Ogłoszenie z dnia 2024-10-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00383624/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-26
- 2024/BZP 00390564/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-01
- 2024/BZP 00404127/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-09
- 2024/BZP 00407875/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-11
- 2024/BZP 00414869/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-16
- 2024/BZP 00420343/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa żłobka miejskiego i przedszkola wraz z zagospod. terenu obejm. infr. techniczną, tow. oraz budowa drogi tymcz. w Gliwicach przy ul. Zbożowej (działki nr 613, 612/1, 1064/2 obręb Kłodnica)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD BUDYNKÓW MIEJSKICH II TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276590157
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 35 B
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@tbs2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs2.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9463181.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa żłobka miejskiego i przedszkola wraz z zagospod. terenu obejm. infr. techniczną, tow. oraz budowa drogi tymcz. w Gliwicach przy ul. Zbożowej (działki nr 613, 612/1, 1064/2 obręb Kłodnica)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f9c2476-3387-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00536133
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022–2029” oraz Fundusz Dopłat Banku Gospodarstwa Krajowego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00383624
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 098/2024/TR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Budowa budynku żłobka miejskiego i przedszkola wraz z zagospodarowaniem terenu obejmującym infrastrukturę techniczną, towarzyszącą oraz budowa drogi tymczasowej w Gliwicach przy ul. Zbożowej (działki nr 613, 612/1, 1064/2 obręb Kłodnica).
W związku z tym, że realizacja inwestycji jest współfinansowana przez:„ Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022–2029” oraz Fundusz Dopłat Banku Gospodarstwa Krajowego - Generalny Wykonawca przejmuje na siebie obowiązki związane z promocją obu programów, dotyczy to w szczególności właściwego oznakowania terenu budowy i gotowego budynku. Wytyczne do obowiązków informacyjno-promocyjnych znajdują się pod linkiem: https://www.gov.pl/web/rodzina/materialy-informacyjno-promocyjne oraz w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U. z 2021 r. poz. 305).
Przedsięwzięcie inwestycyjne obejmuje kompleksową realizację prac dla następującego zakresu:
▪
roboty przygotowawcze w tym min.: ogrodzenie placu budowy, zaplecze budowy, dojazd do budowy, wykonanie wycinki drzew/krzewów, rozbiórka napotkanych elementów wraz z wywozem gruzu z ewentualnej rozbiórki
▪
kompleksowa budowa dwukondygnacyjnego budynku żłobka miejskiego i przedszkola wraz z instalacjami wewnętrznymi, instalacją fotowoltaiczną, źródłem ciepła w oparciu o gruntowe pompy ciepła i chłodu o mocy od minimum 240 kW do maksimum 270 kW* oraz swc, odwiertami wraz z wykonaniem planu ruchu geologicznego i jego zatwierdzeniem w OUG, wykończeniem, wyposażeniem kuchni oraz umeblowaniem, zgodnie z projektem.
*)Do kalkulacji ceny oferty należy przyjąć, źródło ciepła w oparciu o gruntowe pompy ciepła i chłodu o mocy od minimum 240 kW do maksimum 270 kW.
Na etapie realizacji inwestycji i po akceptacji Projektanta i Menadżera Projektu w celu optymalizacji źródła ciepła i chłodu mogą zostać zastosowane rozwiązania alternatywne, w tym 1 szt. pompy wysokotemperaturowej w celu zasilania central wentylacyjnych i wspomagania c.w.u.
Rozwiązania alternatywne wprowadzone przez Wykonawcę i zaakceptowane przez Projektanta i Inwestora, powodujące dodatkowe prace projektowe mogą być wykonane jedynie przez Projektanta niniejszej dokumentacji na koszt Wykonawcy
▪
przyłącza zewnętrzne w tym m.in: przyłącza kanalizacji deszczowej, przyłącza wod – kan., kanalizację teletechniczną do granicy działki
▪
zagospodarowanie terenu w tym: droga tymczasowa, droga wewnętrzna, chodniki, schody, pochylnie, parkingi, wiata śmietnikowa, zieleń, mury oporowe, oświetlenie terenu, ogrodzenie, furtki, bramy wjazdowe, place zabaw, wiaty zewnętrzne, zbiorniki retencyjne, ścieżki edukacyjne itp.
