eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceBudowa żłobka miejskiego i przedszkola wraz z zagospod. terenu obejm. infr. techniczną, tow. oraz budowa drogi tymcz. w Gliwicach przy ul. Zbożowej (działki nr 613, 612/1, 1064/2 obręb Kłodnica)



Ogłoszenie z dnia 2024-10-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa żłobka miejskiego i przedszkola wraz z zagospod. terenu obejm. infr. techniczną, tow. oraz budowa drogi tymcz. w Gliwicach przy ul. Zbożowej (działki nr 613, 612/1, 1064/2 obręb Kłodnica)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD BUDYNKÓW MIEJSKICH II TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276590157

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 35 B

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@tbs2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs2.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/946318

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa żłobka miejskiego i przedszkola wraz z zagospod. terenu obejm. infr. techniczną, tow. oraz budowa drogi tymcz. w Gliwicach przy ul. Zbożowej (działki nr 613, 612/1, 1064/2 obręb Kłodnica)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f9c2476-3387-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00536133

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022–2029” oraz Fundusz Dopłat Banku Gospodarstwa Krajowego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00383624

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 098/2024/TR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Budowa budynku żłobka miejskiego i przedszkola wraz z zagospodarowaniem terenu obejmującym infrastrukturę techniczną, towarzyszącą oraz budowa drogi tymczasowej w Gliwicach przy ul. Zbożowej (działki nr 613, 612/1, 1064/2 obręb Kłodnica).
W związku z tym, że realizacja inwestycji jest współfinansowana przez:„ Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022–2029” oraz Fundusz Dopłat Banku Gospodarstwa Krajowego - Generalny Wykonawca przejmuje na siebie obowiązki związane z promocją obu programów, dotyczy to w szczególności właściwego oznakowania terenu budowy i gotowego budynku. Wytyczne do obowiązków informacyjno-promocyjnych znajdują się pod linkiem: https://www.gov.pl/web/rodzina/materialy-informacyjno-promocyjne oraz w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U. z 2021 r. poz. 305).

Przedsięwzięcie inwestycyjne obejmuje kompleksową realizację prac dla następującego zakresu:

roboty przygotowawcze w tym min.: ogrodzenie placu budowy, zaplecze budowy, dojazd do budowy, wykonanie wycinki drzew/krzewów, rozbiórka napotkanych elementów wraz z wywozem gruzu z ewentualnej rozbiórki

kompleksowa budowa dwukondygnacyjnego budynku żłobka miejskiego i przedszkola wraz z instalacjami wewnętrznymi, instalacją fotowoltaiczną, źródłem ciepła w oparciu o gruntowe pompy ciepła i chłodu o mocy od minimum 240 kW do maksimum 270 kW* oraz swc, odwiertami wraz z wykonaniem planu ruchu geologicznego i jego zatwierdzeniem w OUG, wykończeniem, wyposażeniem kuchni oraz umeblowaniem, zgodnie z projektem.
*)Do kalkulacji ceny oferty należy przyjąć, źródło ciepła w oparciu o gruntowe pompy ciepła i chłodu o mocy od minimum 240 kW do maksimum 270 kW.
Na etapie realizacji inwestycji i po akceptacji Projektanta i Menadżera Projektu w celu optymalizacji źródła ciepła i chłodu mogą zostać zastosowane rozwiązania alternatywne, w tym 1 szt. pompy wysokotemperaturowej w celu zasilania central wentylacyjnych i wspomagania c.w.u.
Rozwiązania alternatywne wprowadzone przez Wykonawcę i zaakceptowane przez Projektanta i Inwestora, powodujące dodatkowe prace projektowe mogą być wykonane jedynie przez Projektanta niniejszej dokumentacji na koszt Wykonawcy

przyłącza zewnętrzne w tym m.in: przyłącza kanalizacji deszczowej, przyłącza wod – kan., kanalizację teletechniczną do granicy działki

zagospodarowanie terenu w tym: droga tymczasowa, droga wewnętrzna, chodniki, schody, pochylnie, parkingi, wiata śmietnikowa, zieleń, mury oporowe, oświetlenie terenu, ogrodzenie, furtki, bramy wjazdowe, place zabaw, wiaty zewnętrzne, zbiorniki retencyjne, ścieżki edukacyjne itp.

wykonanie pielęgnacji zieleni zrealizowanej zgodnie z dokumentacją projektową, jak również wykonanie pielęgnacji nasadzeń zastępczych zgodnie z decyzją środowiskową nr 394/OE/2024 (do momentu dokonania skutecznego odbioru przez Departament Ochrony Środowiska Urzędu Marszałkowskiego w Katowicach - zgodnie z decyzjami). Generalny Wykonawca zapewni wykonanie i pielęgnację zieleni i nasadzeń zastępczych przez jedną specjalistyczną firmę. Przy czym pielęgnację zieleni reguluje odrębna umowa,

wykonanie rozruchu instalacji technologicznych tj. np. instalacji fotowoltaicznej, wewnętrznych instalacji sanitarnych, elektrycznych i teletechnicznych, instalacji ppoż, pomp gruntowych i swc, central wentylacyjnych, wind, urządzeń kuchni wraz z przeprowadzeniem szkoleń z obsługi dla osób wyznaczonych przez Menadżera Projektu

wykonanie kompleksowego serwisowania i konserwacji zabudowanych urządzeń, instalacji i wyposażenia mające wpływ na trwałość gwarancji producenta wraz z obowiązującymi przeglądami wynikającymi z prawa budowlanego, zamontowanych i przekazanych do eksploatacji w budynku oraz na zewnętrznej infrastrukturze. Serwisowanie będzie regulować odrębna umowa, która zostanie podpisana z Generalnym Wykonawcą. Czas realizacji - okres rękojmi liczony od dnia oddania obiektu do użytkowania.
Pełny opis przedmiotu zamówienia oraz wytyczne do realizacji zamówienia znajdują się w dokumentacji postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35541714,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39580628,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35541714,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma Budowlana EKOINBUD Sp. z o.o. sp. k

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: EKOINBUD Sp. z o.o. Geodetów 29, 80-298 Gdańsk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5833217016

7.3.3) Ulica: Geodetów 29

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-298

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1.
Część zamówienia: wykonania dolnego źródła dla instalacji pomp ciepła z odwiertami głębokimi pow. 120mb
2.
W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcy udział % podwykonawcy w całości zamówienia wynosi: 4 %
3.
Nazwa (firma) podwykonawcy: DPS Sp. z o.o. Odwierty dla pomp ciepła 55-040 Bielany Wrocławskie, ul. Dwa Światy 3F
II.
1.
Część zamówienia: instalacje elektryczne i teletechniczne
2.
W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcy udział % podwykonawcy w całości zamówienia wynosi: 5 %
3.
Nazwa (firma) podwykonawcy: podwykonawca nieznany
III.
1. Część zamówienia: instalacje sanitarne
2. W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcy udział % podwykonawcy w całości zamówienia wynosi: 16 %
3. Nazwa (firma) podwykonawcy: podwykonawca nieznany


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35541714,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W niniejszym postepowaniu zamawiającym jest Miasto Gliwice, w imieniu którego działa Menedżer Projektu: Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Gliwicach

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.