Ogłoszenie z dnia 2024-10-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00505703/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług przewodnickich dla Muzeum Historycznego Miasta Krakowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Historyczne Miasta Krakowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382698540
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek Główny 35
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-011
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muzeumkrakowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumkrakowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7348f781-8383-43f5-890d-c8acbd9f97e21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług przewodnickich dla Muzeum Historycznego Miasta Krakowa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7348f781-8383-43f5-890d-c8acbd9f97e2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00535978
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069623/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługi przewodnickie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00505703
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-271-25/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczenia usług przewodnickich dla Muzeum Historycznego Miasta Krakowa.
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, wielkości oraz zakresu zamówienia zawiera załącznik 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przewodnickiej dla grup zorganizowanych lub osób indywidualnych w Oddziałach i Filiach Muzeum Historycznego Miasta Krakowa. Szczegółowy zakres świadczenia usługi, w tym m.in.: miejsca (Oddziały i Filie Zamawiającego - dalej jednostki Zamawiającego), godziny otwarcia jednostek Zamawiającego oraz czas oprowadzań, szacunkowe liczby oprowadzań i proporcje w poszczególnych językach, a także obowiązki wykonawcy, zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia – Załączniku nr 1, Regulaminach zwiedzania wystaw udostępnionych na stronie Muzeum Historycznego Miasta Krakowa pod linkiem:
https://bilety.mhk.pl/cms/regulaminy-wystaw.html
a także w nin. SWZ oraz wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
Usługa przewodnicka będzie świadczona w następujących Oddziałach i Filiach Zamawiającego:
1) Oddział Fabryka Emalia Oskara Schindlera - wystawa stała "Kraków - czas okupacji 1939–1945", ul. Lipowa 4, 30-702 Kraków;
2) Ulica Pomorska – filia oddziału Fabryka Emalia Oskara Schindlera - wystawa stała "Krakowianie wobec terroru 1939-1945-1956”, ul. Pomorska 2, 30-039 Kraków;
3) Apteka pod Orłem Tadeusza Pankiewicza – filia oddziału Fabryka Emalia Oskara Schindlera - wystawa stała "Apteka Tadeusza Pankiewicza w getcie krakowskim", Plac Bohaterów Getta 18, 30-547 Kraków;
4) Oddział Stara Synagoga - wystawa stała „Dzieje i kultura Żydów krakowskich”, ul. Szeroka 24, 31-053 Kraków.
5) Oddział Muzeum Historycznego Miasta Krakowa - Muzeum i Centrum Ruchu Harcerskiego (Kraków, ul. Forteczna 28), z wystawą „Fort Jugowice. Dziedzictwo miejsca” wraz z wystawą czasową Harcerskie ścieżki, z wariantami trasami wyboru dla zwiedzającego:
1. wariant I Fort Jugowice. "Dziedzictwo miejsca"
2. wariant II Fort Jugowice. "Dziedzictwo miejsca" oraz "Harcerskie ścieżki"
3. wariant III Fort Jugowice. "Harcerskie ścieżki"
6) Magazynu Zbiorów i Pracowni Konserwacji w oddziale Muzeum Historycznego Miasta Krakowa Thesaurus Cracoviensis, ul. Księcia Józefa 337, 30-243 Kraków
7) Oddział Pałac Krzysztofory wystawa stała Kraków od początku bez końca, Pałac Krzysztofory (Kraków, Rynek Główny 35)
8) Wystawa czasowa: Szopki Krakowskie, Pałac Krzysztofory (Kraków, Rynek Główny 35)
4.5.3.) Główny kod CPV: 63514000-5 - Usługi świadczone przez przewodników turystycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 814678,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 814678,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 814678,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Usług Przewodnickich i Turystycznych "Renesans" Sławomir Śmiłek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9441236529
7.3.3) Ulica: Zacisze 12/4B
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-156
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 814678,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa warzyw i owoców w I półroczu 2025 roku
- Dostawa materiałów medycznych (2 części) - 35/MMED/2024
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Dostawa części komputerowych i urządzeń peryferyjnych dla jednostek AGH
- 54. Wykonanie okresowych kontroli stanu technicznego budynków będących w trwałym zarządzie Izby Administracji Skarbowej w Krakowie w latach 2025-2027 r.
- Dostawa pompy próżniowej wraz z materiałami eksploatacyjnymi na potrzeby WIMiC
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.