eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁapanówKompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Łapanów oraz jego jednostek organizacyjnych



Ogłoszenie z dnia 2023-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Łapanów oraz jego jednostek organizacyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAPANÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660677

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łapanów 34

1.5.2.) Miejscowość: Łapanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-740

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146134057

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: budownictwo@lapanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lapanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Łapanów oraz jego jednostek organizacyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3aa0f1b0-7491-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00536427

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032745/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Łapanów oraz jego jednostek organizacyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00465001

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IBP.III.271.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 546000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu Gminy Łapanów polegająca na:
1. Otwarcie i prowadzenie rachunku budżetu dla Gminy Łapanów.
2. Otwarcie i prowadzenie odrębnych rachunków dla budżetu związanych z projektami unijnymi (również w walucie Euro).
3. Otwarcie i prowadzenie rachunków dla Urzędu Gminy Łapanów .
4. Otwarcie i prowadzenie rachunków podstawowych, rachunków dodatkowych dla Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, ewentualnie rachunku dla projektu unijnego dla każdej jednostki budżetowej
5. Elektroniczna obsługa bankowa umożliwiająca między innymi:
- elektroniczną realizację przelewów
- sporządzanie wyciągów bankowych, dziennych następnego dnia roboczego, z każdego dnia, w którym były dokonane operacje (systemowe również) na rachunku
- zerowanie kont wskazanych rachunków bankowych jednostek budżetowych na koniec roku obrachunkowego bezpłatne
- instalacja systemu bezpłatna
- obsługa systemu bezpłatna
- przeszkolenie pracowników bezpłatne
6. Zakładanie i prowadzenie rachunków pomocniczych dla Gminy bezpłatne.
7. Wydawanie blankietów czeków bezpłatne.
8. Świadczenie usług przewalutowania.
9. Obsługa kasowa Gminy i jej jednostek organizacyjnych:
- Przyjmowanie wpłat gotówkowych każdego dnia roboczego dotyczących Gminy i jej jednostek organizacyjnych, w placówce Banku na terenie Łapanowa bezpłatne
- Dokonywanie wypłat gotówkowych dotyczących Gminy i jej jednostek organizacyjnych, w placówce Banku na terenie Łapanowa dotyczące jednostek organizacyjnych Gminy, bezpłatne.
10. Bank nie będzie pobierał prowizji od przelewów składanych między rachunkami prowadzonymi dla Gminy i jej jednostkami organizacyjnymi.
11. Wszystkie przelewy międzybankowe złożone do realizacji w danym dniu, zostaną zaksięgowane na rachunku Gminy jako wychodzące w tym samym dniu i będą widoczne na wyciągu bankowym z tego dnia.
12. Bank nie będzie pobierał opłat od przelewów wykonywanych za pomocą bankowości elektronicznej w systemie Elixir na rachunek znajdujący się w innym banku – przelew zewnętrzny ponieważ zostanie ona uwzględniona w miesięcznej opłacie ryczałtowej za usługi bankowe.
13. Realizacja przelewów między rachunkami Gminy i jej jednostkami w Banku prowadzącym obsługę będą realizowane na bieżąco, przez co rozumie się zaksięgowanie wartości przelewu na rachunku przyjmującym przelew niezwłocznie po złożeniu dyspozycji.
14. Uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym o wartości 2.000.000,00 zł z oprocentowaniem zmiennym liczonym comiesięcznie w oparciu o średnią arytmetyczną stawki WIBOR 1M ze wszystkich dni roboczych miesiąca poprzedzającego dany miesiąc obrachunkowy. Do wyliczenia ceny ofertowej przyjmuje się średnią arytmetyczną stawki WIBOR 1M miesiąca października 2023 r.
15. Odsetki od kredytu płatne będą do 10 dnia m-ca następującego po skończonym m-cu za który zostały naliczone, na podstawie informacji otrzymanej z banku.
16. Przyjmowanie środków na lokaty OVERNIGHT i terminowe z możliwością automatycznej prolongaty
17. Uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym w dniu podpisania umowy.
18. Uwaga: ze względu na konieczność codziennej gotówkowej obsługi Zamawiającego, w przetargu mogą uczestniczyć Banki, które zapewniają codzienną, ciągłą obsługę kasową Zamawiającego w Łapanowie ( dysponują punktem obsługi klienta, filią, oddziałem na terenie Łapanowa bądź utworzą najpóźniej w dniu podpisania umowy punkt obsługi klienta, filię, odział na terenie Łapanowa czynny co najmniej w godzinach pracy Urzędu).

Informacje dodatkowe:
1. Wykaz jednostek organizacyjnych
1. Budżet JST - Organ,
2. Urząd Gminy Łapanów,
3. Centrum Obsługi Oświaty w Łapanowie,
4. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łapanowie,
5. Gminny Zakład Komunalny,
6. Szkoła Podstawowa w Łapanowie,
7. Szkoła Podstawowa w Grabiu,
8. Szkoła Podstawowa w Tarnawie,
9. Szkoła Podstawowa w Sobolowie,
10. Szkoła Muzyczna I Stopnia w Sobolowie,
11. Publiczne Przedszkole w Łapanowie,

2.Zamawiający nie realizuje przelewów w formie papierowej.
3.Szacowana ilość przelewów: ok 1200 miesięcznie
4.Szacunkowa wysokość wpłat gotówkowych w kasie Urzędu Gminy : przeciętnie ok.100.000,00 zł miesięcznie
5. Wysokość pogotowia kasowego 2.000,00 zł

Uwaga: Cena oferty musi zawierać koszty obsługi bankowej oraz koszty kredytu w rachunku bieżącym w całym okresie trwania umowy tj; od 01.01.2024r. do 31.12.2026r. Na potrzeby wyliczenia ceny ofertowej należy przyjąć kredyt o wartości 2.000.000,00 zł z oprocentowaniem zmiennym liczonym comiesięcznie w oparciu o średnią arytmetyczną stawki WIBOR 1M ze wszystkich dni roboczych miesiąca poprzedzającego dany miesiąc obrachunkowy. Na potrzeby wyliczenia ceny przyjmuje się średnią arytmetyczną stawki WIBOR 1M miesiąca października 2023 r. Zabezpieczeniem kredytu w rachunku bieżącym będzie weksel in blanco wraz z deklaracja wekslową

Wymagania o których mowa w art. 95 Pzp.
1. Ponieważ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywać się poprzez wykonywanie czynności w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcę lub podwykonawcę - zamawiający, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie stosunku pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług objętych przedmiotem zamówienia w szczególności.:
1) opiekuna klienta
2. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu, na jego wniosek w terminie określonym we wniosku, dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej dokumentów w szczególności pisemnego oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzającego, że pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2018 r. poz. 2177). Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wymienione w pkt. 1 wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
3.Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody ( do wyboru) w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia:
1) oświadczenie zatrudnionego pracownika,
2) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,
3) poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy o pracę zatrudnionego pracownika,
4) inne dokumenty
Dokumenty powyższe powinny zwierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. Dokumenty powyższe powinny zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników.
4. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań o których mowa wyżej: Za nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa wyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego, w związku z niewypełnieniem obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o prace - kara umowna w wysokości 1.000 zł, za każdy przypadek. "

4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 563400,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 563400,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 563400,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krakowski Bank Spółdzielczy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6750006027

7.3.3) Ulica: Rynek Kleparski

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-150

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2026-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W dniu 6.12.2023r. zawarto umowę na obsługę bankową, W momencie podjęcia decyzji o kredycie w rachunku będzie to na podstawie oddzielnej umowy o wartości zgodnej z ofertą złożone w tym postępowaniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.