Ogłoszenie z dnia 2024-10-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00482201/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-03
- 2024/BZP 00490854/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SVA/W/J/4620-27/2024 Dostawa stolarki drzwiowej do kontenerów dla DPP Ślusarnia Jarosław i Krotoszyn CZ. I - drzwi stalowe CZ. II - drzwi drewniane
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AMW SINEVIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142989877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@amwsinevia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amwsinevia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.amwsinevia.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SVA/W/J/4620-27/2024 Dostawa stolarki drzwiowej do kontenerów dla DPP Ślusarnia Jarosław i Krotoszyn CZ. I - drzwi stalowe CZ. II - drzwi drewniane2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7f85030-ada3-4b22-931f-fc076ad029c7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00536554
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00482201
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SVA/W/J/4620-27/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 258000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - drzwi stalowe4.5.3.) Główny kod CPV: 44221000-5 - Okna, drzwi i podobne elementy
4.5.5.) Wartość części: 230000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - drzwi drewniane4.5.3.) Główny kod CPV: 44221000-5 - Okna, drzwi i podobne elementy
4.5.5.) Wartość części: 28000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie składania ofert wpłynęły dwie oferty, które podlegają odrzuceniu. W związku z powyższym zaszła konieczność unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto 34 000,00 zł.
W wyznaczonym terminie składania ofert wpłynęły trzy oferty na kwoty 150 961,72 zł, 115 976,70 zł, 116 235,00 zł – wszystkie przekraczają wysokość środków finansowych, jakie Zamawiający przeznaczył na sfinansowania zamówienia.
Zauważyć należy, iż Zamawiający nie ma obowiązku zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia. Jak zauważa UZP (Prawo zamówień publicznych, Komentarz pod redakcją Huberta Nowaka i Mateusza Winiarza, Warszawa 2021, s. 768) „Decyzja o zwiększeniu tej kwoty jest oparta na swobodnym uznaniu Zamawiającego. Wyrażenie "może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty" należy interpretować jako uprawnienie zamawiającego i to do jego decyzji należy kwestia możliwości zwiększenia środków finansowych na dany cel. Zatem zamawiający nie ma obowiązku poszukiwania dodatkowych środków finansowych na sfinansowanie zamówienia ponad kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia".
Z uwagi na fakt, iż wszystkie oferty przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, komisja proponuje unieważnić postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych z Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim"
- Świadczenie usługi: "Ochrona obiektu, osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego w Nowym Dworze Mazowieckim "
- SVA/BZ/4620-22/2024 Dostawa wody źródlanej i mineralnej dla pracowników Spółki AMW Sinevia Sp. z o.o.
- SVA/Z/K/4620-4/2024: Budowa kontenerów na potrzeby AMW SINEVIA Sp. z o.o.
- Oprac. dok. proj.-koszt. remontu kotł. olej. o mocy 2x90 kW oraz pomieszczenia magazynu oleju z uwzględnieniem remontu dachu nad pomieszczeniami budynku nr 75 na terenie komp. wojsk. w m. Podebłocie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przywrócenie wartości użytkowej: bram garażowych, ogrodzenia oraz drzwi wejściowych w KP PSP Lwówek Śląski - zamówienie z podziałem na 3 części"
- Roboty budowlane związane z wykonaniem budynku poczwórnej kancelarii leśniczego- Nadleśnictwo Przasnysz - powtórzenie
- Zakup, dostawa i montaż stolarki okiennej oraz utylizacja starej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Szydłowcu przy ul. Strażackiej 3
więcej: Okna, drzwi i podobne elementy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.