Ogłoszenie z dnia 2024-10-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00497333/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa prania, dezynfekcji oraz dzierżawy bielizny szpitalnej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY W CHORZOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271503395
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zjednoczenia 10
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 3463652
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@sswch.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalspecjalistycznywchorzowie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://przetargi.propublico.pl/ZamawiajacySzczegoly.aspx?MasterPage=EmptyMasterPage&id=1331.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa prania, dezynfekcji oraz dzierżawy bielizny szpitalnej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b43f3df-b17a-4cd9-8a4c-d626f1f866f2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00535932
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039079/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Pranie i dezynfekcja bielizny szpitalnej.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00497333
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP/252/PR/14/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 330779,94 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie na rzecz Zamawiającego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa usługi: prania, dezynfekcji oraz dzierżawy bielizny pościelowej oraz prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej będącej własnością Zamawiającego zwanej w dalszej części „bielizną szpitalną”.
Przedmiotem Zamówienie objęta jest również usługa transportu brudnej bielizny z wyznaczonego punktu placówki Zamawiającego do pralni Wykonawcy oraz transportu czystej bielizny z pralni Wykonawcy do wyznaczonego punktu w siedzibie Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia obejmuje :
1. Pranie wodne w tym namaczanie, suszenie, prasowanie, maglowanie, wykończenie (np. uszlachetnianie) składanie oraz sortowanie „bielizny szpitalnej” i „bielizny dzierżawionej”, foliowanie poziome bielizny oraz foliowanie pionowe odzieży ochronnej wraz z transportem jej na wieszakach.
2. Dezynfekcję chemiczno-termiczną materacy, poduszek, kołder i koców.
3. Składanie i pakowanie bielizny czystej według asortymentu.
4. Dzierżawę bielizny pościelowej w systemie RFID UHF: poszew, poszewek, prześcieradeł.
5. Odbiór bielizny brudnej oraz innego asortymentu oddawanego do prania/dezynfekcji/ czyszczenia chemicznego – z punktu bielizny brudnej Zamawiającego wraz ze spisem wydanej bielizny oraz załadunek i transport w ramach świadczenia usługi własnym transportem do pralni.
6. Dostarczanie własnym transportem w ramach świadczenia usługi i rozładunek czystej bielizny posegregowanej i zapakowanej w worki foliowe, hermetycznie zamknięte oraz innego asortymentu oddanego do prania, dezynfekcji, czyszczenia chemicznego do punktu czystej bielizny w placówce Zamawiającego po wykonaniu usługi wraz z wykazem zawierającym spis wydawanej bielizny.
7. Naprawę bielizny szpitalnej, odzieży ochronnej medycznej i innej w ilościach wynikających z potrzeb placówki.
8. Czyszczenie chemiczne asortymentu nienadającego się do prania wodnego (np. pasy bezpieczeństwa).
9. Interwencyjne dostarczenie bielizny w sytuacji zagrożenia epidemiologicznego (bawełniana lub jednorazowa).
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
98312000-3 - Usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych
50830000-2 - Usługi w zakresie naprawy odzieży i wyrobów włókienniczych
39512000-4 - Bielizna pościelowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 463932,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 463932,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 463932,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Citonet Śląski Sp. z o.o. - Lider
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A. - Członek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6252455022
7.3.3) Ulica: Wojkowicka 35
7.3.4) Miejscowość: Czeladź
7.3.5) Kod pocztowy: 41-250
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Usługa transportu - Wykonawca Tomasz Góral Usługi Transportowe
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 463932,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-03 do 2026-10-038.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 13 w Chorzowie, ul. Styczyńskiego 32 - I/2025
- "Wymiana pokrycia dachu wraz ze wzmocnieniem elementów konstrukcyjnych więźby dachu Młyna z Imielina"
- Wyspa dzieci - budowa placu zabaw ze strefami tematycznymi przy Katoliku w trybie wykonania: zaprojektuj i wybuduj
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 16 Integracyjnego w Chorzowie, ul. Brzozowa 9 - I/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Chorzowie, ul. Główna 21 - I/2025
- Sukcesywne dostawy materiałów - paczka nr 3
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa prania bielizny szpitalnej wraz z dzierżawą sprzętu oraz wdrożeniem identyfikacji asortymentu szpitalnego systemem RFID dla Centrum Medycznego "Żelazna" sp. z o. o. 148-W-U-04-2025
- Pranie odzieży, bielizny, pościeli dla Domu Pomocy Społecznej w Radziechowicach w roku 2025-2026.
- Kompleksowe usługi pralnicze dla Szpitala Powiatowego im. A. Wolańczyka Sp. z o.o. w Złotoryi - II postępowanie
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
- Świadczenie usług pralniczych wraz z transportem dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sokółce.
- Świadczenie usługi prania.
więcej: Bielizna pościelowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.