eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzWykonanie ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ul. Jaskółczej w ramach zadania in budowa ul : Południowej, Skowronkowej, Jaskółczej oraz nowoprojektowanego odcinka ul pomiędzy ul Południową i Skowronkową



Ogłoszenie z dnia 2024-10-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ul. Jaskółczej
w ramach zadania in budowa ul : Południowej, Skowronkowej, Jaskółczej oraz nowoprojektowanego odcinka ul pomiędzy ul Południową i Skowronkową

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340534333

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ludwika Waryńskiego 34A

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdm@zdm.grudziadz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdm-grudziadz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdm-grudziadz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ul. Jaskółczej
w ramach zadania in budowa ul : Południowej, Skowronkowej, Jaskółczej oraz nowoprojektowanego odcinka ul pomiędzy ul Południową i Skowronkową

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c9cc00a-b9a8-4a87-843f-43f61daf6b8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00536101

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018311/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.25 Wykonanie ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ul. Jaskółczej w ramach zadania inw. budowa ul.: Południowej, Skowronkowej, Jaskółczej oraz nowoprojektowanego odcinka ul pomiędzy Południową i Skowronkową

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00468933

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDM.ZP.261.2.18.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 325694,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie swym zakresem obejmować będzie wykonanie ciągu pieszorowerowy po stronie zachodniej ulicy Jaskółczej w istniejącym poboczu gruntowym o szerokości 3m na odcinku
od ulicy Warszawskiej do pętli autobusowej przy kaplicy cmentarnej.
Konstrukcja nawierzchni ciągu pieszorowerowego:
• warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S o uziarnieniu 0/11mm gr. 5 cm.
• skropienie warstwy podbudowy emulsją asfaltową C60B4ZM w ilości 0,7kg/m2
• podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej kruszywa twardego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5mm gr. 10cm
• warstwa odsączająca z piasku średnioziarnistego gr. 10 cm
• podłoże gruntowe zagęszczone mechanicznie do wskaźnika zag. gruntu Is=0,98
Niweletę ciągu pieszorowerowego należy dostosować do układu wysokościowego istniejącej jezdni, spadek poprzeczny równy 2%.
Wykonawca po dokonaniu wytyczenia geodezyjnego ciągu pieszorowerowego zobowiązany jest do inwentaryzacji drzewostanu który koliduje z jej przebiegiem oraz do uzyskania w imieniu Zamawiającego decyzji na wycinkę drzew.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 441107,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 696512,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 441107,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNITRAK sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 191537878

7.3.3) Ulica: Strażacka 4

7.3.4) Miejscowość: Kielno

7.3.5) Kod pocztowy: 84-208

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 441107,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-02-07

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.