eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁączkiRemont i restauracja ruin zamku Kmitów w Manastercu (Zamek Sobień)



Ogłoszenie z dnia 2024-10-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i restauracja ruin zamku Kmitów w Manastercu (Zamek Sobień)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO LESKO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370014449

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 8

1.5.2.) Miejscowość: Łączki

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-600

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lesko@krosno.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_lesko

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_lesko/zamowienia_publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont i restauracja ruin zamku Kmitów w Manastercu (Zamek Sobień)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7a89ec1-d8c0-4c5e-a6d6-4c44364dbe81

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00536592

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00488460/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont i restauracja ruin Zamku Kmitów w Manastercu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00435357

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: S.270.1.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest „Remont i restauracja ruin zamku Kmitów w Manastercu (Zamek Sobień)” zlokalizowanego na terenie działek o nr ewid. 87,473 i 86/6 położonych w miejscowości Manasterzec. Planowany remont ma na celu zabezpieczenie (restaurację i konserwację ruin dawnego zamku. Planowane prace konserwatorskie – działania mające na celu zabezpieczenie i utrwalanie substancji zabytku, zahamowanie procesów jego destrukcji. Prace restauratorskie mają na celu wyeksponowanie wartości artystycznych i estetycznych zabytku, uzupełnienie lub odtworzenie jego części. W ramach prac zabezpieczających miejscowe uzupełnienia muru w strefie posadowienia. Zabezpieczenie korony i lica murów oraz odtworzenie (restaurację fragmentów).
2) W ramach robót budowlanych zamierza się:
a) oczyszczenie murów z rozluźnionych i odpadających elementów wątku i fragmentów zaprawy,
b) miejscowe podmurowanie strefy posadowienia ścian na istniejących fundamentach lub istniejącym podłożu skalnym z nawiązaniem się do istniejącego lica murów i odtworzenia naroży ściany lub ościeży otworu,
c) uzupełnienie ubytków w wątku warstwy licowej ścian,
d) miejscowa rekonstrukcja nadproży ( łuków odcinkowych) otworów okiennych i drzwiowych jako przewiązanie zachowanych wolnostojących fragmentów muru,
e) rekonstrukcja ubytków dolnych fragmentów betonowych węgarów przejścia w ścianie osi C w oparciu o zachowaną formę węgarów,
f) wykonanie na koronie ściany w osi F w strukturze wewnętrznego przekroju muru opus emplectum (nad zrekonstruowanymi nadprożami) wieńca żelbetowego kotwiącego (spinającego) rozwarstwiające się części ściany jako kotwa łącząca odrywający się od głównego korpusu ściany fragment muru od strony północno – wschodniej,
g) wypełnienie pustek w murze nie nadającej się do przemurowania metoda iniekcji przy zastosowaniu zaprawy z trassem,
h) uzupełnienie spoinowania warstw licowych wszystkich ścian przy zastosowaniu zaprawy z trassem,
i) zabezpieczenie odsłoniętej struktury przekroju muru opus emplectum w górnych strefach ścian – impregnacja przekroju odsłoniętej struktury wewnętrznej muru bezbarwnym impregnatem na bazie silanów/siloksanów wymieszanych w rozpuszczalniku organicznym oraz ukształtowanie w zaprawę na styku warstwy wewnętrznej muru z warstwami licującymi ścian rynienek odprowadzających wodę opadową i roztopową poza obręb ściany,
j) remont mocowania siatki zabezpieczającej mur nad zadaszeniem wejścia głównego wg. ekspertyzy technicznej i projektu zabezpieczenia ruin.

3) Całość prac budowlanych przewidziana do realizacji zgodna jest z decyzją Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak:K-IRN.5142.333.2023.KH z dnia 30.11.2023r. Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania warunków tej decyzji przy realizacji prac stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.

4) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został dodatkowo opisany w dokumentacji projektowej tj.:, przedmiarze robót oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych STWIOR (załącznik nr 12 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

UZASADNIENIE:
1) Prawne:
art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.)
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli
wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty
podlegały odrzuceniu.
2) Faktyczne:
Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do złożenia podmiotowych środków
dowodowych przesłał zamawiającemu dokumenty potwierdzające spełnienia
przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności
technicznej lub zawodowej.
Zamawiający wezwał do uzupełnienia brakującego oświadczenia wykonawcy
o aktualności informacji zawartych w Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu
i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowił
załącznik nr 9 do SWZ).
W wyznaczonym terminie wykonawca nie złożył żądanego oświadczenia.
Wobec powyższego zamawiający odrzucił ofertę, która została złożona przez
wykonawcę, który nie złożył w przewidywanym terminie oświadczenia, o którym
mowa w art.125 ust.1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających
brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.