Og³oszenie z dnia 2023-12-06
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00576753/01 - Wynik z dnia 2023-12-28
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia na rzecz Miejskiego Przedsiêbiorstwa Us³ug Komunalnych w ¦wiêtoch³owicach Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miejskie Przedsiêbiorstwo Us³ug Komunalnych w ¦wiêtoch³owicach Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000150998
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: £agiewnicka 76
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiêtoch³owice
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-608
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mpuk.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mpuk.eu
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia na rzecz Miejskiego Przedsiêbiorstwa Us³ug Komunalnych w ¦wiêtoch³owicach Sp. z o.o.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d6ce38aa-9444-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00536499
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak
2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mog± ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia:
art. 94 ust. 1 pkt 1) ustawy
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://mpuk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami mo¿e siê odbywaæ wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz.U. z 2020r. poz. 344), tj:
1) poprzez Platformê przetargow± pod adresem:
https://mpuk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html (zwanej dalej zamiennie Platform± przetargow±), w wierszu oznaczonym tytu³em niniejszego postêpowania
lub
2) poczt± elektroniczn± na adres e-mail Zamawiaj±cego zamowienia@mpuk.eu oraz adresy e mail Wykonawców podane w formularzu oferty.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy z³o¿yæ ofertê (wy³±cznie poprzez Platformê przetargow±) – zobowi±zany jest zapoznaæ siê z instrukcjami u¿ytkowników Platformy przetargowej - dostêpnymi pod adresem https://mpuk.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptowaæ regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostêpny pod adresem:
https://mpuk.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
2. Z³o¿enie oferty poprzez Platformê przetargow± oznacza akceptacjê regulaminu, o którym mowa w ust. 1 rozdzia³u 13 SWZ.
3. Wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane s± na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem:
https://mpuk.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
4. Wsparcia technicznego w zakresie dzia³ania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade S.A., ul. Legnicka 57d, lokal B/J, 54-203 Wroc³aw, nr tel. +48 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedzia³ku do pi±tku (dni robocze) w godz. 800 - 1600.
5. Sposoby z³o¿enia oferty za po¶rednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia z³o¿enia oferty (w zale¿no¶ci od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zosta³y opisane w Instrukcjach u¿ytkowników Platformy przetargowej.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MPUK/DN/ZP/16/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia na rzecz Miejskiego Przedsiêbiorstwa Us³ug Komunalnych w ¦wiêtoch³owicach w zakresie:
a) bezpo¶redniej ochrony fizycznej mienia MPUK w ¦wiêtoch³owicach Sp. z o.o. przy ul. £agiewnickiej 76
b) bezpo¶redniej ochrony fizycznej mienia na terenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów w ¦wiêtoch³owicach przy ul. Szpitalnej.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku nr 7 do specyfikacji.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 369 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowejWarunkiem udzia³u w postêpowaniu jest posiadanie przez Wykonawcê uprawnieñ do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej, tj.: koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnêtrznych na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2021 poz. 1995 z pó¼. zm.).
Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:
a) Wykonawca musi wykazaæ, ¿e wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert,
a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie co najmniej:
- jedno zamówienie, którego przedmiotem jest us³uga ochrony osób i mienia w budynku u¿yteczno¶ci publicznej (zdefiniowanego w Rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie - tekst jednolity Dz.U. 2019 poz. 1065), trwaj±ce minimum kolejnych 6 miesiêcy, o warto¶ci co najmniej 100 000 z³otych brutto.
W przypadku wykazania przez Wykonawcê us³ug trwaj±cych – dotychczasowy, okres trwania us³ugi nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 6 miesiêcy i warto¶æ wykonanej dotychczas us³ugi nie mo¿e byæ mniejsza ni¿ 100 000 z³otych.
- jedno zamówienia, którego przedmiotem jest us³uga ochrony obiektu o powierzchni nie mniejszej ni¿ 400 m2, trwaj±ce minimum kolejnych 6 miesiêcy, o warto¶ci co najmniej 100 000 z³otych brutto.
W przypadku wykazania przez Wykonawcê us³ug trwaj±cych – dotychczasowy, okres trwania us³ugi nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 6 miesiêcy i warto¶æ wykonanej dotychczas us³ugi nie mo¿e byæ mniejsza ni¿ 100 000 z³otych.
b) Wykonawca musi wykazaæ, ¿e dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej 4 osobami, którym to osobom Wykonawca powierzy wykonywanie czynno¶ci pracownika ochrony w przedmiotowym zamówieniu. Wskazane osoby musz± byæ pe³noletnie, zdolne do pracy.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: - w celu potwierdzenia spe³niania warunku dotycz±cego uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów, Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy aktualnej koncesji Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji wydanej dla Wykonawcy na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie ochrony osób i mienia na obszarze, którego dotyczy przedmiotowe zamówienie, zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób
i mienia (tj. Dz. U. z 2021 poz. 1995 z pó¼. zm.).