▪
wykonanie pielęgnacji zieleni zrealizowanej zgodnie z dokumentacją projektową, jak również wykonanie pielęgnacji nasadzeń zastępczych zgodnie z decyzją środowiskową nr 394/OE/2024 (do momentu dokonania skutecznego odbioru przez Departament Ochrony Środowiska Urzędu Marszałkowskiego w Katowicach - zgodnie z decyzjami). Generalny Wykonawca zapewni wykonanie i pielęgnację zieleni i nasadzeń zastępczych przez jedną specjalistyczną firmę. Przy czym pielęgnację zieleni reguluje odrębna umowa,
▪
wykonanie rozruchu instalacji technologicznych tj. np. instalacji fotowoltaicznej, wewnętrznych instalacji sanitarnych, elektrycznych i teletechnicznych, instalacji ppoż, pomp gruntowych i swc, central wentylacyjnych, wind, urządzeń kuchni wraz z przeprowadzeniem szkoleń z obsługi dla osób wyznaczonych przez Menadżera Projektu
▪
wykonanie kompleksowego serwisowania i konserwacji zabudowanych urządzeń, instalacji i wyposażenia mające wpływ na trwałość gwarancji producenta wraz z obowiązującymi przeglądami wynikającymi z prawa budowlanego, zamontowanych i przekazanych do eksploatacji w budynku oraz na zewnętrznej infrastrukturze. Serwisowanie będzie regulować odrębna umowa, która zostanie podpisana z Generalnym Wykonawcą. Czas realizacji - okres rękojmi liczony od dnia oddania obiektu do użytkowania.
Pełny opis przedmiotu zamówienia oraz wytyczne do realizacji zamówienia znajdują się w dokumentacji postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35541714,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39580628,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35541714,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma Budowlana EKOINBUD Sp. z o.o. sp. k
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: EKOINBUD Sp. z o.o. Geodetów 29, 80-298 Gdańsk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5833217016
7.3.3) Ulica: Geodetów 29
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-298
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1.
Część zamówienia: wykonania dolnego źródła dla instalacji pomp ciepła z odwiertami głębokimi pow. 120mb
2.
W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcy udział % podwykonawcy w całości zamówienia wynosi: 4 %
3.
Nazwa (firma) podwykonawcy: DPS Sp. z o.o. Odwierty dla pomp ciepła 55-040 Bielany Wrocławskie, ul. Dwa Światy 3F
II.
1.
Część zamówienia: instalacje elektryczne i teletechniczne
2.
W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcy udział % podwykonawcy w całości zamówienia wynosi: 5 %
3.
Nazwa (firma) podwykonawcy: podwykonawca nieznany
III.
1. Część zamówienia: instalacje sanitarne
2. W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcy udział % podwykonawcy w całości zamówienia wynosi: 16 %
3. Nazwa (firma) podwykonawcy: podwykonawca nieznany
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA BUDOWLANA EKOINBUD SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA BUDOWLANA EKOINBUD SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35541714,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Budowa automatycznych, jednostanowiskowych toalet publicznych - w systemie zaprojektuj i wybuduj.
- ZP/G/25/25Wykonanie i instalacja dedykowanego oprogramowania do sterowania modułami które będzie uzupełnieniem ciągu technologicznego urządzenia do nanoszenia nanowłókien
- Remont wybranych pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych w siedzibie Prokuratury Rejonowej w Zabrzu przy ul. Pawliczka 1 - drugi etap
- [4WOG-1200.2712.28.2025] Wycinka drzew i krzewów, frezowanie korzeni, nasadzenia zastępcze, cięcia pielęgnacyjne, wycinka samosiejek oraz porządkowanie terenu - 4 WOG Gliwice - 2 części.
- ZP/G/9/25Dostawa reaktora chemicznego o pojemności całkowitej 1.0 m3 do siedziby Zamawiającego wraz z montażem i przeszkoleniem pracowników Zamawiającego.
- 2025 - Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali konferencyjnej PBP przy ulicy Przemysłowej 7
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1604C w KM 0+000 -1+728 poprzez budowę drogi dla rowerów o dł. 1593 mb.
- Modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Domanicach w ramach programu wsparcia "Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2025" - postępowanie drugie
- Przebudowa drogi gminnej Nr 311104W - Kossobudy 4 w miejscowości Kossobudy, gmina Raciąż oraz Przebudowa drogi gminnej Nr 311109W Kossobudy - Żychowo nr ewid. działki 15 w m. Kossobudy.
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Rozbudowa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Lubichowo
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.