eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DobromierzBudowa chodników na terenie gminy Dobromierz



Ogłoszenie z dnia 2024-10-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa chodników na terenie gminy Dobromierz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DOBROMIERZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718343

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 24

1.5.2.) Miejscowość: Dobromierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-170

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@dobromierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobromierz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/dobromierz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa chodników na terenie gminy Dobromierz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dcc44a0d-b4e1-48ac-bbaf-654d2c7d6ab5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00536384

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049087/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa chodników na terenie gminy Dobromierz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00428418

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi: ,,Budowa chodników na terenie gminy Dobromierz”, zadanie dofinansowane z Dolnośląskiego Funduszu Pomocy Rozwojowej

Zadanie obejmuje:
1) zaprojektowanie i wybudowanie ok. 110 m chodnika w Dzierzkowie na dz. nr 119, obręb Dzierzków

Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na:
- opracowaniu dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę/wykonaniem zgłoszenia robót budowlanych oraz ewentualnym uzyskaniem innych decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania przedmiotowego zadania
- wykonaniu robót budowlanych na przedmiotowym zadaniu w oparciu o dokumentację opracowaną przez Wykonawcę robót oraz odpowiednie przepisy prawa.

Należy zaprojektować i wykonać chodnik z podbudową, o szerokości maksymalnej 1,8 m o nawierzchni z kostki betonowej, ograniczonej krawężnikiem betonowym oraz przejście dla pieszych wraz z doświetleniem.

2) zaprojektowanie i wybudowanie ok. 93 m chodnika w Borowie na dz. nr 11/2, obręb Borów
Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na:
- opracowaniu dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę/wykonaniem zgłoszenia robót budowlanych oraz ewentualnym uzyskaniem innych decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania przedmiotowego zadania
- wykonaniu robót budowlanych na przedmiotowym zadaniu w oparciu o dokumentację opracowaną przez Wykonawcę robót oraz odpowiednie przepisy prawa.

Należy zaprojektować i wykonać chodnik z podbudową, o szerokości maksymalnej 1,8 m o nawierzchni z kostki betonowej, ograniczonej krawężnikiem betonowym, z uwzględnieniem ewentualnych zjazdów.

3) wybudowanie ok. 165 m chodnika w Gniewkowie na dz. nr 157/3, obręb Gniewków (na podstawie posiadanej dokumentacji).
Należy przebudować drogę gminną 112335D w zakresie budowy chodnika wraz ze zjazdami. Chodnik posiadać będzie jezdnię o szerokości 1,80 m i nawierzchnię z kostki betonowej ograniczonej istniejącym krawężnikiem. Chodnik wykonać należy na istniejącej, uprzednio przygotowanej przez Zamawiającego podbudowie. Istniejąca podbudowa ma szerokość 1,50 m, należy dosypać ją do szerokości 1,80 m oraz uzupełnić ewentualne ubytki.

Zakres robót obejmuje ponadto geodezyjną inwentaryzację powykonawczą dla prac zrealizowanych w ramach przedmiotu zamówienia, przy czym:
1) Wykonawca dostarczy mapę zasadniczą z naniesionymi zmianami, zatwierdzoną przez Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru w Świdnicy, w skali 1:500, w wersji: - papierowej - 1 egz. ; - elektronicznej - 1 egz. (cała sekcja o następujących parametrach: skan w rozdzielczości min. 300 DPI, kolor 2 bity (czarno - białe), cała sekcja mapy, przycięta do ramki, zapis w postaci pliku TIFF na płycie CD)
3) treść mapy nie może zostać przysłonięta przez inne elementy umieszczone na mapie np. pieczątki, linie określające obszar opracowania, metryki, zamalowania itp.
3.1 Zakres robót obejmuje również inne prace niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym:
1) wykonanie, uzgodnienie oraz zatwierdzenie projektów tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych, oznakowanie placu budowy,
2) organizację zaplecza budowy ( miejsce, pobór energii, wody, dozorowanie itd.),
3) bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy na składowisko odpadów oraz i ich unieszkodliwienie o ile będzie to konieczne,
4) uporządkowanie i doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu sąsiadującego z placem budowy po zakończeniu wszystkich robót objętych zamówieniem,
5) niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach wynikłych w trakcie prowadzenia robót,
6) inne czynności wynikające ze specyfiki danych robót.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- Projekt budowlany i przedmiar robót dla chodnika w Gniewkowie na dz. nr 157/3, obręb Gniewków,
- OPZ
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 296873,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 342298,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 296873,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIT-BRUK Paweł Witkowski Roboty Ziemne Brukarstwo

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8842127892

7.3.4) Miejscowość: Jaskulin

7.3.5) Kod pocztowy: 58-170

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 296873,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.