Ogłoszenie z dnia 2023-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00446295/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-16
- 2023/BZP 00454949/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa różnego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem - 6 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET IGNATIANUM W KRAKOWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357244777
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 26
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-501
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ignatianum.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ignatianum.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ignatianum1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa różnego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem - 6 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96797659-6c2b-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00536509
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00446295
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP/2023/000030
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa 1 laptopa.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2.1-2.6 do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. Dostawa asortymentu obejmuje także w przypadkach wskazanych odpowiednio w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia dostawę niezbędnego wyposażenia (w tym okablowania, licencji itp.), jak również dla całości asortymentu - dostarczenie do siedziby Zamawiającego, wyładunek i wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń oraz objęcie asortymentu gwarancją. Zamawiający wymaga gwarancji na asortyment na okres wskazany w załączniku nr 2 do SWZ , przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji. Szczegóły dotyczące gwarancji, rękojmi i świadczeń z nimi związanych zawarte są w załączniku do SWZ nr 2.1 oraz § 6 projektowanych postanowień umowy/PPU stanowiących załącznik nr 3 do SWZ. Szczegółowe warunki i sposób realizacji dostaw zawiera załącznik nr 3 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (PPU/projekt umowy).Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia w danej części zamówienia, na którą składana jest oferta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.5.) Wartość części: 4549,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa 3 laptopów.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2.1-2.6 do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. Dostawa asortymentu obejmuje także w przypadkach wskazanych odpowiednio w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia dostawę niezbędnego wyposażenia (w tym okablowania, licencji itp.), jak również dla całości asortymentu - dostarczenie do siedziby Zamawiającego, wyładunek i wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń oraz objęcie asortymentu gwarancją. Zamawiający wymaga gwarancji na asortyment na okres wskazany w załączniku nr 2 do SWZ , przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji. Szczegóły dotyczące gwarancji, rękojmi i świadczeń z nimi związanych zawarte są w załączniku do SWZ nr 2.1 oraz § 6 projektowanych postanowień umowy/PPU stanowiących załącznik nr 3 do SWZ. Szczegółowe warunki i sposób realizacji dostaw zawiera załącznik nr 3 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (PPU/projekt umowy).Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia w danej części zamówienia, na którą składana jest oferta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.5.) Wartość części: 7763,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa 3 laptopów.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2.1-2.6 do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. Dostawa asortymentu obejmuje także w przypadkach wskazanych odpowiednio w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia dostawę niezbędnego wyposażenia (w tym okablowania, licencji itp.), jak również dla całości asortymentu - dostarczenie do siedziby Zamawiającego, wyładunek i wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń oraz objęcie asortymentu gwarancją. Zamawiający wymaga gwarancji na asortyment na okres wskazany w załączniku nr 2 do SWZ , przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji. Szczegóły dotyczące gwarancji, rękojmi i świadczeń z nimi związanych zawarte są w załączniku do SWZ nr 2.1 oraz § 6 projektowanych postanowień umowy/PPU stanowiących załącznik nr 3 do SWZ. Szczegółowe warunki i sposób realizacji dostaw zawiera załącznik nr 3 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (PPU/projekt umowy).Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia w danej części zamówienia, na którą składana jest oferta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.5.) Wartość części: 9297,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa 10 laptopów.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2.1-2.6 do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. Dostawa asortymentu obejmuje także w przypadkach wskazanych odpowiednio w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia dostawę niezbędnego wyposażenia (w tym okablowania, licencji itp.), jak również dla całości asortymentu - dostarczenie do siedziby Zamawiającego, wyładunek i wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń oraz objęcie asortymentu gwarancją. Zamawiający wymaga gwarancji na asortyment na okres wskazany w załączniku nr 2 do SWZ , przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji. Szczegóły dotyczące gwarancji, rękojmi i świadczeń z nimi związanych zawarte są w załączniku do SWZ nr 2.1 oraz § 6 projektowanych postanowień umowy/PPU stanowiących załącznik nr 3 do SWZ. Szczegółowe warunki i sposób realizacji dostaw zawiera załącznik nr 3 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (PPU/projekt umowy).Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia w danej części zamówienia, na którą składana jest oferta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.5.) Wartość części: 24735,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa 5 komputerów.