Ogłoszenie z dnia 2024-10-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00373842/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-19
- 2024/BZP 00376840/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-21
- 2024/BZP 00406954/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja sieci wodociągowych na obszarze Gminy Kolno wraz z modernizacją Stacji Uzdatniania Wody w Kolnie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOLNO
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Kolno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743172
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 33
1.5.2.) Miejscowość: Kolno
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-311
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 897163226
1.5.8.) Numer faksu: 897163226
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug_kolno@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.kolno-gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-da1d1adf-2e26-11ef-b373-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i modernizacja sieci wodociągowych na obszarze Gminy Kolno wraz z modernizacją Stacji Uzdatniania Wody w Kolnie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da1d1adf-2e26-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00536693
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00085597/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa i modernizacja sieci wodociągowych na obszarze Gminy Kolno wraz z modernizacją Stacji Uzdatniania Wody w Kolnie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00373842
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BGK.271.1.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2073170,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest właściwe i zgodne z zasadami sztuki budowlanej kompleksowe wykonanie inwestycji pn.: „Budowa i modernizacja sieci wodociągowych na obszarze Gminy Kolno wraz z modernizacją Stacji Uzdatniania Wody w Kolnie”
2. Całość przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:
1) Dokumentacji projektowej niezbędnej do prawidłowego wykonania wszystkich robót budowlanych opisanych w posiadanym przez Zamawiającego Programie Funkcjonalno – Użytkowym (dalej „PFU”),
2) Wszystkich robót budowlanych zgodnie z zakresem zamówienia na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, o której mowa w ppkt a), oraz wszystkich robót przygotowawczych niezbędnych do wykonania zakresu umowy oraz wszelkich czynności wymaganych prawem,
3) Przedmiary robót (materiał poglądowy).
3. Opracowanie dokumentacji projektowej oraz zakres robót budowlanych winien obejmować :
1) Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Kolno, Ryn Reszelski i Tarniny.
Przyjęto następujące założenia dotyczące budowy nowej sieci wodociągowej:
a) dostosowanie sieci wodociągowej do aktualnej liczby odbiorców,
b) zagwarantowanie stałych, równomiernych i pod odpowiednim ciśnieniem dostaw wody do odbiorców,
c) zabezpieczenie terenów mieszkalnych i produkcji rolnej w zakresie przeciwpożarowym poprzez wyposażenie nowej sieci w hydranty.
Zakres prac dotyczących sieci wodociągowej powinien być zrealizowany poprzez budowę nowych przewodów przede wszystkim w drogach gminnych.
W zakresie Zamówienia przedmiotem jest budowa sieci wodociągowej o długości ponad 10,3 km. Orientacyjną lokalizację przebudowywanej sieci wodociągowej zaprezentowano w załączniku nr 1 do PFU.
Uwaga: Przedstawione w opracowaniu długości sieci wodociągowych są długościami orientacyjnymi wynikającymi z odległości na mapach sytuacyjno-wysokościowych.
2) Budowa stacji podniesienia ciśnienia
Przyjęto następujące założenia dotyczące zamówienia:
a) dobór zestawu hydroforowego, o parametrach wymaganych do zapewnienia odpowiedniego ciśnienia wody oraz wydajności gwarantującej zabezpieczenie na cele p poż;
b) ze względu na ograniczenie kosztów inwestycji, zabudowa stacji podniesienia ciśnienia powinna być wykonana w zabudowie kontenerowej;
c) kontener musi być zabezpieczony poprzez wyłożenie izolacyjną płytą warstwową typu „sandwich”;
d) w celu ochrony mikrobiologicznej, stacja podnoszenia ciśnienia powinna być wyposażona w lampę UV.
3) Modernizacja istniejącej sieci wodociągowej.
Z uwagi na zły stan techniczny istniejącej sieci wodociągowej z rur azbesto-cementowych i jej wysoką awaryjność należy wymienić część istniejącego systemu wodociągowego w miejscowości Ryn Reszelski poprzez wykonanie nowej sieci wodociągowej z rur i kształtek PE fi 110 mm, zlokalizowanych w śladzie istniejącego wodociągu. Długość sieci wodociągowej szacunkowo wynosi ok 800,0 m.
4) Modernizacja budynku SUW w Kolnie
Budynek SUW należy ocieplić od strony zewnętrznej wraz z wykonaniem elewacji. Roboty należy prowadzić w sposób niezakłócający pracy stacji uzdatniania wody, tj. umożliwiający prowadzenie procesu technologicznego oraz dostarczanie wody do odbiorców.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w PFU stanowiącym Załącznik nr 10 do SWZ.
5. Przedmiot zamówienia objęty zostanie rękojmią oraz gwarancją jakości zgodnie z postanowieniami wzoru umowy przez okres 36-60 miesięcy. Termin gwarancji i rękojmi rozpoczyna bieg w dniu odbioru końcowego całości robót przez Zamawiającego co zostanie poświadczone podpisaniem protokołu odbioru końcowego dla całości robót.
6. Roboty należy wykonać w bezpieczny sposób, ściśle w zgodzie z obowiązującymi regulacjami, normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, p.poż, zgodnie z poleceniami Przedstawiciela Zamawiającego. Gdziekolwiek występują odwołania do polskich norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo.
UWAGA:
WIZJA LOKALNA ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE OBOWIĄZEK ODBYCIA PRZEZ WYKONAWCĘ WIZJI LOKALNEJ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45259900-6 - Modernizacja zakładów
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2933550,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3449535,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2933550,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PU JANBAR S.C. W. Baran, M. Jankowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 510687344
7.3.3) Ulica: Ul. Olsztyńska 10
7.3.4) Miejscowość: Lidzbark Warmiński
7.3.5) Kod pocztowy: 11-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2933550,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KOLNA
- Świadczenie pogwarancyjnych usług przeglądów, konserwacji oraz napraw aparatury i sprzętu medycznego
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Szpitala Ogólnego w Kolnie
- Dostawa leków dla potrzeb Działu Farmacji Szpitala Ogólnego w Kolnie
- Likwidacja ujęcia wody oraz budowa studni głębinowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą dla potrzeb wodociągu miejskiego w Kolnie
więcej: przetargi w Kolnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Stabilizacja osuwiska nr 122067 wraz z odbudową drogi gminnej nr 160530K - Do "Akacyjek" w m. Piotrkowice Małe w km 0+190 do 0+310 i odbudową sieci grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Babimoście
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I"
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- Modernizacja zagospodarowania dziedzińca Wydziału Humanistycznego przy ul. K. Orbitza 1 w Olsztynie, etap 1
- BUDOWA GMINNEGO ŻŁOBKA W CELESTYNOWIE
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.