eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rydu³towyBezgotówkowy zakup benzyny bezo³owiowej oraz oleju napêdowego na potrzeby Zak³adu Gospodarki Komunalnej w Rydu³towach



Og³oszenie z dnia 2023-12-06


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Bezgotówkowy zakup benzyny bezo³owiowej oraz oleju napêdowego na potrzeby Zak³adu Gospodarki Komunalnej w Rydu³towach

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZAK£AD GOSPODARKI KOMUNALNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240796444

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Raciborska 150

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rydu³towy

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-280

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324577097

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgk.rydultowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zgk.rydultowy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Us³ugi oczyszczania miasta

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bezgotówkowy zakup benzyny bezo³owiowej oraz oleju napêdowego na potrzeby Zak³adu Gospodarki Komunalnej w Rydu³towach

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-efbc77cf-9340-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00536161

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00030500/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.3 Bezgotówkowy zakup oleju napêdowego i benzyny bezo³owiowej w roku 2024

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-efbc77cf-9340-11ee-ba3b-4e891c384685

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-efbc77cf-9340-11ee-ba3b-4e891c384685.
4. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
5. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie eZamówienia.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
2. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
3. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
4. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy eZamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpo¶rednio od osoby fizycznej, której dane dotycz±, w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia.
2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Zak³ad Gospodarki Komunalnej z siedzib± w Rydu³towach 44-280 przy ul. Raciborskiej 150, tel.: 324577097, e-mail: zgk.rydultowy@onet.pl, strona internetowa: www.zgk.rydultowy.pl,
2) inspektor ochrony danych dostêpny jest pod numerem: 324537480 oraz pod adresem e-mailowym: iod@rydultowy.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia na: Bezgotówkowy zakup benzyny bezo³owiowej i oleju napêdowego na potrzeby Zak³adu Gospodarki Komunalnej w Rydu³towach, znak sprawy: ZP.261.49.2023, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ tylko podmioty uprawnione na mocy obowi±zuj±cego prawa,
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp. Nastêpnie bêd± przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbêdny do zrealizowania przepisów dotycz±cych archiwizowania danych obowi±zuj±cych u administratora danych.
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp,
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
2. Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.261.49.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Bezgotówkowy zakup benzyny bezo³owiowej oraz oleju napêdowego na potrzeby Zak³adu Gospodarki Komunalnej w Rydu³towach.
2. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiaj±cy bêdzie realizowa³ na stacji paliw Wykonawcy zakup paliw w okresie obowi±zywania umowy, w szczególno¶ci:
1) benzyny bezo³owiowej w ilo¶ci 3 500 litrów
2) oleju napêdowego w ilo¶ci 21 500 litrów
3. Podane ilo¶ci paliwa s± wielko¶ciami szacunkowymi wynikaj±cymi z prognozowanego zapotrzebowania w okresie realizacji umowy i uzale¿nione bêd± od rzeczywistych potrzeb Zamawiaj±cego.
4. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ niezrealizowania ca³o¶ci przedmiotu zamówienia. Minimalny gwarantowany zakres zamówienia Zamawiaj±cy okre¶la na poziomie 50% warto¶ci przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09134100-8 - Olej napêdowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezo³owiowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy, na podstawie art. 441 ustawy Pzp, przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji.
1) W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiaj±cy przewiduje zastosowanie opcji, o której mowa w przepisie art. 441 ustawy Pzp. Maksymalny zakres opcji obejmuje 40% warto¶ci zamówienia.
2) Skorzystanie z prawa opcji zosta³o szczegó³owo ujête w Projekcie umowy – Za³±cznik nr 5 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Upust dla oleju napêdowego ON

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Upust dla oleju napêdowego PB95

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na zasadach okre¶lonych w rozdziale VIII SWZ oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 57 i 112 ust. 2 ustawy Pzp i wyka¿± ich spe³nianie na poziomie/w zakresie wymaganym przez Zamawiaj±cego zgodnie z opisem zamieszczonym w ust. 2.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawcy wyka¿±, i¿ posiadaj± aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi wydana przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 ze zm.).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego - zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ
2. O¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego - zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Koncesja na obrót paliwami ciek³ymi wydana przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j, Dz. U. z 2022 r. poz. 716 ze zm.);

