonych przez Zamawiającego),
- dostawa i montaż wciągarek dla wyposażenia scenicznego,
- montaż kratownic (dostarczone przez Zamawiającego),
- dostawa i montaż ścianki mobilnej - wykonana szyna, konstrukcja jezdna i parking
- dokończenie montażu listew przypodłogowych,
- dokończenie montaży kasetonów sufitowych,
- dokończenie wykończenia schodów wraz z wymianą uszkodzonych elementów,
- pozostałe prace wykończeniowe,
- dostawa i montaż kamer monitoringu,
- dostawa i montaż brakujących opraw oświetleniowych na elewacji,
- dokończenie instalacji odgromowej,
- uszczelnienia w obszarze kominów,
- uzupełnienie obróbek blacharskich,
- dostawa i montaż brakujących rur spustowych,
- wykonanie obróbki cokołu na całości budynku,
- dostawa i montaż włączników kluczykowych,
- wykonanie brakujących elementów małej architektury m .in. ławki betonowe + kosze w strefie ciągów pieszych kpl. 5 szt., przy wejściu głównym wyk. ławki na cokole betonowym, wyk. robót malarskich na budynku „muszli koncertowej”, wykonanie trawników zgodnie z PZT, skompletowanie masztów flagowych,
Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia zawarty został
w inwentaryzacji budowlanej z dnia 10 lipca 2023 roku, projekcie budowlanym - wykonawczym, SST, uzgodnieniach oraz w pozostałej dokumentacji będącej załącznikami do SWZ. Wszystkie roboty budowlane w ramach przedmiotowego zamówienia należy wykonać zgodnie z projektami branżowymi oraz SSTWiOR.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45442100-8 - Roboty malarskie
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na realizację zadania Zamawiający zabezpieczył w budżecie środki finansowe w wysokości 750000,00 zł. W postępowaniu złożono dwie oferty. Wartość najkorzystniejszej opiewała na kwotę 1197000,00 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty zabezpieczonej w budżecie, wobec tego jest zobowiązany unieważnić postępowanie.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1197000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2262356,84 PLN
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego na przebudowę systemu energetycznego w budynkach szpitalnych w ramach zadania pod nazwą "Przystosowanie infrastruktury ...
- Montaż elementów nagłośnieniowych systemu DSO wraz z montażem w Z.P.M. BURSA
- Organizacja dwóch turnusów 10-dniowego obozu profilaktycznego w kurortach nadmorskich dla 80 dzieci (2 x 40 dzieci) z terenu gminy Grudziądz z rodzin defaworyzowanych w wieku 8-16 lat
- Dostawa środków i artykułów higieny osobistej w 2025 r - sprawa nr 34/2025
- Dostawy osobistych pomp insulinowych pacjenta -znak sprawy Z/27/PN/25
- Wykonywanie usług badań lekarskich, konsultacji specjalistycznych oraz świadczeń ochrony pracy w ramach medycyny pracy w latach 2025-2026 (...) - sprawa nr 37/2025
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Wymiana okładziny schodów i remont posadzki w budynku szkoły
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.