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2.1-2.6 do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. Dostawa asortymentu obejmuje także w przypadkach wskazanych odpowiednio w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia dostawę niezbędnego wyposażenia (w tym okablowania, licencji itp.), jak również dla całości asortymentu - dostarczenie do siedziby Zamawiającego, wyładunek i wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń oraz objęcie asortymentu gwarancją. Zamawiający wymaga gwarancji na asortyment na okres wskazany w załączniku nr 2 do SWZ , przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji. Szczegóły dotyczące gwarancji, rękojmi i świadczeń z nimi związanych zawarte są w załączniku do SWZ nr 2.1 oraz § 6 projektowanych postanowień umowy/PPU stanowiących załącznik nr 3 do SWZ. Szczegółowe warunki i sposób realizacji dostaw zawiera załącznik nr 3 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (PPU/projekt umowy).Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia w danej części zamówienia, na którą składana jest oferta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.5.) Wartość części: 3599,95 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa 15 monitorów.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2.1-2.6 do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. Dostawa asortymentu obejmuje także w przypadkach wskazanych odpowiednio w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia dostawę niezbędnego wyposażenia (w tym okablowania, licencji itp.), jak również dla całości asortymentu - dostarczenie do siedziby Zamawiającego, wyładunek i wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń oraz objęcie asortymentu gwarancją. Zamawiający wymaga gwarancji na asortyment na okres wskazany w załączniku nr 2 do SWZ , przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji. Szczegóły dotyczące gwarancji, rękojmi i świadczeń z nimi związanych zawarte są w załączniku do SWZ nr 2.1 oraz § 6 projektowanych postanowień umowy/PPU stanowiących załącznik nr 3 do SWZ. Szczegółowe warunki i sposób realizacji dostaw zawiera załącznik nr 3 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (PPU/projekt umowy).Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia w danej części zamówienia, na którą składana jest oferta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.5.) Wartość części: 5935,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do wyznaczonego przez Zamawiającego terminu składania ofert tj. do dnia 26.10.2023 r. do godz. 9.00 do części 1 przedmiotowego postępowania nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym Zamawiający jest zobligowany do unieważnienia niniejszej części postępowania zgodnie z art. 255 pkt. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7970,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8118,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7970,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZONEO OLEKSIEWICZ Spółka komandytowo-akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7752667756
7.3.3) Ulica: ul. Noskowskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7970,4 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7763,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7896,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7763,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZONEO OLEKSIEWICZ Spółka komandytowo-akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7752667756
7.3.3) Ulica: ul. Noskowskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZONEO OLEKSIEWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
ZONEO OLEKSIEWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7763,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9471,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23087,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21894,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BESTLINE TECHNOLOGY Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5532585096
7.3.3) Ulica: ul. Fabryczna 1
7.3.4) Miejscowość: Żywiec
7.3.5) Kod pocztowy: 34-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZONEO OLEKSIEWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
ZONEO OLEKSIEWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9471,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10522,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10522,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10522,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZONEO OLEKSIEWICZ Spółka komandytowo-akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7752667756
7.3.3) Ulica: ul. Noskowskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BESTLINE TECHNOLOGY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BESTLINE TECHNOLOGY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10522,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8210,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8210,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8210,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „e-Tech” ® Jacek Sójka Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7282680876
7.3.3) Ulica: ul. Nowa 29/31
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-030
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZONEO OLEKSIEWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
ZONEO OLEKSIEWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8210,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja budowy oświetlenia 3 przejść dla pieszych przy ul. Bochenka
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Budowa chodnika przy ul. Olszanickiej po stronie północnej na odc. od ul. Insurekcji Kościuszkowskiej do posesji nr 34.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowa oświetlenia w ramach zadania "Budowa oświetlenia przy ul. Nad Drwiną" w trybie zaprojektuj i zbuduj.
- Obsługa XV Międzynarodowej Konferencji ŚRODKI SMAROWE 2025 organizowanej przez Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy w dniach 20-22 października 2025 r.
- Remont pomieszczeń w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 4 w Krakowie przy ul. Urzędniczej 65
- REMONT DACHU NAD BUDYNKIEM JADALNI I AULI W CENTRUM WYPOCZYNKU JORDANOVA W GOŁKOWICACH GÓRNYCH
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa sprzętu komputerowego, pomocy dydaktycznych i wyposażenia sal lekcyjnych na potrzeby szkół z terenu Gminy Kamień
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego na potrzeby laboratoriów językowych dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Dostawa sprzętu IT dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zawierciu
- Zakup komputerów, akcesoriów komputerowych i sprzętu elektronicznego na potrzeby WFOŚiGW we Wrocławiu
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z AKCESORIAMI_160
- "Dostawa oraz montaż prozdrowotnego wyposażenia biurowego dla pracowników Urzędu Miasta i Gminy w Morawicy "
więcej: Sprzęt związany z komputerami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.