eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów ŁódzkiWymiana oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Aleksandrów Łódzki



Ogłoszenie z dnia 2024-10-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Aleksandrów Łódzki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Aleksandrów Łódzki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057738

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Tadeusza Kościuszki 2

1.5.2.) Miejscowość: Aleksandrów Łódzki

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-070

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@aleksandrow-lodzki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.aleksandrow-lodzki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/aleksandrow-lodzki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Aleksandrów Łódzki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e51be08a-11ef-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00536617

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051861/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Wymiana oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Aleksandrów Łódzki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00323821

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana oświetlenia ulicznego na energooszczędne z wykorzystaniem technologii LED w ciągach komunikacyjnych i ogólnodostępnych przestrzeniach publicznych, na konstrukcjach wsporczych linii energetycznych oraz wydzielonych liniach oświetleniowych znajdujących się na terenie Gminy Aleksandrów Łódzki zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową.
2. Inwestycja będzie polegała na wymianie 500 szt. istniejących opraw sodowych oraz 238 szt. wysięgników lub innych urządzeń, których stan nie pozwoli na zamontowanie nowych opraw. Prace będą obejmowały demontaż 500 szt. istniejących opraw oraz montaż 500 szt. opraw oświetleniowych w II klasie ochronności z nowoczesnymi źródłami światła w technologii LED z jednostopniową redukcją mocy w godzinach 23:00 – 5:00 na wszystkich oprawach. W przypadku złego stanu technicznego prace będą obejmowały również wymianę istniejących elementów zasilających i zabezpieczeń (przewody zasilające, zaciski prądowe, gniazda bezpiecznikowe z wkładami bezpiecznikowymi).
3. Zakres prac obejmuje w szczególności:
3.1 demontaż opraw,
3.2 demontaż wysięgników,
3.3 montaż wysięgników na słupach oświetleniowych,
3.4 montaż opraw oświetleniowych na wysięgnikach,
3.5 montaż przewodów w słupach/wysięgnikach,
3.6 podłączenie przewodów,
3.7 montaż zabezpieczeń,
3.8 posprzątanie terenu po budowie,
3.9 zgłoszenie obiektu do odbioru,
3.10 wykonanie pomiarów ochrony przeciwpożarowej,
3.11 wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia.
4. Wykonawca przed przystąpieniem do prac modernizacyjnych oświetlenia ulicznego musi wykonać niezbędne uzgodnienia:
- zezwolenie na zajęcie pasa drogowego od zarządcy drogi;
- uzgodnienie z PGE Dystrybucja S.A. (harmonogram prac na sieci (harmonogram wyłączeń)).
5. Do wykonania prac będących przedmiotem postępowania będą wymagane uprawnienia do pracy przy urządzeniach elektroenergetycznych w technologii PPN -prace pod napięciem do 1kV.
6. Szczegółowy obmiar oraz zakres prac oraz sposób ich wykonania określa dokumentacja projektowa oraz Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), stanowiące załącznik nr 6 do Specyfikacji warunków zamówienia (SWZ), z uwzględnieniem wyjaśnień i zmian dokonanych przez Zamawiającego w czasie trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego – jeżeli będą miały miejsce.
7. Przedmiot umowy współfinansowany jest z Rządowego Funduszu Polski Ład : Program Inwestycji Strategicznych nr Edycja8/2023/1142/PolskiLad.

8. Prace budowlane muszą być wykonane zgodnie z załączoną dokumentacją (Załącznik nr 6 do SWZ), poleceniami Zamawiającego oraz sztuką budowlaną i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 11

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 11

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 675119,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1894200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 675119,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hyperid Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 389731877

7.3.3) Ulica: ul. Żurawia 22/704

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-515

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 675119,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.