Ogłoszenie z dnia 2024-10-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00467489/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych - Przebudowa drogi gminnej na odcinku Jezierze - Radusz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOŁCZYGŁOWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979513
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Słupska 56
1.5.2.) Miejscowość: Kołczygłowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-140
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 598213909
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarczy@kolczyglowy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kolczyglowy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9b354d13-1752-402d-ac5b-a2986f53cc8a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych - Przebudowa drogi gminnej na odcinku Jezierze - Radusz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b354d13-1752-402d-ac5b-a2986f53cc8a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00536339
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040348/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Modrnizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych - Przebudowa drogi gminnej na odcinku Jezierze - Radusz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00467489
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MK.271.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 265176,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych związanych z przebudową infrastruktury drogowej w ramach inwestycji polegającej na Przebudowie drogi gminnej na odcinku Jezierze – Radusz na długości 641 mb w ramach zadania Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 1 do SWZ to jest – Dokumentacja projektowa – Załącznik nr 1A (projekt techniczny), Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – Załącznik nr 1B oraz w Przedmiarze robót – Załącznik nr 1C.
2. Zakres robót budowlanych będzie obejmować m. in. następujące elementy:
1) roboty przygotowawcze i ziemne,
2) wykonanie nawierzchni z płyt drogowych IOMB o wymiarach 100x75x12,5 typ C ułożonych śladowo (2x1,00 m) na podsypce z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0-31,5 gr 12 cm, szerokości 1,5 m (25 cm+100cm+25cm). Na połączeniu z drogą powiatową nr 1198G Motarzyno-Kołczygłowy na długości L=11,0 m i szerokości 5,00 m płyty należy ułożyć na pełnej szerokości,
3) wykonanie poboczy obustronnych z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0-31,5 o grubości 10 cm na szerokości 0,75 m,
4) wymianę istniejącego przepustu pod zjazdem z drogi powiatowej,
5) oczyszczenie rowu z namułu,
6) wykonanie zjazdów z tłucznia – 7 sztuk.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia został opisany w Załączniku nr 1 do SWZ – Dokumentacja projektowa – Załącznik nr 1A, w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – Załącznik nr 1B oraz Przedmiarze robót – Załącznik nr 1C.
4. Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, stanowiącej Załącznik nr 1A do SWZ oraz STWiORE stanowiącej Załącznik nr 1B do SWZ. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nie ujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia – jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej lub STWiORE stanowiącej Załącznik nr 1A oraz 1B do SWZ.
5. Zamawiający realizuje przedmiotową inwestycję na podstawie:
1) UMOWY nr 36G/WBG-OGR/2024 z dnia 19 lipca 2024 r. tytuł projektu: Zmówienie jest współfinansowane ze środków budżetu Województwa Pomorskiego związanych z wyłączeniem z produkcji gruntów rolnych (FOGR).
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Powody niedokonania podziału zamówienia na części: Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części, ponieważ nie jest to uzasadnione ze względu na specyfikę realizacji robót budowlanych. Wskazane jest, aby roboty wykonywał jeden Wykonawca ze względu na zachowanie rygorów technologicznych oraz udzieloną gwarancję na wykonane roboty. Ewentualny podział zamówienia na części groziłby generowaniem nadmiernych trudności technicznych i organizacyjnych np. Związanych z potrzebą skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia.
7. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przez cały okres realizacji zamówienia, następujących osób wykonujących czynności w zamówieniu polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.): roboty ziemne, wykonanie robót budowlanych związanych z układaniem nawierzchni, wykonanie robót wykończeniowych, prace porządkowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 306717,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 581458,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 312191,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Ciężarowy Roboty Drogowe i Ziemne Henryk Jankowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770727763
7.3.3) Ulica: Dolno, 13
7.3.4) Miejscowość: Trzebielino
7.3.5) Kod pocztowy: 77-235
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ZENON JANKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ZENON JANKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 312191,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KOŁCZYGŁOWY
więcej: przetargi KOŁCZYGŁOWY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Inwestycje w infrastrukturę zaopatrzenia w wodę i oczyszczania ścieków w Gminie Podedwórze
- Remont i zakup wyposażenia dla Lokalnego Centrum Integracyjnego w Łęgu Probostwie
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie ochrony przeciwpożarowej budynków przy ul. Canaletta 2, ul. Kłopotowskiego 1/3 i Pl. Zamkowym 6
- "Przebudowa stawu w Godaczach, Gmina Świercze"
- Remont Sali gimnastycznej w Zespole Szkół nr 2 we Wrocławiu
- Modernizacja drogi powiatowej nr 2277L w miejscowości Piotrowice gmina Strzyżewice
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.