Ogłoszenie z dnia 2024-10-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00381894/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w sołectwie Bartków, gm. Zagnańsk (ul. Południowa, ul. Dworska, ul. Wspólna)”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zagnańsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010866
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spacerowa 8
1.5.2.) Miejscowość: Zagnańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-050
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 300-13-22
1.5.8.) Numer faksu: 41 300-13-73
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zagnansk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagnansk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://platformazakupowa.pl/pn/zagnansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w sołectwie Bartków, gm. Zagnańsk (ul. Południowa, ul. Dworska, ul. Wspólna)”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f86bd09f-32d6-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00536351
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00208781/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w sołectwie Bartków, gm. Zagnańsk (ul. Południowa, ul. Dworska, ul. Wspólna)”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00381894
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZ.271.1.15.2024.PZZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2328090,06 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej zgodnie z załączoną dokumentacją projektową w zakresie budowy:
1.1. Sieci wodociągowej zlokalizowanej wzdłuż wydzielonego układu komunikacyjnego na dz. nr ewid. 444 i 100/1 obręb 0001 Bartków z włączeniem do istniejącego wodociągu usytuowanego w pasie drogi powiatowej nr 1293T na działce nr ewid. 121/1,
Sieć wodociągowa – długość 1893mb
- DN100 HDPE- SDR 11 – 1169 mb
- DN80 HDPE – SDR 11 – 724 mb
1.2. Sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej zlokalizowanej wzdłuż wydzielonego układu komunikacyjnego na dz. nr ewid. 444 i 100/1 obręb 0001 Bartków oraz w pasie dróg:
na dz. nr ewid. 121/1– droga powiatowa nr 1293T i 121/2- droga gminna, w części północnej przedsięwziecia sieć przebiegać będzie po terenie administrowanym przez Lasy Państwowe tj. przez dz. nr ewid. 998/18 i 998/17 obręb 0017 Zagnańsk (własność gmina Zagnańsk) z włączeniem w pasie drogi gminnej na dz. nr ewid. 998/14 obręb 0017 Zagnansk,
Sieć kanalizacji sanitarnej PVC200 SN8 – długość 1504 mb
- kanały boczne do granicy nieruchomości PVC160 – SN8 DN150 – 475 mb
Posadowienie planowanej infrastruktury metodą wykopu otwartego za wyjątkiem części dz. nr ewid. 998/18 obr. Zagnańsk oraz kanały boczne do posesji na dz. nr ewid. 121/1 i 121/2 obr. Bartków, gdzie planowane jest posadowienie metodą bezwykopową.
1.3. Wykonanie robót towarzyszących zgodnie z dokumentacją przetargową,
1.4. Po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca dokona odtworzenia terenu, na którym realizowane były roboty budowlane, uporządkuje teren i zgłosi
do odbioru zarządcy drogi. Roboty odtworzeniowe:
1.4.1. odtworzenie drogi powiatowej nr 1293T tj. działki nr ewid. 121/1 obr. Bartków, na terenie której prowadzone były prace budowlane zgodnie z postanowieniami decyzji Powiatowego Zarządu Dróg w Kielcach znak: PZD.600.324.2020.MS z dnia 11.08.2020 r.,
1.4.2 przywrócenie do stanu pierwotnego - odtworzenie terenu dróg gminnych na długości i szerokości prowadzonych prac w kruszywie 63 mm - 20 cm po zagęszczeniu oraz kruszywie 31,5 mm - 10 cm po zagęszczeniu,
1.4.3 odtworzenie terenu wszystkich posesji, na których realizowane były roboty budowlane,
2. Wykonawca zapewni właściwy nadzór nad prowadzonymi robotami przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje.
3. Przed rozpoczęciem robót należy uzyskać wszelkie zgody/zgłoszenia/uzgodnienia konieczne do wykonania robót – min. dokonanie zgłoszenia rozpoczęcia robót
w ,,Wodociągach Kieleckich”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2118320,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4641482,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2118320,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Honest Karol Kotwica
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360539020
7.3.3) Ulica: Tektoniczna 37A/33
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-640
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2118320,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana nawierzchni poliuretanowej wraz z warstwą hydroizolacyjną
- Budowa zbiorników retencyjnych w Kodniu
- Wykonanie remontu oraz przebudowa sal dydaktycznych w budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 38 przy ul. Namysłowskiej 10 w Warszawie
- Przeprowadzenie prac budowlanych związanych z renowacją budynków pałacu i oficyny północnej w Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach - etap II.
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" WRAZ Z BUDOWĄ KORTU TENISOWEGO W DZIAŁOSZYNIE"
- "Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.