eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwiętoszówNaprawa po przeglądzie stacji uzdatniania wody w budynkach administrowanych przez SOI Duninów i SOI Dobre n/Kwisą



Ogłoszenie z dnia 2024-10-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Naprawa po przeglądzie stacji uzdatniania wody w budynkach administrowanych przez SOI Duninów i SOI Dobre n/Kwisą

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 43 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021509084

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Saperska 2

1.5.2.) Miejscowość: Świętoszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-726

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 43wog.szp@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://43wog.wp.mil.pl/pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/973616

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Naprawa po przeglądzie stacji uzdatniania wody w budynkach administrowanych przez SOI Duninów i SOI Dobre n/Kwisą

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34a6b53c-ee5e-4e03-b6c3-74d171bb210e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00536161

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00475535

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 98/26/PN/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Stacja uzdatniania wody w budynku nr 217 w kompleksie 7795 SOI – Duninów
a) Naprawa i czyszczenie głowic CLACK WS 1,5 CL – przy filtrach nr 2 i nr 3
b) Kalibracja głowic filtrów
c) Uzupełnienie złóż w filtrach odżelaziających nr 2 i nr 3
d) Przeprowadzenie prób technicznych, dostosowanie nastaw automatyki sterującej po wykonanych naprawach

4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50510000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających i pojemników metalowych

4.5.5.) Wartość części: 24144,90 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Stacja uzdatniania wody w budynku nr 20 w kompleksie 0550 SOI Dobre n/Kwisą
a) Czyszczenie i wymiana filtra wlotowego osuszacza powietrza LEWACO DHM 011
b) Aerator modułowy Micro Drop Aqua ApS MDA/1-10/121 - wykonanie czyszczenia i wymiana elementów AKPiA
• Analogowy przetwornik poziomu o parametrach: 4..20 mA, 0..4(5) m s.w. zalecany typ to: P58.BC4.G3.6.A.01.B
• Wymiana 2 sztuk czujników poziomów granicznych zalecany typ to: Liquiphant FTL31
c) Filtr ciśnieniowy Eko-Partner KF8 1000-06/18 - wykonanie czyszczenia przepustnic technologicznych oraz wymiana napędów elektrycznych
d) Pompy pośrednie LFP LFP 32 PJM 120 – wykonanie oczyszczenia wirników, oraz zmianę sposobu sterowania pomp. Wprowadzenie płynnej regulacji prędkości obrotowej.
e) Dmuchawa AIRTECH DM 06.7.5. - wymiana filtrów wlotowych
f) Pompa dozująca podchloryn sodu - ProMinent Doz. Sp. z o.o. GALA1601NPB200UA011000 - naprawa i regulacja w tym płukanie, wymiana membran i zaworów.
g) Pompa dozująca węglan sodu - ProMinent Doz. Sp. z o.o. GALA1601NPB200UA011000 - naprawa i regulacja w tym płukanie, wymiana membran i zaworów
h) Zastawki wrzecionowe „EKO-TECH” ZWN- 160 E – wykonanie konserwacji z zabezpieczeniem śrub smarem.
i) Napędy elektryczne AUMA SA 7.06 - wykonanie regulacji łączników krańcowych i momentowych
j) Przepływomierz elektromagnetyczny TECHMAG FMP-300 PT - wymiana niesprawnego przepływomierza
k) Przetwornik pomiarowy Hach Lange LXV 404.99.23551 - wymiana sond pomiarowych oraz kalibracja
l) Czujnik chloru z kompensacją pH 9184sc TFC Hach Lange LXV 404.99.00001
- wymiana sond pomiarowych oraz kalibracja
m) Bypassowy czujnik mętności ULTRATURB sc plus Hach Lange LPV415.99.20001 - wymiana sond pomiarowych oraz kalibracja
n) Pompy głębinowe – wymiana pomp głębinowych w studniach szt. 3 na pomy Grundfos SQ 5-70

4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50510000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających i pojemników metalowych

4.5.5.) Wartość części: 123979,74 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Stacja uzdatniania wody w budynku nr 208 w kompleksie 0550 SOI Dobre n/Kwisą - Karliki
a) Zbiornik hydroforowy 500/495 l ocynkowany 10 bar GRUDZIĄDZ szt.5 – wymiana zbiorników na nowe
b) Głowica filtra piaskowego szt. 5 - wymiana głowic na nowe
c) Kompresor bezolejowy – wymiana kompresora na nowy
d) Przeprowadzenie prób technicznych, dostosowanie nastaw automatyki sterującej po wykonanych naprawach
e) Montaż przepływowego filtra wody na zsyłaniu głównym bud. nr 120/k0550

4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50510000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających i pojemników metalowych

4.5.5.) Wartość części: 116787,27 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna:

Art. 255 pkt 1 ustawy Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo żadnej oferty”.

Uzasadnienie faktyczne:

W przedmiotowym postępowaniu w terminie wyznaczonym w SWZ i ogłoszeniu nie została złożona żadna oferta.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124230 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124230 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124230 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STUDIOJJ Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1133100310

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124230 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-15

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118080 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118080 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118080 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STUDIOJJ Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1133100310

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118080 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.