Ogłoszenie z dnia 2024-10-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00507375/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-19
- 2024/BZP 00516607/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Nowe systemy cyberbezpieczeństwa w Gminie Dzierzgoń
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dzierzgoń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747833
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 1
1.5.2.) Miejscowość: Dzierzgoń
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-440
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 55 276 25 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dzierzgon.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzierzgon.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_dzierzgon1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nowe systemy cyberbezpieczeństwa w Gminie Dzierzgoń2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5209025-3e21-4bd4-9dd7-ee91ab1ebc53
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00536596
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029562/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Nowe systemy cyberbezpieczeństwa w Gminie Dzierzgoń
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt grantowy pn. „Cyberbezpieczny Samorząd” finansowany ze środków Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC); Priorytet II - Zaawansowane usługi cyfrowe; Działanie 2.2. - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00507375
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TI.271.163.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 652100,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Dzierzgoń, poprzez zakup i wdrożenie bezpiecznego systemu przechowywania danych wraz z systemem backupu, dla systemów serwerowych oraz 50 stacji roboczych z utworzeniem bezpiecznej przestrzeni backupowej NAS oraz usługą konfiguracji i weryfikacji odtwarzania celem niwelowania skutków ataku ransomware, wraz z gwarancją producenta na 36 miesięcy i szkoleniem stanowiskowym z obsługi wdrożonego systemu. Do zakresu zamówienia wchodzi również zakup i wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI), z uwzględnieniem potrzeb określonych w Ankiecie Dojrzałości Cyberbezpieczeństwa w JST. Dostawa związana z podniesieniem poziomu cyberbezpieczeństwa, określona jako Element 1 zamówienia, obejmuje komplet sprzętu i urządzeń wraz z odpowiednim oprogramowaniem, zgodnie z charakterystyką i wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1A do SWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia – Element 1. Usługa związana z wdrożeniem systemu SZBI, określona jako Element 2 zamówienia, obejmuje wykonanie dokumentacji oraz określonych czynności, zgodnie z charakterystyką i wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1B do SWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia – Element 2.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Brak podziału zamówienia na części ustalono ze względu na fakt, że niniejsze postepowanie w znacznej mierze opiera się na aktualizacji obecnie posiadanych przez Zamawiającego polityk bezpieczeństwa oraz systemu zarzadzania, który powinien zostać w wyniku przeprowadzonego postepowania zaktualizowany i uzupełniony o procedury wynikające z wprowadzenia do użytkowania nowych systemów. Nabywane przez zamawiającego systemy, których prace i zasady użytkowe są realizowane przez wdrażanie procedur, jakie powinny odnaleźć swoje odzwierciedlanie w zamawianym SZBI. Ewentualny podział niniejszego zamówienia na części, skutkuje zwiększeniem kosztów Zamawiającego, wynikających z kwestii przeniesienia procedur systemowych do procedur prawnych, przez co koszt organizacyjny zostaje tym samym powielony, z uwagi na konieczność podwójnego zaangażowania Zamawiającego w koordynację dwóch odrębnych zadań. Uwzględniając powyższe, w celu maksymalnego usprawnienia prac, Zamawiający zawarł wymogi kompetencyjne, które jego zdaniem pozwalają optymalnie wykorzystać środki i nakład pracy potrzebny do osiągnięcia celu.
3. Zamawiający wymaga, aby zakresie określonym jako Element 2 zamówienia, obejmującym zakup i wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI), przedmiot zamówienia został wykonany w sposób gwarantujący uzyskanie pozytywnej weryfikacji, przygotowanego i wdrożonego u Zamawiającego SZBI - audytem bezpieczeństwa przeprowadzonym zgodnie z przepisami art. 15 ustawy z dnia 5 lipca 2018r. o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 1077).
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.
6. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji, na dostarczone kompletne produkty i urządzenia/zespoły urządzeń wraz z ich zainstalowaniem i konfiguracją, z uwzględnieniem przypadków gdzie dla urządzeń, na które ich producenci udzielają dłuższego okresu gwarancji - według gwarancji producenta.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki nr 1A i nr 1B do SWZ.
Uwaga:
1) Jeżeli w odniesieniu do wymienionych powyżej elementów opisu zamówienia, powstałyby u Wykonawcy jakiekolwiek wątpliwości lub niejasności, wówczas dla ostatecznego rozstrzygnięcia wymagań Zamawiającego w tej kwestii oraz przygotowania oferty przez Wykonawcę – wiążącymi będą wyjaśnienia, uściślenia oraz informacje uzupełniające, uzyskane w trakcie formalnej procedury ewentualnych zapytań do SWZ.
2) Jeżeli gdziekolwiek w SWZ, przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie składanie ofert przy zastosowaniu rozwiązań równoważnych opisywanym. Tam gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie urządzeń objętych zamówieniem, o których mowa w art. 99 ust. 5 ustawy PZP (np. marka, znak towarowy, producent, dostawca), Zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń o parametrach równoważnych - tożsamych lub wyższych od tych, jakie zawarto w opisie. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów techniczno-jakościowych oraz wymogów gwarancyjnych, nie gorszych od założonych w w/w opisie. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne, mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego. Zgodnie z wymogiem zawartym w treści art. 99 ust. 6 ustawy PZP, opis kryteriów równoważności wynika z wymaganych parametrów (odpowiednio dla poszczególnych elementów dostawy), wg Opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 1A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne
72315000-6 - Usługi zarządzania siecią danych oraz usługi wspierające
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 801960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 801960,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 801960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BEZPIECZNE.IT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9512210604
7.3.3) Ulica: ul. Klimczaka 1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-797
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 801960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI DZIERZGOŃ
więcej: przetargi DZIERZGOŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawę wyposażenia pracowni szkolnych oraz sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Programy rozwojowe szkół podstawowych w Białej Podlaskiej szansą dla uczniów".
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego.
- Dostawa sprzętu komputerowego w postaci dwóch komputerów stacjonarnych o różnych specyfikacjach
- "Zakup i dostawa aktualizacji licencji komercyjnych wraz z serwisem oraz asystą techniczną oprogramowania ArcGIS Desktop".
- Zakup doposażenia dla szkół objętych wsparciem w ramach projektu pn.: Rozwój kompetencji i umiejętności paszportem do lepszej przyszłości
- Rozwój cyberbezpieczeństwa oraz uzupełnienie infrastruktury sprzętowej.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.