Og³oszenie z dnia 2023-12-06
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00565491/01 - Wynik z dnia 2023-12-20
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug wydawania i dystrybucji czasopisma naukowego Folia Forestalia Polonica, Series A – Forestry w formie elektronicznej w latach 2024-2026 w systemie kwartalnym
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Instytut Badawczy Le¶nictwa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000115832
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Braci Le¶nej 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Raszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-090
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.gutman@ibles.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ibles.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
Instytut badawczy
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie pozosta³ych nauk przyrodniczych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug wydawania i dystrybucji czasopisma naukowego Folia Forestalia Polonica, Series A – Forestry w formie elektronicznej w latach 2024-2026 w systemie kwartalnym
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d27159e2-9437-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00536417
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00298317/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.3 Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug wydawania i dystrybucji czasopisma naukowego - Folia Forestalia Polonica
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d27159e2-9437-11ee-ba3b-4e891c3846853.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê:
1.1. przy u¿yciu platformy: e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl , w szczególno¶ci w zakresie
udostêpnienia Wykonawcom: Og³oszeñ, SWZ z za³±cznikami, Informacji dla Wykonawców oraz Z£O¯ENIA Oferty;
1.2. za pomoc± poczty elektronicznej pod adresem m.gutman@ibles.waw.pl, w szczególno¶ci w zakresie zadawania pytañ, przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e Oferta mo¿e zostaæ przekazane wy³±cznie za pomoc± platformy e-Zamówienia
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (zamierzaj±cy z³o¿yæ ofertê) musi posiadaæ konto z rol± „Wykonawca”, posiadaj±cy uprawnienia do sk³adania Ofert, na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont u¿ytkownika oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin
Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
3. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
4. U¿ytkownik zalogowany, jako konto uproszczone ma dostêpne formularze:
Wniosek – s³u¿±cy m. in. do zadawania pytañ do SWZ,
Inne.
5. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
6. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
7. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
8. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ z infolinii Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
9. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
10. Zamawiaj±cy informuje, ¿e zgodnie z art. 284 ust. 6 Pzp tre¶æ zapytañ wraz z wyja¶nieniami (bez ujawnienia ¼ród³a zapytania) udostêpni na stronie internetowej prowadzonego postêpowania. Tym samym wszelkie informacje przekazywane Wykonawcom
stanowi± integraln± czê¶æ specyfikacji warunków zamówienia i dotycz± wszystkich Wykonawców bior±cych udzia³ w ww. postêpowaniu. Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ ofertê uwzglêdniaj±c± wszelkie zmiany i wyja¶nienia zawarte w Informacjach dla Wykonawców.
11. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UEL119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Instytut Badawczy Le¶nictwa w Sêkocinie Stary, ul. Braci Le¶nej 3, 05-090 Raszyn, nr tel. 22 7150 300, adres e-mail: ibl@ibles.waw.pl;
• w sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomoc± poczty tradycyjnej na adres Instytut Badawczy Le¶nictwa w Sêkocinie Stary, ul. Braci Le¶nej 3, 05-090 Raszyn z dopiskiem IOD, poczt± elektroniczn± na adres email: iod@ibles.waw.pl lub pod numerem telefonu 22 7150607;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na Zamawiaj±cym;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art.78 ust.1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzieleni zamówienia publicznego; konsekwencje nie podania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• Posiada Pan/Pani:
− na podstawie art.15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
− na podstawie art.18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art.18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
• nie przys³uguje Pani/Panu: − w zwi±zku z art.17 ust. 3 lit.b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP39-239009
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie przez Wykonawcê us³ug wydawania i dystrybucji czasopisma naukowego Folia Forestalia Polonica, Series A – Forestry (dalej jako: „Czasopismo”) w formie elektronicznej, w tym us³ug redakcyjnych, produkcyjnych, hostingowo-dystrybucyjnych, marketingowych, szkoleniowych oraz rozwi±zañ technologicznych (dalej jako „Us³ugi”) w latach 2024-2026 w systemie kwartalnym.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72000000-5 - Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32426000-5 - Sieciowy system publikacji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium najni¿szej ceny OBEJMUJ¡CEJ (suma):
a. roczne wynagrodzenie brutto za us³ugi wydawnicze (30 artyku³ów w roczniku)
b. sta³e roczne wynagrodzenie brutto (za 4 Czasopisma w roczniku)
w pln (zaproponowane w Formularzu oferty) - waga 100%, maks. liczba punktów: 100.