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców (np. cz³onkowie konsorcjum, wspólnicy spó³ki cywilnej) – je¿eli dotyczy – o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to sk³ada siê zgodnie ze wzorem stanowi±cym  Za³±cznik nr 2 do SWZ.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców (np. cz³onkowie konsorcjum, wspólnicy spó³ki cywilnej) – je¿eli dotyczy – O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które dostawy i us³ugi wykonuj± poszczególni Wykonawcy, wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 3 do SWZ
3. W przypadku polegania przez Wykonawcê na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na podstawie art. 118 ust. 1 ustawy Pzp – je¿eli dotyczy:
a) O¶wiadczenie podmiotu trzeciego o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 2a do SWZ,
b) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów do realizacji danego zamówienia wed³ug wzoru w³asnego – je¿eli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
Uwaga: pe³nomocnictwo musi byæ udzielone przez wszystkich Wykonawców wchodz±cych w sk³ad konsorcjum oraz powinno mieæ okre¶lony zakres.
2. Zamawiaj±cy ¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
3. Wykonawcy do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy (na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp). O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika nr 4 do SWZ.
4. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie, ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy. Problematykê zobowi±zañ solidarnych w zakresie nie uregulowanym przez umowê konsorcjum reguluj± przepisy Kodeksu cywilnego.
5. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia prowadzone bêd± wy³±cznie z pe³nomocnikiem (liderem konsorcjum).

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowieñ umowy musi byæ zgodna z art. 454 i 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz wymaga pod rygorem niewa¿no¶ci formy pisemnego aneksu podpisanego przez ka¿d± ze stron.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza nastêpuj±ce zmiany ustaleñ zawartej umowy, w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy oraz okre¶la warunki takiej zmiany:
1) zmiana terminu realizacji lub sposobu realizacji umowy w sytuacji obiektywnych trudno¶ci dotycz±cych realizacji zamówienia (np. dzia³ania si³y wy¿szej, niezawinionych przez Wykonawcê opó¼nieñ w realizacji przedmiotu umowy); nowy termin realizacji umowy zostanie ustalony z uwzglêdnieniem czasu trwania przyczyn uniemo¿liwiaj±cych wykonanie zamówienia w pierwotnym terminie,
2) gdy Wykonawca zrezygnuje z Podwykonawcy, na którego zasoby powo³ywa³ siê na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Prawo zamówieñ publicznych w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu,
3) gdy Wykonawca zmieni zakres wykonywanej przez Podwykonawcê czê¶ci przedmiotu umowy w sytuacji zmiany Podwykonawcy, na którego zasoby powo³ywa³ siê na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Prawo zamówieñ publicznych w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu,
4) w przypadku zmiany, wprowadzenia lub rezygnacji Podwykonawcy,
5) w przypadku zmiany wysoko¶ci obowi±zuj±cej stawki podatku VAT w sytuacji, gdy w trakcie realizacji przedmiotu umowy nast±pi zmiana stawki podatku VAT dla dostaw objêtych przedmiotem umowy. W takim przypadku Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia, okre¶lonego w § 6 ust. 1 umowy, o kwotê równ± ró¿nicy w kwocie podatku.
3. Stosownie do tre¶ci art. 439 ustawy Pzp Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku zmiany cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia, z tym zastrze¿eniem, ¿e:
1) minimalny poziom zmiany ceny materia³ów lub kosztów, uprawniaj±cy strony umowy do ¿±dania zmiany wynagrodzenia wynosi 15% w stosunku do cen lub kosztów z miesi±ca, w którym z³o¿ono ofertê Wykonawcy,
2) poziom zmiany wynagrodzenia zostanie ustalony na podstawie wska¼nika zmiany cen materia³ów lub kosztów og³oszonego w komunikacie prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego, ustalonego w stosunku do kwarta³u, w którym zosta³a z³o¿ona oferta Wykonawcy; poziom zmiany bêdzie stanowi³ ró¿nicê ceny materia³ów lub kosztów og³oszonych w komunikacie prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego z miesi±ca, za który wnioskowana jest zmiana a poziomem cen materia³ów/ kosztów wynikaj±cych z komunikatu Prezesa GUS za miesi±c, w którym zosta³a z³o¿ona oferta Wykonawcy,
3) maksymalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia, jak± dopuszcza Zamawiaj±cy, to ³±cznie 20% w stosunku do warto¶ci ca³kowitego wynagrodzenia brutto okre¶lonego w § 6 ust. 1 umowy;
4) zmiana wynagrodzenia mo¿e nastêpowaæ co kwarta³, pocz±wszy najwcze¶niej od 7-ego miesi±ca obowi±zywania niniejszej Umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-14 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-14 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.