Ogłoszenie z dnia 2023-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00215604/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-15
- 2023/BZP 00255462/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja pomieszczeń Oddziału Wewnętrznego z Intensywną Opieką Kardiologiczną
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY SZPITAL W ALEKSANDROWIE KUJAWSKIM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 911344332
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 18
1.5.2.) Miejscowość: Aleksandrów Kujawski
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-700
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 542828016
1.5.8.) Numer faksu: +48 542828002
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@vp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital-aleksandrow.internetdsl.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c8d67363-f2f5-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja pomieszczeń Oddziału Wewnętrznego z Intensywną Opieką Kardiologiczną2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8d67363-f2f5-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00536364
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027279/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja pomieszczeń Oddziału Wewnętrznego z Intensywną Opieką Kardiologiczną
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 Os priorytetowa 6 Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry, Działanie 6.1 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną, Poddziałanie 6.1.1 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00215604
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 10/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 616850,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja pomieszczeń Oddziału Wewnętrznego z Intensywną Opieką Kardiologiczną.
2. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej zadania pn.: Modernizacja pomieszczeń Oddziału Wewnętrznego z Intensywną Opieką Kardiologiczną.
3. Ze względu na okoliczność, iż roboty będą wykonywane w funkcjonującym obiekcie, Wykonawca musi zachować szczególną ostrożność tak, by nie powodować uciążliwości w działalności szpitala. Zamawiający informuje, że godziny wykonywania robót budowlanych muszą być każdorazowo uzgadniane z Zamawiającym.
4. W związku z panującą sytuacją epidemiologiczną Zamawiający zastrzega sobie prawo do chwilowego wstrzymania robót budowlanych. W przypadku dłuższych przerw w realizacji robót budowlanych, które ze względów technologicznych nie pozwolą na dotrzymanie terminu wykonania robót budowlanych Zamawiający zobowiązany będzie do odpowiedniego wydłużenia terminu realizacji umowy.
Zamawiający nie dopuszcza dokonania przez Wykonawcę na rzecz innych podmiotów przelewu wierzytelności (cesji wierzytelności) z tytułu zawartej umowy na realizację przedmiotowego zadania.
Wszystkie szczegółowe warunki realizacji robót należy uzgadniać z Zamawiającym w formie pisemnej.
6. Na wykonane roboty budowlano-instalacyjne określone w przedmiocie zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji jakości na okres nie krótszy niż 36-m-cy i nie dłuższy niż 60 m-cy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót stwierdzającego brak wad.
7. Mając na względzie, że zgodnie z SWZ oraz wzorem umowy Zamawiający przewidział rozliczenie ryczałtowe w rozumieniu art. 632 k.c.
8. Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej terenu przedmiotowej inwestycji celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków związanych z ich wykonaniem. W trakcie wizji lokalnej Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania pomiarów. Oferta złożona bez odbycia wizji lokalnej zgodnie z art. 226 ust. 1. pkt 18 ustawy PZP podlega odrzuceniu. Wizja lokalna odbędzie się dnia 25/05/2023 r. o godz. 12:00 w obecności osoby wskazanej przez Zamawiającego. Wizja rozpocznie się w Sali konferencyjnej nr 8 budynku F Zamawiającego. Swoją obecność w wizji należy zgłosić Kierownikowi Działu Administracyjno-Organizacyjnemu - tel. 54/2828042 do dnia 25/05/2023 r. do godz.: 11:00. Koszt wizji lokalnej po stronie Wykonawcy ponosi Wykonawca.
9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
10. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla przedmiotu zamówienia:
45215140-0 – roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
45400000-1 – roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 – roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 – roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1573185,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1573185,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1573185,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONTRAPUNKT Wojciech Masełkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7771076447
7.3.3) Ulica: Graniczna 4
7.3.4) Miejscowość: Puszczykowo
7.3.5) Kod pocztowy: 62-040
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty budowlane, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne i teletechniczne
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KONTRAPUNKT WOJCIECH MASEŁKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
KONTRAPUNKT WOJCIECH MASEŁKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1573185,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30INNE PRZETARGI Z ALEKSANDROWA KUJAWSKIEGO
- Dostawa Gazików i cewników z podziałem na pakiety
- Budowa miejsca wypoczynku i rekreacji w miejscowości Stawki, działka nr 240/2 przy ul. Sportowej, Gmina Aleksandrów Kujawski
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów ".
- Zorganizowanie i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, dla mieszkańców Gminy Aleksandrów Kujawski
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.