Za zaoferowanie wynagrodzenia za us³ugi przyznaje siê punkty wed³ug nastêpuj±cego wyliczenia:
Liczba pkt = (Cn/Cbo)x100 pkt, gdzie: Cn – najni¿sza cena ofertowa brutto spo¶ród badanych ofert; Cbo – cena brutto badanej oferty.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ co najmniej 2 us³ugi w zakresie to¿samym z przedmiotem niniejszego zamówienia, polegaj±ce na wydawaniu czasopism drog± elektroniczn± o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 70 000,00 z³ netto ka¿da.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazaniu braku podstaw wykluczenia Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ do oferty aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z Za³±cznikiem nr 3 do niniejszej SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Na potwierdzenie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy do³±czonego do oferty wype³nionego Wykazu us³ug, stanowi±cego Za³±cznik nr 6 do niniejszej SWZ, z którego wynikaæ bêdzie, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ co najmniej 2 us³ugi w zakresie to¿samym z przedmiotem niniejszego zamówienia, polegaj±ce na wydawaniu czasopism drog± elektroniczn± o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 70 000,00 z³ netto ka¿da
Do Wykazu wykonanych us³ug, Wykonawca za³±cza (wraz z ofert±) dowody potwierdzaj±ce, ¿e us³ugi wykazane w Za³±czniku nr 6 do SWZ, potwierdzaj±ce spe³nienie przez Wykonawcê warunków udzia³u w niniejszym postêpowaniu zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie. Przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wadium w wysoko¶ci 3 000,00 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce z³otych);2. Wadium mo¿e byæ wniesione w:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku Citi Handlowy Nr 16 1030 1061 0000 0000 00788 945 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postêpowaniu ZP39-239009 – dotyczy „Us³ugi wydawnicze FFP”.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie zgodnie z art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to potwierdza spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wskazuj± w formularzu oferty, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp, oraz przewiduje nastêpuj±ce aneksy:1. aneks cenowy dopuszczaj±cy obni¿enie ceny za dany przedmiot zamówienia. Zamawiaj±cy na pisemny wniosek Wykonawcy, w uzasadnionych przypadkach, dopuszcza obni¿enie ceny ofertowej spowodowanej np. korzystnymi zmianami kursu waluty.
2. aneks przedmiotowy dopuszczaj±cy zmianê zaoferowanego przedmiotu zamówienia. Zamawiaj±cy na pisemny wniosek Wykonawcy, w uzasadnionych przypadkach, dopuszcza zmianê przedmiotu zamówienia w szczególno¶ci spowodowan± wycofaniem z produkcji, przy za³o¿eniu niezmienno¶ci ceny i niezmienno¶ci terminu realizacji zamówienia.
3. zmiany terminu wykonania zamówienia ze wzglêdu na organizacyjn± dzia³alno¶æ Zamawiaj±cego lub inne nie daj±ce siê przewidzieæ przyczyny o charakterze obiektywnym.
4. aneks przedmiotowy - w przypadku ujawnienia siê powszechnie wystêpuj±cych wad oferowanego przedmiotu zamówienia objêtego Umow±, Zamawiaj±cy (na pisemny wniosek Wykonawcy) dopuszcza zmianê w zakresie Przedmiotu Umowy polegaj±c± na zast±pieniu danego produktu produktem zastêpczym, spe³niaj±cym wszelkie wymagania przewidziane w OPZ dla pro duktu zastêpowanego, rekomendowanym przez producenta lub wykonawcê w zwi±zku z
ujawnieniem wad.
5. aneks przedmiotowy - dodanie do Oferty elementu/asortymentu, który nie zosta³ wyspecyfikowany w Ofercie na wykonanie przedmiotu zamówienia, a który w trakcie prac (realizacji zamówienia) okaza³ siê niezbêdny do zrealizowania zamówienia Zamawiaj±cego. W powy¿szym przypadku Wynagrodzenie Wykonawcy nie ulega zmianie. Zmiana nastêpuje
na wniosek jednej ze Stron Umowy, po zatwierdzeniu przez Zamawiaj±cego i Wykonawcê
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-18 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d27159e2-9437-11ee-ba3b-4e891c384685
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-18 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-16
INNE PRZETARGI RASZYN
wiêcej: przetargi RASZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór autorski, serwis oraz dostawa licencji systemu informatycznego AMMS/Infomedica
- ¦wiadczenie us³ug projektowych, wsparcia i realizacji w zakresie procesów wdra¿anych na platformie Webcon BPS
- Dostawa wraz z konfiguracj± oraz zakup us³ug wsparcia w ramach dzia³u technicznego dla projektu realizowanego przez Gminê Dobrzyca w ramach konkursu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorz±d"
- Wsparcie merytoryczne, kontrola prawid³owo¶ci danych zebranych w ramach identyfikacji cech eksploatacyjnych nawierzchni na DW, bêd±cych w administracji ZDW w K-cach na terenie woj. ¶l. tzw. Konsultant
- Us³uga wsparcia technicznego i merytorycznego w nadzorze nad systemem IT, do serializacji produktu leczniczego Biodribin
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie objêcia nadzorem autorskim oprogramowania aplikacyjnego AMMS/Infomedica Plus w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/32 TP/2024
wiêcej: Sieciowy system publikacji »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.