Ogłoszenie z dnia 2023-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00468069/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zad 1 – Remont i przystosowanie sali lekcyjnej na strzelnicę wirtualną Zad 2 - Dostawa, montaż z wyposażeniem oraz uruchomienie wirtualnej strzelnicy z przeszkoleniem personelu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: IV LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. CYPRIANA KAMILA NORWIDA W BIAŁYMSTOKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001143032
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zwierzyniecka 9a
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-312
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 7422318
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ivlo@4lo.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: 4lo.bialystok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7109ee5f-743c-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zad 1 – Remont i przystosowanie sali lekcyjnej na strzelnicę wirtualną Zad 2 - Dostawa, montaż z wyposażeniem oraz uruchomienie wirtualnej strzelnicy z przeszkoleniem personelu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7109ee5f-743c-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00536622
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00464772/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zad 1 – Remont i przystosowanie sali lekcyjnej na strzelnicę wirtualną Zad 2 - Dostawa, montaż z wyposażeniem oraz uruchomienie wirtualnej strzelnicy z przeszkoleniem personelu”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00468069
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IVLO.230-3.23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 240000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:Zadanie nr 1 - Remont i przystosowanie sali lekcyjnej na strzelnicę wirtualną w budynku IV Liceum Ogólnokształcącego im. Cypriana Kamila Norwida w Białymstoku;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 1 i 2 stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
3. Realizacja zamówienia dla Zadania nr 1 i 2 odbywać się będzie na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy - Załącznik nr 3 do SWZ.
4. Integralną częścią opisu przedmiotu dla Zadania nr 1 są załączniki (przedmiar, rzuty itp.) stanowiące dokumenty określające zakres przedmiotowego zamówienia, stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
5. Ilekroć w SWZ nie wskazano, iż dany zapis dotyczy konkretnej części zamówienia, należy przyjąć, że jest to zapis taki sam dla każdej części zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 65040,65 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:Zadanie nr 2 - Dostawa, montaż wraz z wyposażeniem strzeleckim oraz uruchomienie wirtualnej strzelnicy wraz z przeszkoleniem personelu obsługującego strzelnicę.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 1 i 2 stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
3. Realizacja zamówienia dla Zadania nr 1 i 2 odbywać się będzie na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy - Załącznik nr 3 do SWZ.
4. Integralną częścią opisu przedmiotu dla Zadania nr 1 są załączniki (przedmiar, rzuty itp.) stanowiące dokumenty określające zakres przedmiotowego zamówienia, stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
5. Ilekroć w SWZ nie wskazano, iż dany zapis dotyczy konkretnej części zamówienia, należy przyjąć, że jest to zapis taki sam dla każdej części zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35210000-9 - Cele strzelnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535000-7 - Karuzele, huśtawki, wyposażenie strzelnic i parków zabaw
38652100-1 - Projektory
30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 130081,30 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59173,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59173,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LEADER BUILD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369415985
7.3.3) Ulica: ul. Grzybowska 87
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-844
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Eco Build House Sp. z o.o. w zakresie „roboty wykończeniowe” – zgodnie z ofertą wykonawcy
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59173,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTOCOMP MANAGEMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320324344
7.3.3) Ulica: ul. 1 Maja 36
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-627
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AUTOCOMP MANAGEMENT SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AUTOCOMP MANAGEMENT SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- "Usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynkach, terenów zielonych i powierzchni utwardzonych na terenie kompleksu wojskowego w m. AUGUSTÓW"
- Sprzątanie dróg zarządzanych przez Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w 2025 roku z podziałem na zadania.
- Dostawa dostawę płyt DVD i CD, papierów ksero, środków czyszcząco - dezynfekujących, artykułów gospodarstwa domowego oraz soli próżniowej tabletkowanej
- Wykonywanie remontów gminnych lokali mieszkalnych i części wspólnych będących w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku w podziale na trzy zadania.
- Wykonanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej podziałów działek w podziale na 3 części
- Organizacja i przeprowadzenie Generalnego Pomiaru Ruchu w 2025 r. na drogach wojewódzkich administrowanych przez Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z podziałem na 2 części.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w ramach projektu AKTYWNA SZKOŁA 3
- Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej wokół osad Parku. Wymiana źródła ciepła i oświetlenia, wykonanie instalacji PV oraz termomodernizacji Stacji Naukowo - Badawczej
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Wyposażenie Sali doświadczania świata w ramach projektu "Aktywne Przedszkolaki (...)"
- Zakup pomocy w ramach projektu "Wsparcie szans edukacyjnych uczniów i uczennic szkół podstawowych w Kraszkowicach i Wierzchlesie"
- Wymiana instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w Przedszkolu nr 172 przy ul. Żytniej 71 w Warszawie - numer postępowania: 4/ZP/25
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.