- w celu potwierdzenia spe³niania warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy:
a) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy
- w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, wzór wykazu zawiera za³±cznik nr 4 do specyfikacji,
b) dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy;
Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug wykonywanych wspólnie
z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa w lit a) powinien wykazywaæ tylko te us³ugi,
w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych, w których wykonywaniu bezpo¶rednio uczestniczy³ lub uczestniczy;
c) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu zawiera za³±cznik nr 5 do specyfikacji,
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wraz z ofert± nale¿y z³o¿yæ:1) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym w rozdziale 19 SWZ – zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ.
2) O¶wiadczenie, ¿e Wykonawca zapozna³ siê z warunkami zamówienia i z projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia, które zostan± wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia oraz, ¿e przyjmuje ich tre¶æ bez ¿adnych zastrze¿eñ – zgodnie z tre¶ci± zawart±
w formularzu oferty, stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ.
3) Pe³nomocnictwo
4) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy („(…) z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.”) – o ile dotyczy (odnosi siê do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia).
5) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego Wykonawcy zasoby, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (o ile Wykonawca korzysta ze zdolno¶ci innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy).
6) Na potwierdzenie, ¿e Wykonawca albo jego jednostka, która bêdzie realizowa³a zamówienie charakteryzuje siê okre¶lon± struktur± zatrudnienia, z³o¿y stosowne dokumenty, np.: decyzjê w sprawie przyznania statusu zak³adu pracy chronionej lub zak³adu aktywno¶ci zawodowej,
o której mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i spo³ecznej oraz zatrudnianiu osób niepe³nosprawnych (Dz. U. z 2021 r. poz. 573), lub inne dokumenty potwierdzaj±ce status Wykonawcy albo jego jednostki organizacyjnej jako zak³adu pracy chronionej, spó³dzielni socjalnej lub potwierdzaj±ce prowadzenie przez Wykonawcê albo jego jednostkê, która bêdzie realizowa³a zamówienie, dzia³alno¶ci obejmuj±cej spo³eczn±
i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grupy spo³ecznie marginalizowanej i inne dokumenty potwierdzaj±ce procentowy wska¼nik zatrudnienia, potwierdzaj±ce spe³nienie warunku okre¶lonego w szczegó³owym zakresie w rozdziale 19 ust. 1, lit. a) specyfikacji.
UWAGA! W przypadku konsorcjum, dokumenty, o których mowa w pkt 6 sk³ada odrêbnie ka¿dy cz³onek konsorcjum tj. ka¿dy cz³onek konsorcjum musi spe³niæ odrêbnie warunek posiadania statusu ww. Wykonawcy, zatrudniaj±cego 30% osób zagro¿onych wykluczeniem spo³ecznym, szczegó³owo okre¶lonych w rozdziale 19 ust. 1 , lit a) specyfikacji.
7) Dowód wniesienia wadium:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci: 5.000,00 PLN.6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w za³±cznikach nr 6 do SWZ.2) Zmiana umowy mo¿e tak¿e nast±piæ w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-15 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://mpuk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-15 10:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-13
INNE PRZETARGI Z ¦WIÊTOCH£OWIC
- ¦wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia na rzecz Miejskiego Przedsiêbiorstwa Us³ug Komunalnych w ¦wiêtoch³owicach Sp. z o.o.
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie ochrony mienia i zapewnienia bezpieczeñstwa na terenie sk³adowiska odpadów innych ni¿ niebezpieczne i obojêtne w ¦wiêtoch³owicach w rejonie ul. Wojska Polskiego
- Sukcesywne dostawy gazów medycznych i niemedycznych w butlach, tlenu ciek³ego do zbiornika kriogenicznego wraz z infrastruktur± umo¿liwiaj±c± odbiór i magazynowanie tlenu ciek³ego na potrzeby Ze (...)
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych do Miejskiego Domu Pomocy Spo³ecznej "Z³ota Jesieñ" w ¦wiêtoch³owicach w okresie od 02 stycznia do 30 czerwca 2025r.
- Zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych pochodz±cych z terenu Gminy ¦wiêtoch³owice objêtych komercyjnym systemem gospodarowania odpadami komunalnymi
wiêcej: przetargi w ¦wiêtoch³owicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów Zak³adu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o.
- Zawarcie umowy na ¶wiadczenie us³ug ochroniarskich i portierskich obiektu zaplecza technicznego i magazynowego Zak³adu Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. w Mys³owicach w roku 2025
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Prokuraturze Okrêgowej w Przemy¶lu oraz w podleg³ych jednostkach rejonowych.
- Us³uga bezpo¶redniej ochrony fizycznej budynków, osób oraz mienia dla obiektów Prokuratury Okrêgowej Warszawa-Praga w Warszawie i podleg³ych Prokuratur Rejonowych w latach 2025 -2026
- Dozór oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie ochrony mienia i zapewnienia bezpieczeñstwa na terenie sk³adowiska odpadów innych ni¿ niebezpieczne i obojêtne w ¦wiêtoch³owicach w rejonie ul. Wojska Polskiego
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.